
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Υποψήφιος ο Νίκος Τζώρτζογλου, στις επικειμενες εκλογές της ΕΠΟ;
Ο ίδιος ούτε το επιβεβαιώνει, ούτε το διαψεύδει. Το αφήνει ανοιχτό.
Οπως λέει: "Ποτέ δε με ενδιέφερε ούτε να ηγηθώ, αλλά ούτε καν να είμαι μέλος στο Δ.Σ. της ΕΠΟ" απαντάει ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ σε προτροπή των προέδρων των υπολοίπων Ενώσεων της Κρήτης, Ρεθύμνου, Χανίων και Λασιθίου, να ηγηθεί της ΕΠΟ, στις επικείμενες εκλογές!
Επισημαίνει με νόημα ο Τζώρτζογλου πως "βέβαια, ποτέ δεν πρέπει να λες ποτέ και ειδικά στο ποδόσφαιρο, που για μένα είναι μετά την οικογένειά μου και τις επιχειρήσεις μου, η μεγάλη μου αγάπη… Όμως σε καμία περίπτωση δεν με ενδιαφέρει να εμπλακώ σε μια τέτοια διαδικασία, όσο το ποδοσφαιρικό περιβάλλον στη χώρα μας είναι όπως σήμερα που οι προϋποθέσεις για μία τέτοια εμπλοκή δεν υπάρχουν".
Ο Τζώρτζογλου, τονίζει ότι η μοναδική λύση είναι η συναίνεση των τάσεων, καθώς όπως λέει "πιστεύω ότι υπάρχουν σε όλες τις τάσεις αξιόλογοι παράγοντες με ήθος, μεράκι, εμπειρία και γνώση".
Επισημαίνει ότι "όσο ο εκάστοτε δυνατός θα θέλει να γίνεται αυτός χαλίφης στη θέση του χαλίφη, όσο το σημερινό εκλογικό σύστημα επιτρέπει τη χειραγώγηση μεγάλης μερίδας των συναδέλφων προέδρων, όποιος κι αν ηγηθεί στην ΕΠΟ δεν θα καταφέρει τίποτα. Για τον απλούστατο λόγο ότι θα είναι πρόεδρος με αντιπαροχή, γιατί κάποιος επίδοξος χαλίφης, όπως πάντα συνέβαινε και στο παρελθόν, θα πρέπει να εισπράξει τα γραμμάτια που ο πρόεδρος αυτός του έχει υπογράψει προκειμένου να ανέλθει στην προεδρία".
Και καταλήγει ο Νίκος Τζώρτζογλου, λέγοντας ότι "θα μπορούσα σε μια τέτοια ανεξάρτητη κίνηση που δεν θα υπάρχει χαλίφης και γραμμάτια προς εξαργύρωση να προσφέρω αδιαφορώντας για τη θέση που θα κατέχω σ’ ένα τέτοιο Δ.Σ.".
Διαβάστε αναλυτικά εδώ τη συνολική τοποθέτηση του Νίκου Τζώρτζογλου για το θέμα αυτό
Στην τέταρτη θέση της κατάταξης ανέβηκε ο ΟΦΗ, που πήρε χωρίς αγώνα τους τρείς βαθμούς της νίκης με τον Πανθρακικό. Η ισοπαλία των Τρικάλων στη Ριζούπολη με τον Απόλλωνα (0-0), έφερε τον ΟΦΗ στην 4η θέση. Τρείς αγωνιστικές πριν το φινάλε, Απόλλων και Λαμία εξασφάλισαν με ισοπαλίες την άνοδο τους στην Σούπερ Λίγκ. Ο Απόλλων έμεινε στο 0-0 με τα Τρίκαλα και η Λαμία επίσης στο μηδέν με τον Αρη στο Κλεάνθης Βικελίδης.
Δείτε αναλυτικά τι έγινε στην 31η αγωνιστική της Football league:
Άρης - Λαμία 0-0
Αιγινιακός - Αγροτικός Αστέρας 2-0 (65' Ρανγκέλοφ, 88' Γκατσολάρι)
Καλλιθέα - Καλλονή 4-1 (9' Πάτας, 48' Σταμόπουλος, 51' Σταματάκος, 73' Κρεββατάς/90' Ευαγγελιδάκης)
Αναγγένηση Καρδίτσας- Πανσερραϊκός 2-1 (52', 59' Τσιλούλης - 37' Κάκκο)
Παναιγιάλειος - Κισσαμικός 1-0 (76' Γκούφας)
Απόλλων Σμύρνης - Τρίκαλα 0-0
Χανιά - Πανελευσινιακός 0-0
Σπάρτη - Αχαρναϊκός 1-2 (50' Καρτσαμπάς/53' Ντάγκρας, 90' αυτ. Μπανούσης)
Πανθρακικός-ΟΦΗ 0-3 α.α.
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Απόλλων Σμύρνης 77
2. Λαμία 74
................................................
3. Άρης 68
4. ΟΦΗ 63
5. Τρίκαλα 62
6. Αγροτικός Αστέρας 46
7. Σπάρτη 45
8. Πανσερραϊκός 40
9. Παναιγιάλειος 38
10. Αναγέννηση Καρδίτσας 35
11. Αχαρναϊκός 35
12. Αιγινιακός 35
13. Κισσαμικός 33
14. Χανιά 32
................................................
15. Πανελευσινιακός 28
16. Καλλιθέα 24
17. Καλλονή 10
18. Πανθρακικός -6
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (32Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ)
Κυριακή 28 Μαΐου
Άρης - Απόλλων Σμύρνης (17:00, «Κλ. Βικελίδης»)
Τρίκαλα - Χανιά (17:00, Δημ. Στάδιο Τρικάλων)
Πανελευσινιακός - Καλλιθέα (17:00, Δημ. Στάδιο Ελευσίνας)
ΟΦΗ - Σπάρτη (17:00, «Θ. Βαρδινογιάννης»)
Καλλονή - Παναιγιάλειος (17:00, Δημ. Στάδιο Μυτιλήνης)
Αχαρναϊκός - Αναγέννηση Καρδίτσας (17:00, Δημ. Αχαρνών)
Κισσαμικός - Αγροτικός Αστέρας (17:00)
Πανσερραϊκός - Αιγινιακός (17:00, Δημ. Σερρών)
Λαμία - Πανθρακικός 3-0 α.α.
Με ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, συνεχάρη τον Εργοτέλη για την άνοδο του στην Football league. Η ανακοίνωση αναφέρει:
"Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 συγχαίρει τον Εργοτέλη για την άνοδο του στην Football league και την επιστροφή του στις επαγγελματικές κατηγορίες".