Οι φίλαθλοι του Ηροδότου ετοιμάζουν εκδρομή στην Αθήνα, ώστε να συμπαρασταθούν στην ομάδα τους, η οποία το Σάββατο (3μμ) αγωνίζεται στον τελικό του Κυπέλλου Ερασιτεχνών Ελλάδος, κόντρα στην Ελπίδα Σκουτάρεως απο τις Σέρρες, ωστόσο εκείνο που παραμένει άνγωστο, είναι το αν θα μπορέσει να γίνει η εκδρομή λόγω της απεργίας στα πλοία η οποια ολοκληρώνεται στις 12 τα μεσάνυχτα της Παρασκευής 19 Μαΐου, αλλά κανείς δεν γνωρίζει το αν θα συνεχιστεί!
Η εκδρομή που προγραμματίζουν πάντως οι φίλαθλοι του Ηροδότου, περιλαμβάνει εισιτήρια Ηράκλειο-Πειραιάς και Πειραιάς-Ηράκλειο, μετάβαση με πούλμαν από τον Πειραιά στο Δημοτικό Στάδιο Σπάτων και επιστροφή στον Πειραιά. Η τιμή του ταξιδιού με τις Μινωικές Γραμμές (κατάστρωμα) κοστίζει 87 ευρώ και με την «Anek Lines» 75 ευρώ (κατάστρωμα).
Για περισσότερες πληροφορίες οι φίλαθλοι του Ηροδότου μπορούν να επικοινωνούν με το «Travel Hall» και τον κ. Αλεξόπουλο.
Η ανακοίνωση αναφέρει: «ΜΕ ΤΟΝ ΗΡΟΔΟΤΟ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ!!!
Σάββατο στις 15:00 όλοι οι δρόμοι οδηγούν… στα Σπάτα για την κατάκτηση ενός ακόμη τροπαίου για την ομάδα μας…
Ενημερώνουμε τους φιλάθλους μας ότι το ταξιδιωτικό γραφείο TRAVEL HALL διοργανώνει εκδρομή σε πολύ προνομιακές τιμές για όσους θέλουν να παρευρεθούν…
Πληροφορίες στα τηλέφωνα: 2810-341862, 2810-282112 & 693-7197930
ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ!!!».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
Ξεκίνησαν οι ανανεώσεις του Πλατανιά, για τη νέα περίοδο, σύμφωνα πάντα με τις εισηγήσεις του Γιώργου Παράσχου, ο οποίος συνεχίζει για ένα ακόμη χρόνο στον πάγκο της ομάδας των Χανίων.
Στον Πλατανιά θα συνεχίσει την καριέρα του και τη νέα αγωνιστική περίοδο ο Χρήστος Καρυπίδης, όπως ανακοίνωσε η κρητική ομάδα την Τετάρτη. Ο έμπειρος αμυντικός συμφώνησε να ανανεώσει το συμβόλαιό του για έναν ακόμα χρόνο.
Η σχετική ανακοίνωση: "H ΠΑΕ Πλατανιάς Χανίων ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Χρήστο Καρυπίδη για έναν ακόμη χρόνο. Ο Καρυπίδης αγωνίστηκε φέτος σε 24 παιχνίδια της ομάδας μας με συνολικά 2.241 λεπτά συμμετοχής και πέτυχε 2 γκολ".
Mόλις δέκα γκολ μπήκαν στην 30η αγωνιστική της Footaball league. Στο μοναδικό παιχνίδι που δεν μπήκε γκολ ήταν στο παιχνίδι Λαμία-Απόλλων, όπου το "Χ" βόλεψε και τους δυο, ενώ δεν έγιναν δυο παιχνίδι. Το Αχαρναικός-Πανθρακικός, καθώς ο τελευταίος έχει αποχωρήσει απο το πρωτάθλημα, αλλά και το Πανσερραικός-Σπάρτη, όπου η Σπάρτη δεν κατέβηκε να αγωνιστεί.
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS τα γκολ της αγωνιστικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Δείτε τι έγινε στην Football league