Με δυο γκολ του Λεάλ και ένα του Βελλίνη, ο Εργοτέλης έκανε περίπατο στα Ζωνιανά, πήρε το παιχνίδι με 1-3 και είναι πλέον αγκαλιά με την άνοδο στην Β' Εθνική, μια αγωνιστική πριν το φινάλε του πρωταθλήματος, στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής. Ο Εργοτέλης με νίκη την Κυριακή κόντρα στην Θύελλα Ραφήνας στο Παγκρήτιο στάδιο, πανηγυρίζει την κατάκτηση του πρωταθλήματος και της ανόδου.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα και δηλώσεις απο το παιχνίδι στα Ζωνιανά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Φιλική νίκη με 4-1, επί του Γιούχτα (ομάδα της Α1 ΕΠΣΗ) πέτυχε ο ΟΦΗ, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Στο φιλικό προπονητικού χαρακτήρα, ο Νίκος Παπαδόπουλος είχε την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει παίκτες χωρίς μεγάλο χρόνο συμμετοχής στα τελευταία παιχνίδια του ΟΦΗ (Δάφκος, Κοιλιάρας, Αντουκόρ, Ράντι, Χισι, Μπουρσέλης, Βρεττός, Οστοιτς), αλλά και κάποια παιδιά απ την Κ19 του ΟΦΗ (Περδίκης, Λαγουδάκης, Κοκολογιάννης), οι οποίοι μάλιστα άφησαν καλές εντυπώσεις.
Στις επίλεκτες στιγμές του αγώνα, η επιστροφή του Γιάννη Κοιλιάρα στα παιχνίδια (έστω και σε φιλικό) μετά από πολύ καιρό.
Το φιλικό έγινε απο πλευράς ΟΦΗ, λόγω του ότι η κρητική ομάδα έχει ρεπό αυτήν την αγωνιστική, καθώς θα πάρει χωρίς αγώνα το παιχνίδι με τον Πανθρακικό, ο οποίος έχει αποχωρήσει απο το πρωτάθλημα.
Το σκορ άνοιξε για τον ΟΦΗ ο Αντουκόρ στο 30’ μετά από ωραία ενέργεια των Πάγκαλου και Μάνου και έτοιμο γκολ που έδωσε ο τελευταίος.
Στο πρώτο ημίχρονο ο ΟΦΗ είχε ακόμη καλές στιγμές μες τον Πάγκαλο (2’), Μάνο (27’).
Στο δεύτερο ημίχρονο ο ΟΦΗ είχε δυο ακόμη τετ-α-τετ με το Μάνο και μετά ο ρυθμός του αγώνα έπεσε.
Ο Γιούχτας ισοφάρισε σε 1-1 με τον Φουκαράκη στο 80’.
Όμως ο ΟΦΗ απάντησε με άλλα τρία γκολ στο τελευταίο δεκάλεπτο με τους Μάνο στο 82’ μετά από ωραία πάσα του Χίσι.
Ο Βρεττός στο 83’ έκανε το 3-1, μετά από έξοχη μπαλιά του νεαρού Περδίκη (γενν. 1999).
Ενώ το τελικό 4-1 έγραψε με σουτ ο Ράντι στο 84’.
Το φιλικό ΟΦΗ -Γιούχτας έληξε με το Νίκο Παπαδόπουλο να φεύγει αγκαλιασμένος απο το γήπεδο με τον άλλοτε συμπαίκτη του στον ΟΦΗ και προπονητή του Γιούχτα, Μανώλη Πατεμτζή.
ΟΦΗ: Δάφκος, Κιάσσος, Κοιλιάρας, Αντουκόρ, Μποατεγκ, Πάγκαλος, Μπουρσέλης, Μάνος, Οστοιτς, Παντίδος, Ράντι.
Η ενδεκάδα του ΟΦΗ στο δεύτερο ημίχρονο: Δερμιτζάκης, Οστοιτς, Περδίκης, Λαγουδάκης, Αντουκόρ, Μπουρσέλης, Χίσι, Πάγκαλος, Μάνος, Βρεττός, Ράντι, ενώ έπαιξε και ο νεαρός Κοκολογιάννης.
Γιούχτας: Χωματάς (46’ Μυλωνάκης), Κασωτάκης, Νικηφόρος, Σεληνιωτάκης (46’ Λουμπάκης), Ρωμανάκης, Μανουσάκης, Μαρκάκης (65’ Γ. Κουκάκης), Παχάκης (46’ Γιαλυτάκης), Φουκαράκης, Μπέρκης (46’ Χαρμής), Νοκάι.
H φωτογραφία είναι απο το φιλικό ΟΦΗ-Γιούχτας στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η παρουσία του Ευγένιου Γκέραρντ, του προπονητή-μύθου του ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Αρη, ήταν σίγουρα το κορυφαίο γεγονός!
Ο "Μίστερ" δέχθηκε το ζεστό χειροκρότημα του κόσμου, ο οποίος ξέρει να εκτιμάει εκείνους, που έγραψαν ιστορία με τον ΟΦΗ.
Τόσο ο Νίκος Παπαδόπουλος, όσο και ο Νίκος Κωστένογλου, ο προπονητής του Αρη, μόλις αντιλήφθηκαν τον μεγάλο "Ολλανδό" τον πλησίασαν και φίλησαν το χέρι του "δασκάλου" τον οποίο είχαν και οι δυο προπονητή.
"Μίστερ, καλως ήρθες στο σπίτι σου. Μεγάλη μας τιμή..." έγραψε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 στην επίσημη σελίδα της στο Facebook με την σχετική φωτογραφία του Ολλανδού προπονητή, στο Γεντί Κουλέ.
Εκεί που τόσο ο ίδιος, όσο και ο ΟΦΗ έγραψαν τις κορυφαίες σελίδες της ιστορίας του.
Να σημειωθεί ότι στο Γεντί Κουλέ και ειδικά στη θύρα 9, υπάρχει ο "θρόνος" του Γκέραρντ, μια ξεχωριστή θέση, ακριβώς πάνω απο τον πάγκο, με το όνομα του, ώστε όποτε θέλει να μπορεί να παρακολουθεί τα παιχνίδια του αγαπημένου του, ΟΦΗ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
O OΦΗ άξιζε τη νίκη αλλά έμεινε στο 1-1 με τον Αρη