Η υδατοσφαίριση του ΟΦΗ, έδειξε με το καλημέρα, ότι είναι ομάδα για μεγάλα πράγματα, στο φετινό πρωτάθλημα της Α2.
Στο πρώτο παιχνίδι του πρωταθλήματος, "βούλιαξε" τη Χίο με 13-9, σε ένα παιχνίδι που η ομάδα του Κώστα Φιτσανάκη, θα μπορούσε να το έχει κερδίσει ακόμη πιο άνετα, όταν και προηγήθηκε με 10-3, κάνοντας ένα εκπληκτικό ξεκίνημα.
Η αξιόλογη ομάδα της Χίου, όμως, σε συνδυασμό με την καθίζηση του ΟΦΗ, έκανε ένα 0-6 και μείωσε σε 10-9, αλλά ο ΟΦΗ βρήκε τις λύσεις και τελείωσε το παιχνίδι με 13-9, μέσα σε χειροκροτήματα απο τους φίλους της υδατοσφαίρισης στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
"Θέλω να συγχαρώ τους παίκτες μου, για το καλό παιχνίδι, αλλα και τα παιδιά της Χίου, που είναι μια πολύ καλή ομάδα. Κάθε πρεμιέρα, κρύβει παγίδες. Κάναμε πολύ καλή αρχή, αλλά μετά είχαμε κάποια κενά διαστήματα. Πήραμε μια μεγάλη νίκη και προχωράμε" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Κώστας Φιτσανάκης.
Το παιχνίδι παρακολούθησε αρκετός κόσμος της υδατοσφαίρισης και χειροκρότησε τα παιδιά του ΟΦΗ, για την προσπάθεια τους.
"Παρών" και ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ο οποίος έδειξε να απολαμβάνει το εξαιρετικό παιχνίδι.
Στο κολυμβητήριο επίσης, σχεδόν σύσσωμο το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Καζανάκης, Τσαμπουράκης, Ζερβάκης, Κουμπενάκης, Παντελίδης), αλλά και οι Γ. Σπαγουλάκης και Γ. Αρώνης που είναι μέλη του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά πολύ κοντά στο πόλο του ΟΦΗ.
Μετά το τέλος του αγώνα, έδωσαν συγχαρητήρια, στον προπονητή του ΟΦΗ, αλλά και τους αθλητές.
Πριν την έναρξη τη αναμέτρησης, ο ιστορικός έφορος της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, Μιχάλης Σπαγουλάκης, έδωσε αναμνηστικά δώρα, στον πρόεδρο του ΕΑΚΗ Λευτέρη Ζερβό, με αφορμή την έναρξη της αγωνιστικής περιόδου, ενώ ο άλλοτε αρχηγός του ΟΦΗ, Γιώργος Σπαγουλάκης, έδωσε ένα αναμνηστικό δώρο, στον άλλοτε συμπαίκτη του στον ΟΦΗ Παναγιώτη Παϊδουση, ο οποίος σήμερα αγωνίζεται αγωνίζεται στην ομάδα της Χίου.
Μετά το τέλος του αγώνα, εκφράστηκαν και απο τις δυο ομάδες παράπονα για την διαιτησία, καθώς στο φινάλε, πήγε να χαλάσει η καλή εικόνα του αγώνα, με ένταση και εκνευρισμό, που δεν χρειαζόταν.
ΟΦΗ - ΠΕΚΕΒ 13 - 9
Τα 8λεπτα του αγώνα: 5-3, 3-0, 2-3, 3-3.
ΟΦΗ (Φιτσανάκης): Τσαβολάκης, 2, Παπανικολάου (1), Παντερής (3), Κώστογλου, Πακιουφάκης, Τσαγκαράκης (2), Λεονταράκης (2), Λουλακάκης (3), Ζουράρης (2), Παπαδάκης, Βασιλάκης, Κόρογλου, Σιδηρόπουλος, Πιταροκοίλης.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Νοσοκομείο έφυγε για διακοπές, νοσοκομείο γύρισε ο ΟΦΗ, καθώς η κατάσταση με τους τραυματίες, αντί να καλυτερεύσει...χειροτέρευσε!
Το ιατρικο δελτίο, μετά το πέρας των 9 ημερών ρεπό, που έδωσε σε όλους, ο κόουτς Νταμπράουσκας, παραμένει ανησυχητικά γεμάτο!
Είναι χαρακτηριστικό ότι στο φιλικό με τον Αντερλεχτ, ο ΟΦΗ θα παίξει χωρίς τους τραυματίες Γκερέρο, Νέιρα, Τοράλ, Ντουρμισάι, Γιαννούλη, Θοράρινσον και Τσιλιανίδη.
Ο Λιθουανός τεχνικός, αναγκάστηκε να πάρει στην αποστολή, για να συμπληρώσει 20αδα τους δυο νεαρούς Σαουδάραβες Φαλατάχ και Αλμοχαμεντ που αγωνίζονται στην Κ19, ενώ είναι τραυματίας και ο νεαρός Θεοδωσουλάκης.
Ετσι, ο ΟΦΗ κόντρα στην Αντερλεχτ, θα έχει σοβαρές απουσίες, αλλά ελπίζει σε περισσότερες λύσεις στα δυο επόμενα φιλικά με την ΑΕΚ (9/12) και τον Ιωνικό (14/12), στην προετοιμασία ενόψε του επόμενου επίσημου αγώνα που είναι με τον Ατρόμητο (21/12) στην επανέναρξη του πρωταθλήματος.
Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Με κέρδος τον "πολυθεσίτη" Κώστα Μπαλογιάννη, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε μέσος, επιθετικός και αμυντικός και σκόραρε κι' όλας, ο ΟΦΗ αναδείχθηκε ισόπαλος με σκορ 1-1 με την Αντερλεχτ, σε φιλικό παιχνίδι που έγινε σε άδειες εξέδρες στο Γεντί Κουλέ.
Ο κόσμος του ΟΦΗ, δεν συγκινήθηκε απο τον διεθνές φιλικό παιχνίδι, αλλά ο προπονητής Βάλντας Νταμπράουσκας, που χρησιμοποίησε διάταξη 3-5-2, λόγω και των σφοδρών απουσιών που είχε ο ΟΦΗ, είχε την ευκαιρία να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα.
Ο Νταμπράουσκας δεν είχε τους τραυματίες Νέιρα, Τοράλ, Γκερέρο, Γιαννούλη, Ντούρμισάι, Θοράρινσον και παρέταξε μια ομάδα με σύνθεση ανάγκης και αρκετές "αλχημείες".
Η χρησιμοποίηση του Μπαλογιάννη στα χαφ, δεν είναι έκπληξη, καθώς αυτή είναι η φυσική του θέση και είχε παίξει και στον ΠΑΟΚ, ως 8αρι και αριστερό εξτρέμ. Στον ΟΦΗ, ο Νίκος Νιόπλιας τον καθιέρωσε αριστερό μπάκ, αλλά φαίνεται ότι ο Νταμπράουσκας, έχει και άλλα σχέδια για αυτόν, με δεδομένες και τις απουσίες που έχει να αντιμετωπίσει.
Ο Μπαλογιάννης σκόραρε στο 8', με ωραίο πλασέ μέσα απο την περιοχή, παίροντας το ριμπάρουντ απο την ασταθή απόκρουση του τερματοφύλακα της Αντερλεχτ στο σουτ του Λάρσον.
Οι Βέλγοι ισοφάρισαν στο 49' με τον Ραμάν να πλασάρει ιδανικά στην έξοδο, τον Μανδά.
Στο 75' ο ΟΦΗ είχε μεγάλη χαμένη ευκαιρία με τον Μαρινάκη για το 2-1 σε τετ-α-τετ με τον αντίπαλο γκολκίπερ, ο οποίος έδιωξε με τα πόδια το πλασέ του αμυντικού του ΟΦΗ.
ΟΦΗ: Μανδάς (46' Στίβενς), Βούρος (46' Διαμαντής), Γιοχού (73' Αποστολάκης), Πασαλίδης, Λάρσον (46' Μπουζούκης), Μαρινάκης, Ντιουσέ (81' Φαλατάχ), Μεγιάδο (46' Στάικος), Μπαλογιάννης (89' Αλμοχαϊμέντ), Τζου (77' Μπιφουμά), Ντίκο (46' Καμάου).