Την επιθυμία του να συνεχίσει στον ΟΦΗ και να μείνει σε αυτόν για πολλά χρόνια εξέφρασε ο Γιάννης Κοιλιάρας σε συνέντευξη του στην ιστοσελίδα athleticradio.gr.
Mάλιστα σε κάποιο σημείο της αναφοράς του, κάνοντας μια σύγκριση Νιόπλια-Παπαδόπουλου στην τεχνική ηγεσία, τονίζει ότι "οι παίκτες αδικήσαμε το Νιόπλια", επισημαίνει όμως ότι "με τον Παπαδόπουλο παίξαμε πιο αμυντικά και έξυπνα".
O 29χρονος αριστερός μπακ-χαφ ανέφερε ότι «έχω ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο. Αυτό έχει να κάνει με τον προπονητή και με τη διοίκηση αν θέλουν να με κρατήσουν. Περιμένουμε να δούμε αν θα παραμείνει ο κύριος Παπαδόπουλος. Εγώ θέλω να τηρήσω το συμβόλαιο μου και να μείνω χρόνια στον ΟΦΗ. Δεν έχω ακόμα συζητήσει ακόμα για αν θα είμαι στα πλάνα της ομάδας την επόμενη σεζόν. Είναι ακόμα νωρίς».
Ο Κοιλιάρας αναφέρθηκε και στο φετινό πρωτάθλημα της Footballleague. Όπως είπε «φάνηκε πολύ φέτος να έχουν εύνοια οι δύο πρώτες ομάδες. Εμείς κάναμε την προσπάθεια μας μέσα στο γήπεδο. Ίσως παίξει πιο σημαντικό ρόλο την επόμενη σεζόν, που η διοίκηση θα είναι πιο υποψιασμένοι για τα εξωαγωνιστικά, καθώς οι άνθρωποι που βρίσκονται στον ΟΦΗ δεν ήταν τόσο του ποδοσφαίρου και τους φάνηκαν παράξενα όσα συνέβησαν».
Ενώ μίλησε και για τους δυο προπονητές με τους οποίους συνεργάστηκε φέτος στον ΟΦΗ. Το Νίκο Νιόπλια και το Νίκο Παπαδόπουλο. Όπως είπε «εμείς οι ίδιοι αδικήσαμε τον κ.Νιόπλια με τα αποτελέσματα που φέρναμε στην αρχή της χρονιάς. Ο κύριος Νιόπλιας δεν ήξερε την κατηγορία μας το είχε πει και ο ίδιος. ‘Ηθελε γρήγορο και επιθετικό ποδόσφαιρο κατοχής. Ο κύριος Παπαδόπουλος, επειδή ξέρει την κατηγορία περισσότερο παίζει πιο αμυντικά και έξυπνα. Παίζουμε διαφορετικό ποδόσφαιρο με εκείνον σε σχέση με τον κύριο Νιόπλια».
Τρείς αγωνιστικές "έφαγε" απο την πειθαρχική επιτροπή της Football league ο κεντρικός αμυντικός του ΟΦΗ Νίκος Παντίδος, για το επεισόδιο με τον Χρήστο Μπούρμπο στον αγώνα με τον Αρη στο Γεντί Κουλέ (1-1). Αυτό σημαίνει ότι ο αμυντικός του ΟΦΗ θα έχει δικαίωμα να αγωνιστεί μόνο στο τελευταίο παιχνίδι πρωταθλήματος με τον Αιγινιακό.
Η επίσημη ενημέρωση του ΟΦΗ αναφέρει:
"Με τρείς αγωνιστικές τιμωρήθηκε από την πειθαρχική επιτροπή της Football league ο κεντρικός αμυντικός του ΟΦΗ Νίκος Παντίδος, για την αποβολή του με τον Αρη στο Γεντί Κουλέ. Ο Παντίδος αποβλήθηκε σε μια συμπλοκή με τον Χρήστο Μπούρμπο. Ο αμυντικός του ΟΦΗ θα εκτίσει την ποινή του στα παιχνίδια με Πανθρακικό, Σπάρτη και Αναγέννηση Καρδίτσας".
Tα μυστικά της φυσικής κατάστασης του αθλητή, τι θα τον προφυλάξει από τραυματισμούς, την μεγιστοποίηση της αθλητικής απόδοσης, την αύξηση του μυϊκού όγκου, την διατήρηση σταθερής απόδοσης υψηλού επιπέδου και σωστές επιλογές κατά την διάρκεια ενός αγώνα, αλλά και σε άλλα σημαντικά ζητήματα που αφορούν στην αθλητική διατροφή, ανέλυσε ο επιστήμων γυμναστής και εργοφυσιολόγος του ΟΦΗ Νίκος Κουνδουράκης, σε σπουδαστές δημοσιογραφίας, αθλητικής δημοσιογραφίας, προπονητικής, φυσικοθεραπείας που πραγματοποιήθηκε στο ΙΕΚ ΑΚΜΗ Ηρακλείου.
Οι σπουδαστές μαγνητίστηκαν απο τις γνώσεις του Νίκου Κουνδουράκη, ο οποίος έχει σπουδάσει master εργοφυσιολογίας στο Liverpool, έχει κάνει διδακτορικό στην Ιατρική πάνω στην εργοφυσιολογία και στην αθλητική βιοχημεία.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Ο επιστήμων γυμναστής και εργοφυσιολόγος του ΟΦΗ Νίκος Κουνδουράκης, ήταν κεντρικός ομιλητής σε σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε στο ΙΕΚ ΑΚΜΗ Ηρακλείου, στο οποίο συμμετείχαν σπουδαστές δημοσιογραφίας, αθλητικής δημοσιογραφίας, προπονητικής, φυσικοθεραπείας και είχε ως θέμα τον Αθλητισμό , την Ασκηση και τη διατροφή.
Ο Νίκος Κουνδουράκης, που είναι αναγνωρισμένος στο χώρο του, καθήλωσε με τις γνώσεις του και την ανάλυση του τους σπουδαστές, μιλώντας για την φυσική κατάσταση του αθλητή, τι θα τον προφυλάξει από τραυματισμούς, την μεγιστοποίηση της αθλητικής απόδοσης, την αύξηση του μυϊκού όγκου, την διατήρηση σταθερής απόδοσης υψηλού επιπέδου και σωστές επιλογές κατά την διάρκεια ενός αγώνα, αλλά και σε άλλα σημαντικά ζητήματα που αφορούν στην αθλητική διατροφή.
Ο Νίκος Κουνδουράκης που έχει σπουδάσει master εργοφυσιολογίας στο Liverpool, έχει κάνει διδακτορικό στην Ιατρική πάνω στην εργοφυσιολογία και στην αθλητική βιοχημεία, ανέφερε μεταξύ άλλων στους μικρούς σπουδαστές ότι «δεν πρέπει ποτέ να επαναπαύεσαι για αυτά που κάνεις, πρέπει πάντα να συνεχίζεις να κοιτάς μπροστά και ποτέ να μην απογοητεύεσαι με βάση το παρελθόν».