karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Συναγερμός επικρατεί στον Εργοτέλη, για το παιχνίδι της Κυριακής (5μμ) με τη Θύελλα Ραφήνας στο Παγκρήτιο στάδιο, με το οποίο ολοκληρώνεται ο 4ος όμιλος της Γ' Εθνικής. Ο Εργοτέλης με νίκη εξασφαλίζει τον τίτλο και την άνοδο και στην κιτρινόμαυρη οικογένεια επικρατεί εγρήγορση για το παιχνίδι. Με καλέσματα, ανακοινώσεις και άλλες ενέργειες συσπείρωσης καλούν τον κόσμο της ομάδας, να βρεθεί στο Παγκρήτιο.

Στην ανακοίνωση του ο Εργοτέλης αναφέρει:

"Ο Γ.Σ. ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ καλεί τους φιλάθλους της ομάδας μας, αλλά και γενικότερα του Ηρακλείου, να δώσουν βροντερό παρών στον ΤΕΛΙΚΟ αγώνα της Κυριακής στο Παγκρήτιο με την Θύελλα Ραφήνας.

Ξεκινήσαμε ΜΑΖΙ πριν από 1 περίπου χρόνο να χτίσουμε τον νέο Εργοτέλη. Έναν Εργοτέλη καθαρό, ανεξάρτητο, ενωμένο και ισχυρό σε όλα τα επίπεδα. Έναν Εργοτέλη για τον οποίο είμαστε ξανά περήφανοι. Έναν Εργοτέλη που αργά ή γρήγορα θα επιστρέψει στα μεγάλα σαλόνια του ελληνικού ποδοσφαίρου.

Παρά τα λάθη μας, έχουμε επιτύχει μέχρι σήμερα πολλά σε όλα τα επίπεδα. Στο αγωνιστικό κομμάτι, είμαστε μια ανάσα από την κατάκτηση του πρωταθλήματος, μια ανάσα από το πρώτο και σημαντικότερο μεγάλο βήμα. Δεν έχουμε όμως ακόμα καταφέρει τίποτα, χρειαζόμαστε μια νίκη ακόμα απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα που μόνο αδιάφορη δεν θα είναι.

Χρειαζόμαστε τη θερμή υποστήριξη σας, όπως πάντα χωρίς υπερβολές και ακρότητες, με υπομονή και σεβασμό στον αντίπαλο, προστατεύοντας την ομάδα μας από οποιαδήποτε κακόβουλη ή απλά χαζή ενέργεια.

Είναι στο χέρι μας, στα πόδια των ποδοσφαιριστών μας, να γράψουμε ιστορία!

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ!".

Η Διοικούσα Επιτροπή του Εργοτέλη, στην ανακοίνωση της αναφέρει με τη σειρά της: "Έφτασε η ώρα για την κιτρινόμαυρη οικογένεια να γευτεί τους καρπούς μιας ολόκληρης χρονιάς και τους κόπους αυτής της μεγάλης και σημαντικής προσπάθειας.

Από το πρωί της Κυριακής οι κιτρινόμαυροι θα φορέσουν τα γιορτινά τους  και θα ξεκινήσουν την μέρα τους ανηφορίζοντας προς τα Ενετικά τείχη και το γήπεδο της ομάδας μας εκεί όπου στις 11:00 το πρωί  για το φινάλε του πρωταθλήματος της Γ΄Κατηγορίας ΕΠΣΗ το Μαρτινέγκο θα υποδεχθεί τον ΠΟΗ.  Ένα ματς καθαρά διαδικαστικού χαρακτήρα μια και η ομάδα μας έχει ήδη σφραγίσει το εισιτήριο της  ανόδου στην Β’ Κατηγορία της ΕΠΣΗ.  Οι  παίκτες μας θέλουν να κλείσουν με νίκη την αγωνιστική σεζόν προκειμένου να γιορτάσουν με τον καλύτερο τρόπο την επιτυχία τους μαζί με τον κόσμο της ομάδος εισπράττοντας παράλληλα το παρατεταμένο χειροκρότημα όλων, καθώς το αξίζουν και με το παραπάνω.

Η συνέχεια θα δοθεί στο Παγκρήτιο εκεί όπου στις 17:00 ο Εργοτέλης μας θα αντιμετωπίσει την Θύελλα Ραφήνας και με νίκη θα κατακτήσει το πρωτάθλημα στον 4ο όμιλο της Γ’ Εθνικής και την ανόδο στη Football League!

Η Διοικούσα Επιτροπή του Εργοτέλη καλεί όλους τους φίλους του ποδοσφαίρου τα παιδιά των τμημάτων υποδομής του Συλλόγου μας και τις οικογένειές τους, αλλά και κάθε μέλος της αθλητικής οικογένειας να δώσει το «παρών» τόσο στο Μαρτινέγκο  όσο και στο Παγκρήτιο.

«Ας είμαστε όλοι εκεί, στο πλευρό  των ομάδων μας, να χειροκροτήσουμε τους πανάξιους αθλητές μας, και να τους τιμήσουμε για το ωραίο ταξίδι που μας χάρισαν….!»

O σύνδεσμος φιλάθλων  Daltons, επισημαίνει με τη σειρά του:

«Daltons club since 2006..... Την Κυριακή όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο Παγκρήτιο.. Δεν έχει σημασία τι ομάδα είσαι, σημασία έχει ότι το Ηρακλειώτικο ποδόσφαιρο ανακτά τα δικαιώματα του στα επαγγελματικά σαλόνια πρέπει να είσαι εκεί , το χρωστάς στην πόλη σου, το χρωστάς στον εαυτό σου, το χρωστάς στην Κρήτη.

Η Κυριακάτικη νίκη στέλνει τον Εργοτέλη της Κνωσού στην Εθνική μαζί με τον συντοπίτη! Η χρονιά όλη τελειώνει και πρέπει να τελειώσει πανηγυρικά για όλο το Ηράκλειο.

Ο πόλεμος που δεχόμαστε σαν Κρήτη τα τελευταία χρόνια πρέπει να τελειώσει ... Όλοι μαζί μια φωνή επιστροφή στην Β΄ εθνική...... Μια φορά Εργοτέλης για πάντα ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ!".

H EΠΣΗ με τη σειρά της επισημαίνει: «Η Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ηρακλείου εκφράζει την στήριξή της στον Εργοτέλη ενόψει του τελευταίου αγώνα του πρωταθλήματος Γ' Εθνικής με αντίπαλο την Θύελλα Ραφήνας και εύχεται επίτευξη των στόχων του, με την κατάκτηση του τίτλου και την επάνοδο στην Football League.

Η ΕΠΣΗ καλεί τα σωματεία και τους παράγοντες του Ηρακλείου να δώσουν το παρών την Κυριακή στις 17:00 στο Παγκρήτιο Στάδιο προκειμένου να στηρίξουν την προσπάθεια του σωματείου της πόλης μας».



 

 

 

Με καταγγελία που έκανε ο Ιωνικός, σε βάρος του Εργοτέλη ζητάει την αφαίρεση 6 βαθμών, ποινή που όπως υποστηρίζει η ομάδα της Νίκαιας θα έπρεπε να έχει επιβληθεί στον Εργοτέλη, λόγω της περσινής του αποχώρησης από το πρωτάθλημα της Football league.
Για γελοιότητες και αθλιότητες κάνει λόγω η διοίκηση του Εργοτέλη.

H ανακοίνωση-απάντηση του Εργοτέλη, αναφέρει μεταξύ άλλων:
"Παραμονές του καθοριστικού αγώνα της Κυριακής, δεν πρόκειται να ασχοληθούμε με τις ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ και ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ του Ιωνικού, ο οποίος βλέποντας ότι αποτυγχάνει να κατακτήσει εντός αγωνιστικού χώρου το στόχο του, παρότι χρησιμοποίησε ποικίλους εξωαγωνιστικούς τρόπους, προσπαθεί απεγνωσμένα την τελευταία στιγμή να ανακαλύψει νομικούς τρόπους για να τα καταφέρει. Δυστυχώς για τον Ιωνικό, οι νόμοι, οι κανονισμοί και οι προγενέστερες δικαστικές αποφάσεις είναι ξεκάθαρες και το θέμα αυτό έχει επίσημα ξεκαθαρίσει πριν την έναρξη του πρωταθλήματος. Το γνωρίζουν άλλωστε πολύ καλά οι άνθρωποι του Ιωνικού, οι οποίοι απλά προσπαθούν να δημιουργήσουν κλίμα και εντυπώσεις.

Την απάντηση στον Ιωνικό θα την δώσουν οι ποδοσφαιριστές μας την Κυριακή και οι αρμόδιες αρχές από βδομάδα...".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Τώρα θυμήθηκε ο Ιωνικός, το -6 στον Εργοτέλη;

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη

Αφού δεν τα κατάφερε αγωνιστικά, κυνηγάει δικαστικά τον Εργοτέλη, ο Ιωνικός!

Μια αγωνιστική πριν τελειώσει το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής, η ομάδα της Νίκαιας… θυμήθηκε το άρθρο 33, παράγραφος 3 του ΚΑΠ, που αναφέρει ότι οι ομάδες που αποχωρούν από τις επαγγελματικές κατηγορίες, θα πρέπει να ξεκινήσουν τη νέα περίοδο από τα Ερασιτεχνικά πρωταθλήματα, με -6 βαθμούς.

Ετσι η ομάδα της Νίκαιας, ζητάει ΤΩΡΑ απο την ΕΠΟ, μερικά 24ωρα πριν τη λήξη του πρωταθλήματος, να αφαιρέσει 6 βαθμούς απο τον Εργοτέλη!

Ο Ιωνικός με εξώδικο, που έχει καταθέσει παίζει ουσιαστικά το …τελευταίο του χαρτί για να μείνει στο κυνήγι της ανόδου, καθώς αγωνιστικά, έχασε ουσιαστικά το πρωτάθλημα!

Το ερώτημα είναι, γιατί η ομάδα της Νίκαιας, δεν έκανε όλη τη χρονιά, αυτήν την καταγγελία , αλλά τη θυμάται τώρα, που βρισκόμαστε στην τελευταία εβδομάδα του πρωταθλήματος.

Η υπόθεση που επικαλείται ο Ιωνικός, είναι ουσιαστικά η ίδια που αντιμετώπισε ο ΟΦΗ πέρσι στη Γ’ Εθνική.

Μάλιστα στον ΟΦΗ, η ποινή του -6 είχε επιβληθεί από την αρχή της σεζόν απο την ΕΠΟ και χρειάστηκε η κρητική ομάδα να δώσει μια μεγάλη μάχη, για να δικαιωθεί νομικά και να της επιστραφούν οι 6 βαθμοί.

Ο ΟΦΗ στηρίχθηκε στο ότι όταν η υπαρκτή αυτή διάταξη μπήκε στον ΚΑΠ, η ΠΑΕ είχε ήδη αποχωρήσει από το πρωτάθλημα, οπότε δεν γνώριζε τις συνέπειες, οι οποίες αποφασίστηκαν αργότερα.

Ο ΟΦΗ με ισχυρό νομικό επιχείρημα αυτό το κριτήριο, δικαιώθηκε πανηγυρικά στο δικαστήριο και μάλιστα, κόντρα στα προγνωτικά πολλών που τον είχαν χαμένο απο χέρι.

Η περίπτωση του Εργοτέλη βέβαια, έχει μια σημαντρική διαφορά με αυτή του ΟΦΗ.

Ο Εργοτέλης  ανήκει στις ομάδες που αποχώρησαν μεταγενέστερα από την πρόσθεση του συγκεκριμένου άρθρου στον ΚΑΠ (ενώ ο ΟΦΗ, πριν προστεθεί αυτό).

Το ερώτημα είναι αν το συγκεκριμένο άρθρο παραμένει σε ισχύ ή όχι.

Στον Εργοτέλη, υποστηρίζουν ότι δεν ανησυχούν και η καταγγελία του Ιωνικού, δεν έχει καμία τύχη.

Πέρα όμως από τη νομική ισχύ, της καταγγελίας της ομάδας της Νίκαιας, εκείνο που αποδυναμώνει την θέση της στο θέμα αυτό, είναι το "γιατί φωνάζει τώρα και όχι από την αρχή της περιόδου;"

Δεν το ήξεραν και το αντιλήφθηκαν τώρα που το πρωτάθλημα τελειώνει;

Στην περίπτωση του ΟΦΗ, η ΕΠΟ είχε την …σπουδή, με την …παρότρυνση κάποιων ομάδων προφανώς, να αφαιρέσει στον ΟΦΗ 6 βαθμούς, την εβδομάδα που προηγήθηκε της έναρξης του πρωταθλήματος!

Τώρα, στην περίπτωση του Ιωνικού και του Εργοτέλη, η ομάδα της Νίκαιας ζητάει από την ΕΠΟ να εφαρμόσει μια διάταξη, μια εβδομάδα πριν το τέλος του πρωταθλήματος!

Αυτό το τάιμινγκ, έχω την αίσθηση, ότι δεν αποτελεί πελονέτημα για την ομάδα της Νίκαιας, όμως σε κάθε περίπτωση θα παρακολουθήσουμε την υπόθεση αυτή, για να δούμε ποια θα είναι η τύχη της, στα δικαστήρια.

Στον Εργοτέλη, θα πρέπει να είναι έτοιμοι να δώσουν τη μάχη αυτή και εκτός γηπέδου, αν χρειαστεί, όπως και άλλα ζητήματα όπως αυτό της εκκαθάρισης της παλιάς ΠΑΕ, αλλά και άλλα θέματα νομιμότητας, που απασχόλησαν και τον ΟΦΗ πέρσι, στην προσπάθεια επιστροφής του ξανά στις επαγγελματικές κατηγορίες...

Απο ότι φαίνεται κάποιοι -έστω και καθυστερημένα-θα "ψάξουν" με κάθε τρόπο για να του βάλουν εμπόδια και θα πρέπει ο Εργοτέλης να έχει τη δύναμη να τους αποκρούσει...

Διαβάστε την καταγγελία του Ιωνικού η οποία δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα sdna.gr

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ
ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Του ερασιτεχνικού αθλητικού σωματείου με την επωνυμία ΑΟ ΙΩΝΙΚΟΣ που εδρεύει στη Νίκαια και εκπροσωπείται νομίμως.

ΠΡΟΣ
Την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία που εδρεύει στο Πάρκο Γουδί Αττικής και εκπροσωπείται νομίμως.
________________
Δυνάμει της από 03.06.2016 απόφασης του ΔΣ της Ένωσης Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου Β Εθνικής Κατηγορίας επιβλήθηκε στην ΠΑΕ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ποινή αφαίρεσης 6 βαθμών από το επόμενο πρωτάθλημα, ήτοι το πρωτάθλημα της περιόδου 2016 – 2017.

Ειδικότερα λόγω αποχώρησης της ΠΑΕ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ από το πρωτάθλημα της FOOTBALL LEAGUE το ΔΣ αυτής την αγωνιστική περίοδο 2015-2016 κατά την διάρκεια διεξαγωγής και προ της ολοκλήρωσης αυτού, αποφασίστηκε την 08.06.2016 έπειτα από την από 03.06.2016 εισήγηση του αγωνιστικού τμήματος της Ένωσης, ο υποβιβασμός στη Γ Εθνική Ερασιτεχνική Κατηγορία της ΠΑΕ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ήδη από την 08.02.2016 και η κατάληψη της τελευταίας θέσης στην Γ Εθνική με αρνητική βαθμολογία 6 βαθμών.
Ωστόσο παρά το γεγονός επιβολής της ως άνω ποινής, η ΠΑΕ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ υποβιβάστηκε μεν στην Γ Εθνική, πλην όμως η ως άνω ποινή κατάληψης της τελευταίας θέσης με αρνητική βαθμολογία 6 βαθμών ουδέποτε επιβλήθηκε στο ερασιτεχνικό σωματείο που υποκατέστησε την ΠΑΕ λαμβάνοντας αυτοδικαίως την θέση της στην αμέσως κατώτερη κατηγορία, με επακόλουθο το ιδρυτικό αυτής σωματείο να ξεκινήσει το πρωτάθλημα της Γ Εθνικής την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο κανονικά και όχι με μείον 6 βαθμούς ως όφειλε.

Το γεγονός μη επιβολής της εν λόγω ποινής στο σωματείο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ είναι παράνομο και αντίθετο στις κείμενες διατάξεις της αθλητικής νομοθεσίας, καθότι στο άρθρο 111 Ν 2725/99 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 66 παρ.4 Ν 4410/16 ορίζεται ρητά ότι σε περίπτωση υποβιβασμού ΠΑΕ σε ερασιτεχνική κατηγορία το σωματείο που την υποκαθιστά την δεν αναλαμβάνει αποκλειστικά και μόνο τις οικονομικές της υποχρεώσεις χωρίς να αποκλείει την ανάληψη λοιπών υποχρεώσεων πειθαρχικής ή άλλης φύσεως. Σύμφωνα με την εν λόγω διάταξη όπως αντικαταστάθηκε ορίζεται ότι «το αθλητικό σωματείο σε καμία περίπτωση δεν αναλαμβάνει τυχόν ενοχικές η οποιεσδήποτε άλλες οικονομικές υποχρεώσεις της ΑΑΕ που τέθηκε σε εκκαθάριση». Η διάταξη αυτή κατά την προηγούμενη διατύπωση της όριζε ότι το σωματείο δεν αναλαμβάνει οικονομικές ή «άλλες» υποχρεώσεις της ΠΑΕ, με αποτέλεσμα να δημιουργείται σύγχυση σχετικά με υποχρεώσεις της εκάστοτε υποβιβασθείσας ΠΑΕ απορρέουσες από πειθαρχικές αποφάσεις και ποινές. Η αόριστη όμως αυτή διατύπωση αντικαταστάθηκε με το Ν 4410/16, όπου πλέον ορίζεται σαφώς ότι το ερασιτεχνικό σωματείο δεν ενέχεται μόνο για τις οικονομικές υποχρεώσεις της ΠΑΕ και τίποτα περισσότερο.

Επειδή κατά τα ανωτέρω οφείλετε να επιβάλλετε την ποινή αφαίρεσης 6 βαθμών στο σωματείο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ κατ’ εφαρμογή της κείμενης αθλητικής νομοθεσίας.

Επειδή μέχρι σήμερα παρά το γεγονός ότι γνωρίζετε την εν λόγω απόφαση ουδέν έχετε πράξει για την εκτέλεση της.

Επειδή η μη εκτέλεση της ως άνω πειθαρχικής ποινής κατά παράβαση της κείμενης αθλητικής νομοθεσίας στην συγκεκριμένη περίπτωση δημιουργεί τόσο αστικές όσο και ποινικές ευθύνες των υπευθύνων για την επιβολή της.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
και με ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μας
Καταγγέλλουμε την μέχρι σήμερα μη εφαρμογή και εκτέλεση εις βάρος του σωματείου ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ της από 03.06.2016 απόφασης του ΔΣ της Ένωσης Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου Β Εθνικής Κατηγορίας δυνάμει της οποίας επιβλήθηκε στην ΠΑΕ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ποινή αφαίρεσης 6 βαθμών από το επόμενο πρωτάθλημα, ήτοι το πρωτάθλημα της περιόδου 2016 – 2017.

Αιτούμαστε την άμεση εκτέλεση της άνω απόφασης και την οριστική αφαίρεση 6 βαθμών από το πρωτάθλημα εις βάρος του σωματείου ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ.

Άλλως σας δηλώνουμε ότι επιφυλασσόμαστε για την άσκηση παντός νομίμου δικαιώματος μας κατά παντός υπευθύνου για την αποκατάσταση κάθε θετικής ή αποθετικής ζημίας που ενδεχομένως υποστεί το σωματείο μας από πράξεις και/ή παραλείψεις σας.
Αρμόδιος δικαστικός επιμελητής εντέλλεται να επιδώσει την παρούσα προς αυτούς που απευθύνεται προς γνώση τους και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας ολόκληρο το κείμενο της παρούσας στην έκθεση του.

Γίνεται μνεία ότι επικολλήθηκε ένσημο Τ.Π.Δ.Α. 1,15 ευρώ.

Νίκαια 18.05.2017
Για το σωματείο ΑΟ ΙΩΝΙΚΟΣ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi