Με ανακοίνωση του ο ΟΦΗ συνεχάρη τον Ηρόδοτο για την κατάκτητη του πρωταθλήματος στην Α1 ΕΠΣΗ και την άνοδο στην Γ' Εθνική, ενώ εύχεται στο ιστορικό σωματείο της Αλικαρνασού, καλή επιτυχία στον τελικό του Κυπέλλου Ερασιτεχνών Ελλάδος, στον οποίο και έχει προκριθεί.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, εκφράζει τα συγχαρητήρια της στον Ηρόδοτο, για την κατάκτηση του πρωταθλήματος της Α1 ΕΠΣΗ και την επιστροφή του στις Εθνικές κατηγορίες (Γ’ Εθνική).
Εύχεται ακόμη στον Ηρόδοτο, καλή επιτυχία στον τελικό του Κυπέλλου Ερασιτεχνών Ελλάδος, στο οποίο και έχει προκριθεί.
Συγχαρητήρια στην διοίκηση του Ηροδότου και προσωπικά στον πρόεδρο Στέλιο Σωκιανό, για την προσπάθεια που κάνει για να επαναφέρει τον Ηρόδοτο, στις μεγάλυτερες κατηγορίες.
Στον Ηρόδοτο, το γλέντι καλά κρατεί, καθώς ο ιστορικός σύλλογος της Αλικαρνασού, έκανε φέτος μια απο τις πιο πετυχημένες χρονιές της ιστορίας του. Κατέκτησε το πρωτάθλημα στην Α1 ΕΠΣΗ και την άνοδο στην Γ' Εθνική, πήρε το Κύπελλο ΕΠΣΗ, το Κύπελλο Κρήτης και θα παίξει στον τελικό του Κυπέλλου Ερασιτεχνών Ελλάδος!
Δεν άφησε κούπα, για...κούπα δηλαδή!
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της ΚΡΗΤΗ-ΤV στιγμιότυπα απο την φιέστα της ομάδας για την κατάκτηση του πωταθλήματος στην Α1 ΕΠΣΗ και την επιστροφή του Ηροδότου στην Γ' Εθνική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με δυο γκολ του Λεάλ και ένα του Βελλίνη, ο Εργοτέλης έκανε περίπατο στα Ζωνιανά, πήρε το παιχνίδι με 1-3 και είναι πλέον αγκαλιά με την άνοδο στην Β' Εθνική, μια αγωνιστική πριν το φινάλε του πρωταθλήματος, στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής. Ο Εργοτέλης με νίκη την Κυριακή κόντρα στην Θύελλα Ραφήνας στο Παγκρήτιο στάδιο, πανηγυρίζει την κατάκτηση του πρωταθλήματος και της ανόδου.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα και δηλώσεις απο το παιχνίδι στα Ζωνιανά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ