Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Εργοτέλης τα κατάφερε!
Σε μια δύσκολη μάχη στον 4ο όμιλο της Γ' Εθνικής και απέναντι σε ένα σύλλογο με ιστορία και κόσμο (Ιωνικός), βγήκε νικητής!
Εστω και στο φινάλε του πρωταθλήματος, η κρητική ομάδα, έκανε την υπέρβαση που αναζητούσε απο το ξεκίνημα της σεζόν. Εκοψε πρώτη το νήμα και επιστρέφει βανά στην Β' Εθνική και τις επαγγελματικές κατηγορίες!
Ο Εργοτέλης και οι άνθρωποι του, παρά τις απογοητεύσεις που είχαν μέσα στη σεζόν, παρ' ότι χρειάστηκε για πολλές αγωνιστικές να βλέπουν την πλάτη του Ιωνικού, δεν έχασαν την προσήλωση τους, προς το στόχο και στο τέλος, δικαιώθηκαν!
Το παιχνίδι με τη Θύελλα Ραφήνας, αν και ξεκίνησε με ένα "κρύο" γκολ απο τους φιλοξενούμενους (0-1), αποτέλεσε για τον Εργοτέλη, πάρτι...ανόδου.
Φρόντισε για αυτό, ο Νίκος Κατσικοκέρης, ο οποίος με ένα ακόμη χατ-τρικ, οδήγησε τον Εργοτέλη, στη νίκη (3-1) και εκείνος πανηγύρισε ...διπλό τίτλο!
Την άνοδο του Εργοτέλη, αλλά και την πρωτιά που πήρε στους σκόρερ της κατηγορίας, με 18 γκολ!
Το σφύριγμα της λήξης του διαιτητή Σωτηριάδη (Λασιθίου) στο Παγκρήτιο στάδιο, ήταν η αρχή για ένα ατελείωτο πανηγύρι για τον Εργοτέλη!
Προπονητής, παίκτες, διοίκηση, φίλαθλοι, έγιναν ένα κουβάρι, για να πανηγυρίσουν την επιστροφή της ομάδας, στις επαγγελματικό ποδόσφαιρο, αλλά και την ...απομάκρυνση απο τα χωράφια της Γ' Εθνικής.
Ο προπονητής του Εργοτέλη Σούλης Παπαδόπουλος, πήρε μια σημαία της ομάδας (!) και άρχισε να πανηγυρίζει έξαλλα, δείχνοντας το δέσιμο του με το σύλλογο, τον οποίο οδήγησε στο πρωτάθλημα και την άνοδο!
Ενώ και στα αποδυτήρια, έγινε ένα με τους παίκτες, κάτι που έδειξε το καλό κλίμα που υπήρχε στο ποδοσφαιρικό τμήμα.
Οσο για τα συνθήματα στα αποδυτήρια, ήταν σε πανηγυρικό τέμπο: "Εχουμε Λεάλ και είμαστε Ρεάλ!" και "χέρι-χέρι με τον Κατσικοκέρη!".
Και απο τα δυο συνθήματα αναδείχθηκαν δυο μεγάλες αλήθειες, για τους δυο παίκτες-ηγέτες, που οδήγησαν τον Εργοτέλη στην μεγάλη κατηγορία.
Ο Λεάλ σέρβιρε και ο Κατσικοκέρης εκτελούσε για τον Εργοτέλη.
Οι δυο τους, αποτέλεσαν την καλύτερη συνταγή για την άνοδο!
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS απο την KΡΗΤΗ-TV το...ατελείωτο πανηγύρι του Εργοτέλη, για την άνοδο στην Β' Εθνική, με στυγμιότυπα και δηλώσεις μέσα και έξω απο τα αποδυτήρια του Παγκρητίου σταδίου...
Σπουδαία επιτυχία για την ομάδα πόλο του ΟΦΗ! Κέρδισε το ΝΟΡεθύμνου με 9-6 και προκρίθηκε στα πλει-οφ ανόδου , στα οποία θα συμμετάσχουν οι 8 καλύτερες ομάδες της κατηγορίας!
Παράλληλα με την πρόκριση στα πλέι-οφ, ο ΟΦΗ εξασφάλισε οριστικά την παραμονή του στην κατηγορία, που ήταν ο πρωτογενής στόχος και πλέον θα παλέψει για το καλύτερο δυνατό.
Η πρόκριση του ΟΦΗ στα πλέι-οφ ανέδειξε με τον καλύτερο τρόπο, την πολύ καλή χρονιά που έκανε ο ΟΦΗ φέτος στην Α2, έχοντας στο τιμόνι του, τον Μάκη Βολτυράκη, η δουλειά του οποίου αναδείχθηκε και μέσα από την πορεία της ομάδας, που είναι από τις καλύτερες τα τελευταία χρόνια.
ΝΟ Ρεθύμνου – ΟΦΗ 6-9 (0-2, 2-1, 1-3, 3-3)
ΝΟ Ρεθύμνου: Φράγκος 3, Σταυρουλάκης 1, Ασουμανάκης 1, Παναγιωτάκης 1
ΟΦΗ: Βασιλάκης 3, Γεωργόπουλος 3, Κλήμος 2, Λεονταράκης 1.
Τελική Βαθμολογία
……………………………………………..
Σημείωση: Ο Νηρέας Χαλανδρίου έχει έναν (1) μηδενισμό και μειον τρεις (-3) βαθμούς

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Υπάρχουν ορισμένες εικόνες, που δεν χρειάζονται λέξεις.
Eίναι τόσο δυνατές από μόνες τους, που ότι και να πείς, είναι περιττό.
Η εικόνα του μεγάλου Γκέραρντ στο παιχνίδι ΟΦΗ-Αρης, να εισέρχεται καθισμένος σε καροτσάκι, στο Γεντί Κουλέ, φορώντας μια φανέλα του ΟΦΗ από την ένδοξη εποχή της ομάδας (με διαφήμιση XIOS BANK!), ήταν από αυτές που άφησαν άφωνη την ποδοσφαιρική Ελλάδα.
Τα σημάδια του χρόνου έχουν κάνει δυνατά την εμφάνιση τους, πάνω στον 77χρονο σήμερα «Ολλανδό» και αν για μας που είμαστε κοντά και λίγο πολύ γνωρίζουμε την κατάσταση του, δεν ήταν έκπληξη, για πολλούς άλλους, που είχαν χάσει τα ίχνη του Ευγένιου, ήταν ένα σοκ.
Το πρώτο σοκ για πολλούς από τους υποστηρικτές του Γκέραρντ, ανα την Ελλάδα, ήταν στην έξοχη πρόσφατη τηλεοπτική εκπομπή του καλού φίλου και συναδέλφου Μανώλη Βογιατζάκη στη NOVA.
Για εκείνους που δεν είχαν δεί ούτε τότε τον Ευγένιο, η σφοδρή δημοσιότητα που πήρε η επανεμφάνιση του στο Γεντί Κουλέ, στο «σπίτι του», στο παιχνίδι ΟΦΗ-Αρης, έδωσε την ευκαιρία σε όλους να δουν την σημερινή εικόνα του ανθρώπου, που κάποτε άλλαξε την ιστορία του ΟΦΗ.
Σε πιάνει με μελαγχολία είναι αλήθεια, όταν έχεις γνωρίσει ένα άνθρωπο-βουνό, δυνατό και αγέρωχο, να τον βλέπεις να έχει πάνω του τα σημάδια του χρόνου και παρ' ότι είναι στα 77 του χρόνια, να είναι τόσο ταλαιπωρημένος.
Αυτός όμως, είναι ο δρόμος και ο προορισμός όλων μας, όμως, όπως εύστοχα είπε ο Νίκος Κωστένογλου, όταν σχολίασε στην συνέντευξη τύπου, το ξαφνικό αντάμωμα με τον Γκέραρντ, στο ημίχρονο του αγώνα του Γεντί Κουλέ.
Ο προπονητής του Αρη, αιφνιδιάστηκε όταν τον είδε. Εκανε ένα σπρίντ, από τον πάγκο του, για να βρεθεί στο σημείο που ήταν ο Ολλανδός και σε μια μοναδική ανθρώπινη επίδειξη ευγένειας , γονάτισε μπροστά του και του φίλησε το χέρι. Τρομερή στιγμή!
Ο προπονητής-τζέντελμαν Κωστένογλου, έδειξε και αυτός σοκαρισμένος από τον Γκέραρντ του σήμερα, σε σχέση με τον αυστηρό Ολλανδό προπονητή που είχε γνωρίσει στην ΑΕΚ, όπου και συνεργάστηκαν.
«Εύχομαι ο Θεός να του δώσει ότι είναι καλύτερο» ευχήθηκε ο Κωστένογλου για τον «δάσκαλο».
Συγκινητική ήταν η στιγμή που και ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Παπαδόπουλος, τον πλησίασε, του έσφιξε το χέρι και τον φίλησε.
Ο Γκέραρντ γνώρισε τον «Παπ» και του έκανε ένα νεύμα, από τα…παλιά!
Και τι δεν έχουν ζήσει οι δυο τους στον ΟΦΗ!
Ο Παπαδόπουλος με τη φράση ο «Γκέραρντ είναι ο ποδοσφαιρικός μου πατέρας» τα είπε όλα.
Πήρε στα χέρια του ένα μικρό παιδί από το Κιλκίς και τον έκανε ολοκληρωμένο ποδοσφαιριστή. Όπως και πολλούς άλλους.
Ο Κώστας Κιάσσος, που είναι ένας ποδοσφαιριστής που έχει ήδη νικήσει το χρόνο, παίζοντας βασικός στα 41 του χρόνια, έγραψε στο Facebook σε ένα ρεσιτάλ ευαισθησίας «για εμάς όλους δεν ήταν ένα απλό παιχνιδι , ήσουν και εσύ εκεί μαζι μας mister, σημερα έκανες πολλές καρδιές να χτυπήσουν δυνατά και πολλά Μάτια να βουρκώνουν , κάποτε είχες άλλη θέση μέσα στο σπίτι σου και όχι αυτήν που ήσουν σημερα , τα μάτια σου από κοντά είναι όπως τότε που με έφερες μικρό παιδάκι μαζι σου , μου έδωσες τα πάντα μέσα και έξω από το γήπεδο όσο σκληρός και αν ήσουν μαζι μου αλλα πάντα γιατί με πίστευες και μόνο για το καλο μου, αμέτρητες ομιλίες στο γραφείο ,πολλές επισκέψεις σπίτι , πίεση μεγάλη , φωνές τιμωρίες , για όλα αυτά έχω να σου πω ένα πράγμα θα είμαι ευγνώμων για πάντα , μόνο καλο μου βγήκε σε αγαπάω και αυτό δεν αλλάζει , σε έχουν ξεχάσει όλοι όμως εσύ δεν ξεχνάς , εισαι ο καλύτερος από όλους , γκεραρτάκη μου…».
Ενώ ο υιός του Γκέραρντ, ο Μανώλης Παπαδάκης, εξήγησε πως έγινε έτσι ξαφνικά και έφερε τον Ολλανδό στο γήπεδο!
Όπως έγραψε στο προφίλ του στο Facebook «Ευγένιε έκπληξη... Πάμε γήπεδο, θέλεις; Δεν πρόλαβα καν να κάνω την ερώτηση και χαμογέλασε λέγοντας μου ´Πάμε Μανώλή´
Η μητέρα μου του είχε έτοιμη μία εμφάνιση από τις παλιές καλές εποχές του ΟΦΗ, την φόρεσε και φύγαμε για το Γεντί Κουλέ μαζί με τον αδερφό μου Μηνά. Τόση χαρα τόση συγκίνηση και τόση δύναμη για να βρεθεί ξανά στον χώρο του, εκεί που αισθάνεται ήρεμος και χαρούμενος. Η χαρά του δεν μπορούσε να περιγραφεί, ειδικά όταν ακούστηκε ξανά μετά από χρόνια το όνομα του ρυθμικά από τους φιλάθλους, αλλά και την στιγμή που και οι δύο προπονητές κύριοι Παπαδόπουλος και Κωστένογλου πήγαν κοντά του και να του φιλησαν το χέρι.
Αυτό δεν αγοράζεται, αυτό κερδίζεται με το ήθος την αγάπη και με την προσωπικότητα.
Ένας ΚΥΡΙΟΣ σε όλα του».
Τι ωραίες λέξεις απο το Μανώλη (Παπαδάκη), που έζησε όσο κανείς άλλος τον Γκέραρντ της χρυσής εποχής του ΟΦΗ! "Τόση χαρα τόση συγκίνηση και τόση δύναμη για να βρεθεί ξανά στον χώρο του, εκεί που αισθάνεται ήρεμος και χαρούμενος" μας γράφει ο Μανώλης για την επιστροφή του Ολλανδού, στο σπίτι του.
Εκεί που μεγαλούργησε. Εκεί που έγινε θρύλος! Εκεί που ηρεμεί και αισθάνεται χαρούμενος. Σαν το σπίτι του δηλαδή!
Tεράστια πραγματικά στιγμή, η επιστροφή του Γκέραρντ στο Γεντί Κουλέ. Μοναδική. Ιστορική!
Αν και αυθόρμητη και όχι οργανωμένη, καθώς το γνώριζαν μόνο τα μέλη της οικογένειας του, αναδείχθηκε σε αποθεωτικήαπο τον κόσμο, ο οποίος λάτρεψε τον "Μίστερ' και τον λατρεύει ακόμα και σήμερα.
Βλέποντας τον Γκέραρντ στο καρότσι, πέρασαν απο το μυαλό όλων μας, σχεδόν αστραπιαία, σαν κινηματογραφική ταινία, οι μεγάλες στιγμές που έχουμε ζήσει με τον ΟΦΗ του Ευγένιου, σε αυτό το γήπεδο.
Ολη η νεότερη ιστορία του ΟΦΗ, είναι σε αυτή τη φωτογραφία!
Τιμή μας πραγματικά!
"Δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ, Ολλανδέ, Ολλανδέ..."