Tην επίσημη παρουσίαση της πραγματοποιεί η υδατοσφαίριση του ΟΦΗ την Τρίτη (6/12) με αφορμή την έναρξη της σεζόν σε άνδρες και γυναίκες, όπου ο ΟΦΗ και φέτος θέλει να έχει μια σταθερή παρουσία στην Α2 κατηγορία.
Η ανακοίνωσηγ του Ερασιτέχνη ΟΦΗ:
Η ομάδα υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, θα επιχειρήσει και φέτος να αποτελέσει μια σταθερή δύναμη στην Α2 κατηγορία πόλο, σε άνδρες και γυναίκες.
Η επίσημη παρουσίαση, της φετινής προσπάθειας, που κάνει η υδατοσφαίριση του ΟΦΗ, θα γίνει την Τρίτη (6/12) στις 6μμ στο στο ξενοδοχείο VANISKO στην Αμμουδάρα.
Δεν πρέπει να υπάρχει Ελληνας, που να αγαπάει τη χώρα του και τον αθλητισμό και να μην έκλαψε με την ιστορική κούρσα, του τεράστιου κολυμβητή Σπύρου Γιαννιώτη, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ριο, το 2016.
Αυτή η μεγάλη αθλητική προσωπικότητα, που βρέθηκε στο Ηράκλειο, για να διδάξει στα μικρά παιδιά τα μυστικά της κολύμβησης, μιλάει στο σημερινό WINNER, της τηλεόρασης CRETA, για την μεγάλη τελευταία κούρσα της καριέρας του, στην παραλία της Κόπα Καμπάνα στη Βραζιλία, όπου κατέκτησε το αργυρό Ολυμπιακό μετάλλιο, στα 10 χλμ ανοιχτής θαλάσσης.
Το παλικάρι από την Κέρκυρα, που έχασε το χρυσό για μια… χεριά, αλλά έδειξε μεγαλείο ψυχής και διαφώνησε ακόμα και με την ένσταση, που κατέθεσε η Ελληνικό Ομοσπονδία Κολύμβησης, για το χρυσό του Ολλανδού αντιπάλου του, μας συγκλονίζει με τα συναισθήματα του, την ανάγκη του να κλείσει την καριέρα του με ένα Ολυμπιακό μετάλλιο, αλλά και το όραμα που είδε στα τελευταία μέτρα της κούρσας, που ήταν το αγέννητο ακόμη παιδί του και τον έκανε να ξεχάσει την κούραση και να δώσει ότι είχε και δεν είχε μέσα του, για αυτό που πάλευε σε 20 χρόνια καριέρας, σε πισίνες και θάλασσες.
Μην χάσετε απόψε στις 22.30 στο WINNER της τηλεόρασης CRETA την συγκλονιστική συνέντευξη του Σπύρου Γιαννιώτη.
Δείτε παρακάτω το τρέιλερ της εκπομπής.
Συνεχίζουν την επέλαση τους, τα κορίτσια της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, στο πρωτάθλημα Κρήτης γυναικών.
Κέρδισαν και το Ακρωτήρι στα Χανιά με 0-3 σετ και συνεχίζουν την αήττητη πορεία τους, χωρίς να έχουν χάσει ούτε σετ μέχρι τώρα.
Όπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ Νίκος Προύφας «δώσαμε χρόνο συμμετοχής σε όλες τις αθλήτριες. Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Εχουμε καλό ρυθμό και συνεχίζουμε με στόχο την συνεχή βελτίωση».
Τα σετ: 15-25, 15-25, 14-25.
H σύνθεση του ΟΦΗ: ΚΑΛΟΥΤΣΑΚΗ ΕΛΕΝΗ, ΒΛΑΧΑΚΗ ΕΥΑ, ΠΑΠΟΥΛΙΔΟΥ ΚΥΡ, ΠΡΙΝΙΩΤΑΚΗ ΕΥΗ, ΖΛΑΤΙΛΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝA, ΒΥΝΙΧΑΚΗ ΜΑΙΡΗ, ΦΑΝΙΟΥΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘ., ΦΑΝΙΟΥΔΑΚΗ ΝΙΚΟΛ, ΛΟΥΠΗ ΑΘΗΝΑ, ΚΑΝΔΥΛΑΚΗ ΚΑΤΥ, ΓΚΙΖΙΩΤΗ ΕΙΡΗΝΗ, ΒΟΥΡΕΞΑΚΗ ΕΥΑ, ΜΑΤΑΛΛΙΩΤΑΚΗ ΘΕΜΙΣ, ΧΡΥΣΗΛΙΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ.
Στα υπόλοιπα αγωνιστικά τμήματα, οι Κορασίδες 1 του ΟΦΗ στο πρώτο τους παιχνίδι, κέρδισαν τη ΓΕΗ με 3-0 σετ (25-17, 25-16, 25-19).
Οι Κορασίδες 2, γνώρισαν την ήττα με 3-1 από τον Χερρονάσιο (10-25, 13-25, 25-9, 13-25).
Στα αγόρια, οι παίδες του ΟΦΗ, γνώρισαν την ήττα από το ΝΕΟ ΟΠΕΡ με 3-0 (25-11, 25-13, 25-14), ενώ γνώρισαν την ήττα και στην Ιεράπετρα από τη ΓΕΙ με 3-0 (25-18, 25-21, 25-14).