Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μα καλά, είναι σοβαροί ορισμένοι;
Επικρίνουν τον Αυγενάκη, επειδή ως Υφυπουργός Αθλητισμού, προσέχει την πατρίδα του, την Κρήτη!
Πρόκληση, λέει το γεγονός ότι απο τα 36 αθλητικά πρότζεκτ που τρέχουν, τα 20, είναι στο Νησί και τα 8 στην εκλογική του Περιφέρεια, το Ηράκλειο.
Πρόκληση, λέει, για τον Αυγενάκη, επειδή πήγε τους Παράκτιους Μεσογειακούς αγώνες, στο Ηράκλειο!
Και θέλουν, με αυτες τις αναφορές, να πλήξουν τον Αυγενάκη!
Καλύτερη διαφήμιση, απο όλα αυτά, δεν υπάρχει, για τον σημερινό Υφυπουργό Αθλητισμού.
Για αυτό μάλλον και βρίσκεται στους κορυφαίους της κυβέρνησης , σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.
Συγκεκριμένα στους 12-13 κορυφαίους και ας είναι Υφυπουργός, μεταξύ 58 κυβερνητικών στελεχών!
Δεν είδαμε τους επικριτές, να συγκινούνται όταν στο Υπουργείο ήταν κάποιοι "δικοί" τους.
Πολύ καλά κάνει, ο Αυγενάκης και προσέχει την ξεχασμένη και απαξιωμένη απο προκατόχους του Κρήτη, αλλά και την εκλογική του Περιφέρεια.
Το αξίζει και το δικαιούται με τις μεγάλες ανάγκες, που έχουν δημιουργηθεί όλα αυτά τα πέτρινα χρόνια, που προηγήθηκαν.
Η Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, ας το αντιληφθούν, ορισμένοι αυτό
Ανεβάζουν πολύ τον Αυγενάκη, αυτές οι δήθεν, επικριτικές αναφορές.
Μα καλά, δεν το βλέπουν;
Ολοκληρώνει την 4ετια και πάει να γίνει ο μακροβιότερος Υφυπουργός Αθλητισμού, αλλά εκείνοι που τον πολεμούν απο την πρώτη μέρα, δεν φαίνεται να έχουν κουραστεί, να απογοητεύονται.
Εκλεισε και τρίτο φιλικό παιχνίδι προετοιμασίας ο ΟΦΗ.
Εκτός απο την Αντερλεχτ (Σάββατο 3/12, 7μμ) στο Γεντι Κουλέ και τον Ιωνικό (14/12, 4μμ) στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ έκλεισε και ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι με την ΑΕΚ την Παρασκευή (9/12, 3μμ) στο Σεραφείδιο.
Το παιχνίδι όπως έγινε γνωστό, θα γίνει κεκλεισμένων των θυρών και είναι απόφαση της ΑΕΚ, το αν θα καλυφθεί τηλεοπτικά.
Με αυτά τα τρία φιλικά, ο ΟΦΗ θα ολοκληρώσει την προετοιμασία του, πριν επιστρέψει στα επίσημα παιχνίδια με τον Ατρόμητο στις 21 Δεκεμβρίου στο Γεντί Κουλέ, στην επανέναρξη του πρωταθλήματος, μετά τη διακοπή του Μουντιάλ.
Γ.Κορτς
Νέα γκολάρα απο το "κανόνι" του ΟΦΗ την Σλοβάκα Νικόλ Ριμπάνσκα.
Στην επιβλητική νίκη επί του Λεοντικού στην Ερυθραία (1-4), η διεθνής επιθετικός πέτυχε ένα φανταστικό γκολ με βολ πλανέ, που ήταν όλα τα λεφτά στην αναμέτρηση!
Η Ριμπάνσκα που είναι για δεύτερη χρονιά στην γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, είναι η ηγέτης της ομάδας, στην προσπάθεια που κάνει στην Α' Εθνική γυναικών.
Και στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, παρά την ήττα με 1-2 απο τη ΡΕΑ, η Ριμπάνσκα είχε πετύχει ένα φανταστικό γκολ, με κεφαλιά.
Πρόκειται για μια απο τις καλύτερες φορ που παίζουν στην Ελλάδα!
Πολλές...ανδρικές ομάδες, θα την ζήλευαν με την ποιότητα της και την δυνατότητα της στο σκοράρισμα, με όλους τους τρόπους.
Και στον ανδρικό ΟΦΗ, ο μίστερ Νταμπράουσκας που ψάχνει για σέντερ-φορ, δεν θα ήταν άσχημη ιδέα να της ρίξει μια ματιά, μα τέτοιο φορ δεν έχει (για να κάνουμε και λίγο χιούμορ).
Στην μεγάλη εκτός έδρας νίκη του ΟΦΗ, σκόραραν ακόμη η Ουκρανή Ποστόλ με δυο τέρματα (το πρώτο γκολ εξαιρετικό) και η Χαμαλίδου.
Το γκολ των γηπεδούχων, με απευθείας φάουλ, η Γιαννούτσου, που αιφνιδίασε τη 17χρονη τερματοφύλακα του ΟΦΗ, Ζαχαρίου.
Δείτε την γκολάρα της Ριμπάνσκα, αλλα και τα γκολ του αγώνα στο παρακάτω VIDEO (3.25).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ