Ο ΟΦΗ πάλεψε μόνο ένα σετ, στην Ορεστιάδα και γνώρισε την ήττα, απο τον Αθλο, με 3-1 σετ.
Η ομάδα του Κώστα Δεληκώστα, εμφανίστηκε κατώτερη των περιστάσεων, για την σημασία του αγώνα και πήρε αυτό που άξιζε απο το παιχνίδι, με βάση την εμφάνιση της.
Στο μοναδικό σετ, που ο ΟΦΗ έδειξε σφυγμό, ήταν στο τρίτο, το οποιο πήρε με 26-28, για να μειώσει σε 2-1, αλλά δεν είχε συνέχεια.
Ο Αθλος με όπλο το σερβίς, στο οποιο δεν βρήκε ποτέ λύση στην υποδοχή του ο ΟΦΗ, κατάφερε να πάρει δίκαια, τη νίκη.
Ο ΟΦΗ δυσκόλεψε την θέση του, καθώς βασικοί του αντίπαλοι στην μάχη της σωτηρίας, ξεφεύγουν στην βαθμολογία.
Το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο, ωστόσο, ο ΟΦΗ θα πρέπει να συνέλθει και να βρεί αποτελέσματα, για να εξασφαλίσει για 4η συνεχόμενη χρονιά, την παραμονή του, στην μεγάλη κατηγορία, του Ελληνικού βόλει.
Το πρώτο σετ
Στο πρώτο σετ, ο ΟΦΗ ξεκίνησε καλά και με δυο μπλοκ του Τζαρβις, προηγήθηκε με 6-8 και 8-10 με άσο του Σικούκου.
Ο ΟΦΗ δεν κατάφερε να χτίσει διαφορά και ο Αθλος με όπλο το σερβίς, αλλά και τη χαλαρότητα των παικτών του ΟΦΗ, πέρασε με +4 17-13 με άσο του Ριζόπουλου, γεγονός που ανάγκασε τον προπονητή του ΟΦΗ, Κώστα Δεληκώστα να πάρει και το δεύτερο ταιμ-άουτ.
Οι γηπεδούχοι πέρασαν και με +5 (20-15), με τον Σικούκου να δέχεται στοπ απο το μπλοκ του Αθλου.
Η εικόνα του σετ δεν άλλαξε και οι γηπεδούχοι πήραν εύκολα το πρώτο σετ με 25-18, καθώς ο ΟΦΗ δεν έβγαλε αντίδραση.
Το δεύτερο σετ
Το δεύτερο σετ, ήταν στο ίδιο μοτίβο. Ο ΟΦΗ μπήκε καλά, προηγήθηκε με 2-6, αλλά ποτέ δεν κατάφερε να βρεί λύσεις στο σερβίς του Αθλου, ο οποίος ροκάνισε τη διαφορά.
Το σετ παρέμεινε ανταγωνιστικό, μέχρι το 15-14. Εκεί ο ΟΦΗ έπαθε μπλακ άουτ και ο Αθλος, με ένα σερί 10-3, έκανε το 2-0 απέναντι σε ένα ΟΦΗ, που δεν κατάφερε να δικαιολογήσει την παρουσία του, στο παρκέ.
Σε ένα τόσο κρίσιμο παιχνίδι, οι παίκτες του ΟΦΗ, δεν έβγαλαν στο γήπεδο, τα στοιχεία που έπρεπε, σε αντίθεση με τους γηπεδούχους, οι οποίοι δίκαια έφτασαν στο 2-0.
Το τρίτο σετ
Στο τρίτο σετ ο ΟΦΗ ξεκίνησε πολύ άσχημα 8-4, αλλά με πόντους του Αμπράο, έμεινε στο παιχνίδι (13-13) και πέρασε και μπροστά (14-15) με μπλοκ του Σικούκου.
Το παιχνίδι απέκτησε άγρια ομορφιά και οι δυο ομάδες πήγαν χέρι-χέρι μέχρι το τέλος του σετ (18-18, 22-22). Ο ΟΦΗ είχε σετ μπολ στο 23-24, αλλά ο Χήρας έκανε φιλέ.
Ο Αθλος είχε επίσης σετ μπολ στο 25-24, αλλά ο Αμπράο ήταν και πάλι εκεί. Με πόντους του έμπειρου Βραζιλιάνου ακραίου, ο ΟΦΗ πήρε το σετ-θρίλερ με 26-28 και μείωσε σε 2-1.
Το τέταρτο σετ
Στο τέταρτο σετ, ο ΟΦΗ δεν μπήκε καθόλου στο παρκέ. Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν γρήγορα με 7-3 και στο σερβίς του Κασαμπαλή έχτισαν μια διαφορά, με την οποία πήραν πολύ εύκολα το σετ, εκμεταλευόμενοι την πολύ κακή υποδοχή του ΟΦΗ, με 25-17 και πανηγύρισαν το τρίποντο.
Τα σετ: 25-18, 25-17, 26-28, 25-17.
Διαιτητές: Παπακοσμάς, Γεωργιάδης Εμμ., Παρατηρητής: Μιχελινάκης, Επόπτες: Βαγγέλογλου, Μέκιος, Γραμματεία: Σαρδάνη.
Διακύμανση:
1ο σετ: 6-8, 16-13, 21-15, 25-18
2ο σετ: 6-8, 16-14, 21-15, 25-17
3ο σετ: 8-4, 16-15, 21-20, 26-28
4ο σετ: 8-4, 16-11, 21-14, 25-17
*Οι πόντοι του Άθλου προήλθαν από 10 άσσους, 58 επιθέσεις, 10 μπλοκ και 23 λάθη αντιπάλων και του Ο.Φ.Η. προήλθαν από 5 άσσους, 27 επιθέσεις, 12 μπλοκ και 36 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-1 (25-18, 25-17, 26-28, 25-17) σε 106'.
Α.Σ. ΑΘΛΟΣ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ (Ηλίας Κρεούζης): Γκλάντστοουν 12 (7/11 επ., 3 άσσοι, 2 μπλοκ), Κάιο 12 (8/26 επ., 3 άσσοι, 1 μπλοκ), Κασαμπαλής 4 (4/5 επ.), Αλγκούλ 16 (11/15 επ., 5 μπλοκ), Ριζόπουλος 10 (7/16 επ., 3 άσσοι, 80% υπ. - 20% άριστες), Γκένοφ 24 (21/30 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ, 59% υπ. - 22% άριστες) / Βελούδης (λ, 70% υπ. - 15% άριστες), Τσολακίδης, Μποζίδης.
Ο.Φ.Η. (Κώστας Δεληκώστας): Τζάρβις 12 (6/17 επ., 1 άσσος, 5 μπλοκ, 50% υπ. - 25% άριστες), Χήρας 4 (2/7 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Σικούκου 12 (9/20 επ., 2 άσσοι, 1 μπλοκ), Αντάμι 1 (1/2 επ.), Βαϊόπουλος 8 (4/11 επ., 4 μπλοκ), Αμπράο 7 (5/22 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 45% υπ. - 36% άριστες) / Τσαδήμας (λ, 50% υπ. - 27% άριστες), Καφαντάρης, Μπαρντακτζιάν, Αραμπόπουλος, Τσαλικιάν.
Δείτε όλο το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε LIVE STREAMING απο την επίσημη σελίδα της ΕΣΑΠ στο YOUTUBE.
H ήττα του Αλμυρού απο τον Πόρο(2-1), στο ντέρμπι του Ηρακλείου στη Γ' Εθνική, έφερε το διαζύγιο, με τον προπονητή της ομάδας Μανώλη Παπαματθαιάκη.
Αργά το βράδυ, του Σαββάτου, η οάδα του Γαζίου, γνωστοποίησε τη λύση της συνεργασίας με τον έμπειρο προπονητή, ο οποίος πριν το παιχνίδι, είχε τον Αλμυρό στην πρώτη θέση!
Φαίνεται, ότι, η ήττα απο τον Πόρο, προκάλεσε μεγάλη δυσαρέσκεια στην διοίκηση του Αλμυρού και προχώρησε στην λύση της συνεργασίας, μαζί του.
Η ανακοίνωση του Αλμυρού: Το ΔΣ του Αλμυρού σε έκτακτη συνεδρίαση του αποφάσισε τη λήξη συνεργασίας με τον προπονητή της ομάδας κύριο Παπαματθαιάκη Μανώλη. Τον ευχαριστούμε θερμά για την μέχρι σήμερα συνεργασία του με το σωματείο μας και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στο έργο του.
Παλικάρι, ο Πόρος, κέρδισε με ανατροπή το ντέρμπι με τον Αλμυρό (2-1) και πήρε βαθιά ανάσα, καθώς μετά την αφαίρεση των 6 (ουσιαστικά) βαθμών, που του έχουν επιβληθεί, αντί για την κορυφή, βρισκόταν στον πάτο της βαθμολογίας, στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής.
Η ομάδα του Γιάννη Χατζησεβαστού, που έχει κάνει 3Χ3 στο Μαρτινέγκο, αλλά βαθμολογικά έχει καρπωθεί μόνο τη μία νίκη, βρήκε τα ψυχικά αποθέματα, απέναντι στον πρωτοπόρο Αλμυρό, να επιστρέψει στο παιχνίδι μετά το γκολ με πέναλτι του Νίκου Κατσικοκέρη, στο 14', που έβαλε σε θέση οδηγού την ομάδα του Γαζίου.
Ο Καστελλιανάκης στο 30' και ο Πήλιος στο 50', υπέγραψαν την ολική ανατροπή του Πόρου, που πανηγύρισε μια μεγάλη νίκη, απέναντι σε μια ομάδα, που έχει εντυπωσιάσει, μέχι σήμερα, αλλά στο ντέρμπι με τον Πόρο, οι νικητές, έδειξαν ότι ήθελαν περισσότερο το παιχνίδι.
ΠΟΡΟΣ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΑΤΖΗΣΕΒΑΣΤΟΣ): Ζαφείρης, Σημαιάκης (82' Νάκας), Μπάμπης, Παπαδομιχελάκης, Πολ, Ουζούνογλου (82' Αυγουστάκης), Μέμμος (20' λ.τ. Φρρόκου), Καλαμιώτης, Καστελλιανάκης, Πήλιος, Γροσδάνης (68' Μαγάκης).
ΑΛΜΥΡΟΣ (ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΑΚΗΣ): Χανιωτάκης, Ντιονίσιο (72' Μπάνβο), Πατινιώτης, Νικολάου (58' Γιουκαρής), Παγώνης, Νγκουέμ, Αγαπάκης (58' Μπουρσέλης), Λεόν, Φραγκουλάκης, Κατσικοκέρης, Γκέτσι.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.