Tο δεύτερο "διπλό" στο φετινό πρωτάθλημα, της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών, πανηγύρισαν τα κορίτσια του ΟΦΗ.
Πέρασαν σαν...σίφουνας, απο το γήπεδο της Νέας Ερυθραίας στην Αθήνα, κερδίζοντας τον Λεοντικό Κηφισιάς με το επιβλητικό 1-4.
Τα κορίτσια του Σταμάτη Μαματζάκη, έπιασαν πολύ καλή απόδοση και με μεγάλη πρωταγωνίστρια την Ουκρανή Βαλέρια Ποστόλ, η οποία πέτυχε δυο γκολ (28', 47'), πανηγύρισαν τη μεγάλη νίκη.
Τα άλλα δυο γκολ του ΟΦΗ, πέτυχαν οι Ριμπάνσκα (44') και Χαμαλίδου (65').
Για τους γηπεδούχους σκόραρε η Γιαννούτσου στο 71'.
Αυτό ήταν το δεύτερο διπλό για τα κορίτσια του ΟΦΗ, μετά απο εκείνο στο Μοσχάτο.
Εχουν και μια εντός έδρας ήττα, στην πρεμιέρα απο τη ΡΕΑ.
Επόμενος αντίπαλος, ο Ιάλυσος εντός έδρας.
ΟΦΗ (Μαματζάκης): Ζαχαρίου, Παπακωσταντή, Κουκουλάκη, Κατιρτσίδου, Πέιου, Τριβυζάκη, Κυδωνάκη, Καραλουκά, Postol, Χαμαλίδου, Rybanska.
Aγωνίστηκαν ακόμη οι Αραβιάκη, Σηφάκη, Topal, Κωνιωτάκη.
Α' Εθνική Γυναικών
3η αγωνιστική-Αποτελέσματα
Ολυμπιάδα Υμηττού-Εργοτέλης 2-2
Ιάλυσος-Οδυσσέας Γλυφάδας 0-2
Λεοντικός Κηφισιάς-ΟΦΗ 1-4
ΡΕΑ-Δόξα Πηγαδακίων 3-0
Η Βαθμολογία
1.ΡΕΑ 9
2.Εργοτέλης 7
-.Ολυμπιάδα Υμηττού 7
4.ΟΦΗ 6
-.Οδυσσέας Μοσχάτου 6
6.Ιάλυσος 0
-.Λεοντικός Κηφισιάς 0
8.Δόξα Πηγαδακίων 0
Η επόμενη αγωνιστική (4η – 11/12)
Ολυμπιάδα Υμηττού-Λεοντικός
ΟΦΗ-Ιάλυσος
Εργοτέλης-ΡΕΑ
Οδυσσέας Μοσχάτου-Δόξα Πηγαδακίων
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Φιλικό παιχνίδι με την Αντερλεχτ θα δώσει ο ΟΦΗ το Σάββατο (3/12, 7μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Η Βέλγική ομάδα, θα κάνει προετοιμασία στο Ηράκλειο και το Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, μέχρι τις 7/12.
Θα κάνει για μια εβδομάδα προπονήσεις, στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό κέντρο.
Οι Βέλγοι θα δώσουν ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ, με τον Παναιτωλικό στις 6/12 (3μμ) και πάλι στο γήπεδο του ΟΦΗ.
Οι Βέλγοι επέλεξαν τον Παναιτωλικό, λόγω και της παρουσίας του Γιάννη Αναστασίου, που ήταν πρώην παίκτης της Βέλγικης ομάδας.
Ο ΟΦΗ θα δώσει στο Γεντί Κουλέ, ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι με τον Ιωνικό, την Τετάρτη (14/12, 4μμ) στο Γεντί Κουλέ, ενώ αναζητά ένα ακόμη αντίπαλο, για το Σαββατοκύριακο (10-11/12).
Το φιλικό παιχνίδι του ΟΦΗ με την Αντερλέχτ, αλλά και αυτό με τον Ιωνικό, θα μεταδοθούν τηλεοπτικά απο την Cosmote tv.
Ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα με 0-3 σετ (22-25, 17-25, 21-25) απο τον ανώτερο του, Φοίνικα Σύρου, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Η ομάδα του Κώστα Δεληκώστα, μόνο στο πρώτο σετ, κατάφερε να προβληματίσει ουσιαστικά τον αντίπαλο της, όταν προηγήθηκε με 22-20, αλλά ο Φοίνικας με ένα σερί 5-0, πήρε το σετ.
Στα άλλα δυο σετ, η ομάδα της Σύρου, ήταν ανώτερη και πήρε δίκαια τη νίκη, στην Κρήτη.
Δείτε στα παρακάτω VIDEO το παιχνίδι και δηλώσεις απο τους πρωταγωνιστές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ