Το καλύτερο στιγμιότυπο στον αγώνα ΟΦΗ-Φοίνικας Σύρου 0-3, ήταν μετά το παιχνίδι με τον κεντρικό του ΟΦΗ Αλέξανδρο Χήρα, να παίζει βόλει με τις κόρες του και να κάνει δηλώσεις στην κάμερα, με τις μικρές στην αγκαλιά.
Οι κουκλίτσες του Αλέξανδρου, είναι οι μεγαλύτερες του θαυμάστριες και με τη ζεστή τους αγκαλιά, του πρόσφεραν παρηγοριά για την ήττα του ΟΦΗ.
Δείτε το παρακάτω VIDEO
Για μεταγραφική λίστα, που έχει στα χέρια του και επεξεργάζεται, έκανε λόγο, ο προπονητής του ΟΦΗ, Βάλντας Νταμπράουσκας, μετά το 1-1 με την Αντερλεχτ, σε φιλικό παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ.
Ο Λιθουανός τεχνικός, αν και δεν μίλησε για πρόσωπα και ...διευθύνσεις, άφησε να ενοηθεί ότι ο ΟΦΗ κινείται για συγκεκριμένους στόχους.
Οπως είπε “θα μιλήσουμε για μεταγραφές, όταν θα έχουμε νέα για μεταγραφές. Είναι μια διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλίξη. Δουλεύουμε και επεξαργαζόμαστε τους παίκτες που έχουμε στην λίστα μας, είναι κάτι που μαζί με τα στοιχεία που συλλέγουμε και αναλύουμε τι είναι αυτό που θέλουμε και χρειαζόμαστε. Θα μιλήσουμε για μεταγραφές μόνο όταν γίνει κάτι συγκεκριμένο για τις μεταγραφές”.
Ο Νταμπράουσκας, αναφέρθηκε και στη χρησιμότητα που είχε για τον ΟΦΗ, το φιλικό με την Αντερλεχτ. Οπως είπε “ήταν ένα παιχνίδι που το χρειαζόμασταν. Ειδικά οι παίκτες που δεν είχαν παίξει στα τελευταία πέντε έξι παιχνίδια του πρωταθλήματος. Και φυσικά για να δούμε σε πραγματικό χρόνο πως δουλεύουμε στις προπονήσεις. Ως προπονητής μ’ αρέσει να παίζουμε φιλικά παιχνίδια απέναντι σε δυνατούς αντιπάλους. Και σήμερα ο αντίπαλος μας και φιλοξενούμενος μας, η Άντερλεχτ που είναι κάτι πολύ ωραίο για τον ΟΦΗ και την Κρήτη. Το παιχνίδι ήταν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό απέναντι σε έναν δυνατό αντίπαλο".
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Κέρδος ο Μπαλογιάννης, άδειες οι εξέδρες
Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Με κέρδος τον "πολυθεσίτη" Κώστα Μπαλογιάννη, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε μέσος, επιθετικός και αμυντικός και σκόραρε κι' όλας, ο ΟΦΗ αναδείχθηκε ισόπαλος με σκορ 1-1 με την Αντερλεχτ, σε φιλικό παιχνίδι που έγινε σε άδειες εξέδρες στο Γεντί Κουλέ.
Ο κόσμος του ΟΦΗ, δεν συγκινήθηκε απο τον διεθνές φιλικό παιχνίδι, αλλά ο προπονητής Βάλντας Νταμπράουσκας, που χρησιμοποίησε διάταξη 3-5-2, λόγω και των σφοδρών απουσιών που είχε ο ΟΦΗ, είχε την ευκαιρία να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα.
Ο Νταμπράουσκας δεν είχε τους τραυματίες Νέιρα, Τοράλ, Γκερέρο, Γιαννούλη, Ντούρμισάι, Θοράρινσον και παρέταξε μια ομάδα με σύνθεση ανάγκης και αρκετές "αλχημείες".
Η χρησιμοποίηση του Μπαλογιάννη στα χαφ, δεν είναι έκπληξη, καθώς αυτή είναι η φυσική του θέση και είχε παίξει και στον ΠΑΟΚ, ως 8αρι και αριστερό εξτρέμ. Στον ΟΦΗ, ο Νίκος Νιόπλιας τον καθιέρωσε αριστερό μπάκ, αλλά φαίνεται ότι ο Νταμπράουσκας, έχει και άλλα σχέδια για αυτόν, με δεδομένες και τις απουσίες που έχει να αντιμετωπίσει.
Ο Μπαλογιάννης σκόραρε στο 8', με ωραίο πλασέ μέσα απο την περιοχή, παίροντας το ριμπάρουντ απο την ασταθή απόκρουση του τερματοφύλακα της Αντερλεχτ στο σουτ του Λάρσον.
Οι Βέλγοι ισοφάρισαν στο 49' με τον Ραμάν να πλασάρει ιδανικά στην έξοδο, τον Μανδά.
Στο 75' ο ΟΦΗ είχε μεγάλη χαμένη ευκαιρία με τον Μαρινάκη για το 2-1 σε τετ-α-τετ με τον αντίπαλο γκολκίπερ, ο οποίος έδιωξε με τα πόδια το πλασέ του αμυντικού του ΟΦΗ.
ΟΦΗ: Μανδάς (46' Στίβενς), Βούρος (46' Διαμαντής), Γιοχού (73' Αποστολάκης), Πασαλίδης, Λάρσον (46' Μπουζούκης), Μαρινάκης, Ντιουσέ (81' Φαλατάχ), Μεγιάδο (46' Στάικος), Μπαλογιάννης (89' Αλμοχαϊμέντ), Τζου (77' Μπιφουμά), Ντίκο (46' Καμάου)