Με πολλά δικά της παιδιά, αλλά και εμπειρία από παίκτες που έχουν την δική τους ιστορία στην υδατοσφαίριση (Τσαβολάκης, Λεονταράκης), συν δυο σημαντικές μεταγραφές (Παπανικολάου, Κλήμος), ο ΟΦΗ ρίχνεται στην μάχη της Α2 με στόχο να αποτελέσει και φέτος δύναμη στην κατηγορία και γιατί όχι, αν του δοθεί η ευκαιρία, να μην κάνει και το …μπάμ, με την άνοδο στην Α1, για δεύτερη φορά στην ιστορία του.
Το …τρελό αυτό όνειρο, ακούστηκε από τα χείλη των ανθρώπων της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, καθώς δεν το κρύβουν ότι θέλουν στα επόμενα χρόνια τον ΟΦΗ, στην μεγάλη κατηγορία της Ελληνικής υδατοσφαίρισης.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Κώστας Φιτσανάκης, ανέφερε ότι «μέσα στο μυαλό μου είναι πάντα, το πώς θα φέρουμε τον ΟΦΗ στην Α1. Κάθε χρόνο να κάνουμε ένα σκαλί προς τα πάνω». Όπως τόνισε «πέρσι τέτοια εποχή ανεβάσαμε την ομάδα από την Β’ Εθνική στην Α2. Κάναμε μια γεμάτη χρονιά στην κατηγορία, αλλά φέτος, θέλουμε να κάνουμε κάτι παραπάνω. Είμαστε στις τρείς πιο νεανικές ομάδες της κατηγορίας. Αυτό μας γεμίζει υπομονή και αισιοδοξία. Είναι τιμή μου που σαν προπονητής έχω παίκτες όπως ο Παπανικολάου και ο Κλήμος, αλλα και οι Τσαβολάκης και Λεονταράκης, με τους οποίους έμενα σαν αθλητής στο ίδιο δωμάτιο».
Ο ιστορικός έφορος της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ Μιχάλης Σπαγουλάκης, τόνισε ότι «το έχω ζήσει πολλά χρόνια το πρωτάθλημα της Α2. Φέτος μπορεί να είναι μια πολύ καλή χρονιά για μας. Με πολλά νέα παιδιά, αλλά και έμπειρους παίκτες. Εύχομαι σε όλους υγεία. Χρειαζόμαστε βοήθεια, ψάχνουμε χορηγούς και καλούμε όσους μπορούν να μας βοηθήσουν».
Από τους αθλητές του ΟΦΗ, ο Ηρακλής Τσαγκαράκης, ανέφερε ότι «έχουμε κάνει μια πολύ καλή προετοιμασία φέτος. Πέρσι είχαμε δύσκολη χρονιά, αλλά σώσαμε την ομάδα. Εύχομαι να κυνηγήσουμε το καλύτερο στη φετινή χρονιά».
Ο Κωσταντίνος Ζουράρης, ανέφερε ότι «θα προσπαθήσουμε να κάνουμε μια καλή σεζόν. Να σωθούμε και αν μπορούμε κάτι καλύτερο. Έχουμε ήδη δυο προσθήκες από το υψηλότερο επίπεδο. Θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί να φτάσουμε στο στόχο μας. Μεταξύ μας συζητάμε ακόμα και για την Α1 και θα τον προσπαθήσουμε».
Ο Σήφης Παντερής ανέφερε ότι «είμαστε μια ομάδα με κορμό αθλητών 16-17 και 20 ετών. Είμαστε χρόνια μαζί, είμαστε μια παρέα. Ευελπιστούμε να φέρουμε την ομάδα στην Α1».
Ο Ζαχαρίας Λουλακάκης, τόνισε ότι «εύχομαι υγεία σε όλους τους συναθλητές μου και να ανέβουμε στην Α1. Εχουμε νεανική ομάδα και είμαστε ομάδα μέσα και έξω από το νερό».
Ο άλλοτε αρχηγός της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, Γιώργος Σπαγουλάκης, ανέφερε με τη σειρά του ότι «αυτή η ομάδα μου θυμίζει πολύ την ομάδα που ανέβηκε στην Α1. Ηταν και τότε παίκτες που ξεκίνησαν από τις ακαδημίες του ΟΦΗ. Πιστεύω πολύ σε αυτά τα παιδιά. Φέτος θα είναι η χρονιά σας. Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ είναι κοντά στο πόλο αλλά και σε όλα τα τμήματα».
Ο Γενικός Αρχηγός του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Ζερβάκης είπε στους πολίστες του ΟΦΗ ότι «όταν ήμουν στην ΠΑΕ είχα πεί ότι η ποδοσφαιρική ομάδα θα ανέβει στην Α’ Εθνική και κανείς δεν με πίστευε. Το ίδιο θα πω και για σας, γιατί βλέπω τη φλόγα και την αγάπη σας για αυτό που κάνετε».
Το μέλος του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Αρώνης, ο οποίος είναι και χορηγός της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, ανέφερε ότι «φέτος μπορεί να είναι μια πολύ καλή χρονιά για το πόλο του ΟΦΗ και μπορεί να κάνει το άλμα στην Α1. Θέλω να ευχαριστήσω τους χορηγούς που είναι κοντά μας. Τα Νερά Ρούβας, την Περιφέρεια Κρήτης, ο πολύ μεγάλος άνθρωπος, που αν δεν υπήρχε, δεν θα υπήρχε για μένα, Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ο Γιάννης Δανδάλης, με αυτό το βάρος που κουβαλάει όλα αυτά τα χρόνια. Ευχαριστώ ακόμη την οικογένεια Βάβουλα, την οικογένεια Λεμπιδάκη, τον κ. Φασομυτάκη, τον κ. Ζαμπετάκη, την οικογένεια του κ. Μαυράκη, τον κ. Καράτζη, τον κ. Νικολιδάκη, το κ. Νίκο Μπαξεβάνη, την μεγάλη οικογένεια του κ. Τσικνάκη και τον κ. Αντώνη Μιχελιδάκη».
Ο πρόεδρος του ΕΑΚΗ Λευτέρης Ζερβός, ανέφερε ότι «χαίρομαι που είμαι προσκεκλημένος από το μεγαλύτερο σωματείο της πόλης. Ο ΟΦΗ δοξάζει την πόλη και το νησί. Η υδατοσφαίριση έχει προσφέρει μεγάλες στιγμές στην πόλη. Εύχομαι να ανεβάσετε ξανά την ομάδα στα σαλόνια. Ο Υπουργός έχει δηλώσει ότι η νέα 33αρα πισίνα που θα κατασκευαστεί θα χρησιμοποιηθεί από την υδατοσφαίριση».
Ο εκπρόσωπος του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, Μιχάλης Αλεφαντινός, μετέφερε τη στήριξη και την αγάπη και τη στήριξη του κ. Αυγενάκη για τον ΟΦΗ συνολικά και ευχήθηκε στους αθλητές υγεία και μια καλή σεζόν.
Στην παρουσίαση της ομάδας πόλο του ΟΦΗ, παραβρέθηκαν ακόμη άνθρωποι που είναι κοντά στην υδατοσφαίριση του ΟΦΗ, όπως οι Δημήτρης Παπαδάκης, Γιώργος Βάλσαμος, Γιάννης Πολίτης, Νεκταρία Μανουσουδάκη, Δέσποινα Αρώνη, Στέλιος Ζαχαράκης.
Το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και η υδατοσφαίριση του ΟΦΗ, ευχαριστούν θερμά το ξενοδοχείο VANISKO για την φιλοξενία.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σοκ για την ομάδα του Πόρου, καθώς η ΕΠΟ δικαίωσε την Αγία Παρασκευή στην ένσταση που κατέθεσε για το μεταξύ τους παιχνίδι για αντικανονική συμμετοχή του ποδοσφαιριστή Καλαμιώτη και έτσι η ομάδα του Ηρακλείου χάνει στα χαρτιά το παιχνίδι που κέρδισε στο γήπεδο με 1-0, ενώ της επιβάλλεται και ποινή αφαίρεσης τριών βαθμών (και χρηματικό πρόστιμο 1.000 ευρώ).
Στην ουσία, δηλαδή, η ομάδα του Πόρου, χάνει 6 βαθμούς.
Τους τρείς, που κέρδισε στο γήπεδο και άλλους τρείς απο την ποινή, που της επιβλήθηκε.
Απο τους 6 βαθμούς που είχε η ομάδα του Πόρου και τη δεύτερη θέση, πέφτει στους 0 βαθμούς και την τελευταία, για το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής!
Εξοργισμένος απο την Γαλλία, όπου βρίσκεται για επαγγελματικούς λόγους, ο πρόεδρος του Πόρου Γιάννης Ασαργιωτάκης, ανέφερε σε ανάρτηση του στο Facebook ότι "λένε να μη μιλάς εν βρασμώ ψυχής. Εσείς βρε χαραμοφάιδες, που θα κρυφτείτε όταν μιλήσω. Επρεπε να ντρέπεστε, γιατί οι άνδρες χτυπάνε τους άνδρες και όχι τους κόπους μιας ομάδας".
Στον Πόρο εξετάζουν όλα τα ενδεχόμενα, για περαιτέρω νομική κάλυψη στην υπόθεση αυτή, ενώ ο Γιάννης Ασαργιωτάκης, δεν ήθελε να κάνει κάποια δήλωση, καθώς ακολουθεί το σημαντικό παιχνίδι με το Φωστήρα για την ομάδα του.
Θα μιλήσει όμως τη Δευτέρα, όπως λέει, που θα επιστρέψει στο Ηράκλειο.
Ο πρόεδρος του Πόρου, θεωρεί ότι απο το Ηράκλειο, έγινε η ζημιά στην ομάδα του και "δείχνει" συγκεκριμένα κέντρα, ως προς την ...ενημέρωση προς την αντίπαλη ομάδα, για την αντικανονική συμμετοχή του ποδοσφαιριστή.
Στο ερώτημα, γιατί πήραν το ρίσκο και χρησιμοποίησαν τον ποδοσφαιριστή (Καλαμιώτη), ο οποίος είχε αποβληθεί σε αγώνα για το Κύπελλο ΕΠΣΗ, στον Πόρο, λένε ότι, στο ποιονολογίο, της ΕΠΟ, δεν υπήρχε πριν το παιχνίδι, καμία τιμωρία.
Η Αγία Παρασκευή, υποστηρίζουν, στον Πόρο, ενημερώθηκε απο το...Ηράκλειο, για την δυνατότητα ένστασης και προχώρησε σε αυτήν.
Το θέμα είναι, ότι μετά απο αυτην την εξέλιξη ο Πόρος χάνει στα χαρτιά, κάτι που οι παίκτες του με κόπο και ιδρώτα, είχαν κερδίσει μέσα στο γήπεδο.
Τώρα, θα πρέπει να ορθώσουν ανάστημα και να δουν τη συνέχεια και το πως θα μπορέσουην με αποτελέσματα να "σβήσουν" αυτήν την ποινή.
Η ανακοίνωση της ΕΠΟ:
Η Πειθαρχική Επιτροπή της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας έλαβε κατά την τελευταία της συνεδρίαση την ακόλουθη απόφαση.
Δέχεται την από 14.11.2022 ένσταση του σωματείου «Α.Ο. Αγίας Παρασκευής», για αντικανονική συμμετοχή του ποδοσφαιριστή, Ηρακλή Καλαμιώτη, στον αγώνα που διεξήχθη στις 13.11.2022, στο πλαίσιο της 1ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος Γ’ Εθνικής Κατηγορίας, μεταξύ των σωματείων «Α.Ο. Πόρου» και «Α.Ο. Αγίας Παρασκευής».
Επιβάλλει, σε βάρος του σωματείου «Α.Ο. Πόρος» τις εξής πειθαρχικές ποινές: α) απώλεια του ως άνω αγώνα με διαφορά τερμάτων 0-3, β) αφαίρεση 3 βαθμών από το βαθμολογικό πίνακα της τρέχουσας ποδοσφαιρικής περιόδου και γ) χρηματική ποινή, ύψους 1000 ευρώ.
Πως διαμορφώνεται η βαθμολογία στη Γ' Εθνική:
1.ΑΟΑΝ 7 (3-1)
2.Αλμυρός 6 (4-4)
-.Φωστήρας 6 (4-2)
4.Μαρκό 5 (3-2)
5.Κερατσίνι 4 (5-3)
-.Αρης Πετρούπολης 4 (5-4)
-.Εθνικός 4 (2-1)
-.Αγία Παρασκευή 4 (3-4)
-.Μοσχάτο 4 (1-2)
10.ΑΟ Τυμπακίου 3 (3-3)
-.Θύελλα Ραφήνας 3 (2-3)
-.Γιούχτας 3 (1-1)
13.Αγιος Ιερόθεος 1 (1-3)
14.Πόρος (-6) 0 (2-6)
*Το Πόρος-Αγ. Παρασκευή από 1-0 μετατράπηκε σε 0-3 ά.α.
Η συγκλονιστική συνέντευξη του Σπύρου Γιαννιώτη στο WINNER της τηλεόρασης CRETA, για όσους δεν κατάφεραν να την δουν.
Μια πραγματική κατάθεση ψυχής, από τον αργυρό Ολυμπιονίκη μας στο Ρίο.
Η ιστορική κούρσα στα 10 χλμ ανοιχτής θαλάσσης, στον τελευταίο αγώνα της καριέρας του.
Το χρυσό που έγινε αργυρό στο τρομερό φινάλε, σε μια από τις καλύτερες κούρσες όλων των εποχών, στο αγώνισμα του.
Η μεγαλοψυχία του τεράστιου αυτού Έλληνα αθλητή, ο οποίος διαχώρισε τη θέση του, με την ένσταση που κατέθεσε η Κολυμβητική Ομοσπονδία Ελλάδος.
«Αν γινόταν δεκτή» λέει «για να πάρω εγώ το χρυσό, θα έκανα ένσταση, για να πάρω τη δεύτερη θέση!».
«Ημουν δεύτερος. Ο Ολλανδός ακούμπησε πρώτος! Εχασα για μια χεριά το χρυσό» παραδέχεται ο θρύλος της Ελληνικής κολύμβησης.
«Μπορεί να είναι σκληρό, αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Αυτός είναι ο αθλητισμός», μας λέει ο Γιαννιώτης.
«Εφυγα ολοκληρωμένος από τον Αθλητισμό. Κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια. Ηθελα το χρυσό, αλλά πάνω από όλα ήθελα το μετάλλιο στην Ολυμπιάδα. Να ακουστεί ο Εθνικός ύμνος. Κυνηγούσα 20 χρόνια το Ολυμπιακό μετάλλιο", καθώς όπως λέει «σαν αυτό το συναίσθημα, δεν υπάρχει τίποτε άλλο».
Η συγκλονιστική του περιγραφή για τα τελευταία μέτρα της κούρσας, που καθήλωσε όλη την Ελλάδα και έκανε τους Έλληνες, να δακρύσουν.
Τα λόγια καρδιάς για το παιδί του, που θα ερχόταν σε λίγους μήνες και το είδε μπροστά του σαν όραμα, στα τελευταία μέτρα, της κούρσας.
«Πάνω που έχανα τις δυνάμεις μου» μας λέει με έντονη συγκινησιακή φόρτιση «είδα το Διονυσάκη μου και σκέφτηκα, τι θα του πω όταν γεννηθεί και με ρωτήσει, μπαμπά, πήρες Παγκόσμιο μετάλλιο, πήρες Πανευρωπαϊκό, αλλά δεν πήρες Ολυμπιακό μετάλλιο. Εκείνη τη στιγμή ξέχασα την κούραση και ένιωσα σα να ξεκινούσα την κούρσα».
Ο Σπύρος Γιαννιώτης, μας μιλάει ακόμη για τη συμμετοχή του σε 5 Ολυμπιάδες.
Για την απογοήτευση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου, όταν βγήκε 4ος και σκέφτηκε να τα παρατήσει.
«Ημουν 32 ετών, ήξερα ότι τα περιθώρια μου είχαν στενέψει».
Για την συμπαράσταση της συζύγου του και την προτροπή της, να ξαναδοκιμάσει.
«Θα τα καταφέρεις!» του είπε ακόμα και την παραμονή της μεγάλης του κούρσας και τα λόγια της, καρφώθηκαν μέσα του και του έσβησαν, όποια ανασφάλεια, μπορεί να είχε.
Ο Σπύρος Γιαννιώτης μιλάει για το νέο του ρόλο, στην Ομοσπονδία, σαν τεχνικός σύμβουλος και προπονητής, της νέας γενιάς των Ελλήνων αθλητών, στην ανοιχτή θάλασσα.
Αλλά και για την συνεργασία του, με τον πρόεδρο της ΚΟΕ Κυριάκο Γιαννόπουλο, με τον οποίο διεκδίκησε στις εκλογές, την ηγεσία της Ομοσπονδίας, σε διαφορετικό ψηφοδέλτιο, αλλά πλέον συνεργάζονται άψογα, για το καλό της κολύμβησης.
Μάλιστα αναφέρει και ένα όραμα του, που το έχει συζητήσει με τον πρόεδρο της ΚΟΕ και άλλοτε μεγάλο πολίστα.
Ένας μεγάλος αγώνας ανοιχτής θάλασσας, στο Σούνιο, κάτω από το Ναό του Ποσειδώνα, καθώς όπως λέει μπορεί να έχει κολυμπήσει σε όλο τον κόσμο, αλλά σαν τις παραλίες της Ελλάδος, δεν έχει!
Δείτε παρακάτω τη συνέντευξη του Σπύρου Γιαννιώτη στο WINNER της τηλεόρασης CRETA και στον Γιώργο Κορτσιδάκη.