"Τρελή" ενδεκάδα απο τον Νταμπράουσκας, στο φιλικό του ΟΦΗ με την Αντερλεχτ.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, άφησε στην άκρη το αγαπημένο του 4-2-3-1 και παρέταξε τον ΟΦΗ σε διάταξη 3-5-2, αλλά με πολλές "αλχημείες".
Προφανώς, ο τεχνικός του ΟΦΗ, θέλει να δεί κάποιους παίκτες σε συγκεκριμένες θέσεις.
Ο Μπαλογιάννης επιτελικός χάφ, ο Μαρινάκης αριστερός φουλ μπάκ, οι Γιοχού, Βούρος και Πασαλίδης τριάδα στο κέντρο της άμυνας.
Και στην επίθεση, δίδυμο οι Ντζού και Ντίκο.
Ακόμη στην ενδεκάδα, ο Μανδάς στο τέρμα, ο Λάρσον όλη τη δεξιλα πλευρά και οι Μεγιάδο και Νιουσέ κεντρικοί μέσοι.
Πολλές οι απουσίες για τον προπονητή του ΟΦΗ, που δεν έχει τους Γκερέρο, Νέιρα, Τοράλ και Ντούρμισάι στο παιχνίδι.
Στον πάγκο οι Στίβενς, Μπουζούκης, Στάικος, Διαμαντής, Καμάου, Αποστολάκης, Φαλατάχ, Αλμοχαμέντ, Αποστολάκης και Μπιφουμά.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Νοσοκομείο έφυγε για διακοπές, νοσοκομείο γύρισε ο ΟΦΗ, καθώς η κατάσταση με τους τραυματίες, αντί να καλυτερεύσει...χειροτέρευσε!
Το ιατρικο δελτίο, μετά το πέρας των 9 ημερών ρεπό, που έδωσε σε όλους, ο κόουτς Νταμπράουσκας, παραμένει ανησυχητικά γεμάτο!
Είναι χαρακτηριστικό ότι στο φιλικό με τον Αντερλεχτ, ο ΟΦΗ θα παίξει χωρίς τους τραυματίες Γκερέρο, Νέιρα, Τοράλ, Ντουρμισάι, Γιαννούλη, Θοράρινσον και Τσιλιανίδη.
Ο Λιθουανός τεχνικός, αναγκάστηκε να πάρει στην αποστολή, για να συμπληρώσει 20αδα τους δυο νεαρούς Σαουδάραβες Φαλατάχ και Αλμοχαμεντ που αγωνίζονται στην Κ19, ενώ είναι τραυματίας και ο νεαρός Θεοδωσουλάκης.
Ετσι, ο ΟΦΗ κόντρα στην Αντερλεχτ, θα έχει σοβαρές απουσίες, αλλά ελπίζει σε περισσότερες λύσεις στα δυο επόμενα φιλικά με την ΑΕΚ (9/12) και τον Ιωνικό (14/12), στην προετοιμασία ενόψε του επόμενου επίσημου αγώνα που είναι με τον Ατρόμητο (21/12) στην επανέναρξη του πρωταθλήματος.
Τι και αν πριν το παιχνίδι με τον ΠΑΟ Ρουφ, η κατάσταση τους στην βαθμολογία, έμοιαζε με ...πολικό ψύχος, με το -15, που αφορούν σε αφαιρέσεις βαθμών, που έχουν επιβληθεί στο σύλλογο, για οικονομικές εκκρεμότητες;
Οι παίκτες του Ηροδότου, που είχαν ξεκινήσει το πρωτάθλημα με 4 ήττες, πέτυχαν την πρώτη του νίκη εκτός έδρας και μάλιστα με ανατροπή (1-2) και έδειξαν, ότι τουλάχιστον οι ίδιοι, έχουν...σφυγμό!
Το ερώτημα είναι, αν συμβαίνει το ίδιο με την ομάδα και τη διοίκηση και κυρίως αν θα μπορέσει να βρεί τα χρήματα ώστε να καλύψει τα οικονομικά μέτωπα, να "σβηστούν" οι βαθμοί που έχουν αφαιρεθεί, ώστε να έχει ο ιστορικός σύλλογος, δικαίωμα στην ελπίδα, στο πολύ δύσκολο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκ 2.
Η προσπάθεια των παικτών στο γήπεδο, δεν φτάνει, αν δεν βρεθούν οι οικονομικές λύσεις, που θα δώσουν την δυνατότητα στον Ηρόδοτο, να μείνει ζωντανός.
Πάντως, η προσπάθεια των παικτών είναι συγκινητική, καθώς δείχνουν ότι ακόμα και με αυτές τις συνθήκες, δεν τα παρατάνε.
Γ.Κορτς