Κοντσέρτο για...πολυβόλα, απο τα κορίτσια του ΟΦΗ, που δεν άφησαν κανένα περιθώριο αντίδρασης στον Ιαλυσο Ρόδου, τον οποίο κέρδισαν με το επιβλητικό 7-0 στο γήπεδο του Κρουσώνα, για την 4η αγωνιστική, στο πρωτάθλημα της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών.
Τρίτη συνεχόμενη νίκη, για την ομάδα του Σταμάτη Μαματζάκη, η οποία συνεχίζει την ανοδικη της πορεία.
Το παιχνίδι όπως δείχνει και το σκόρ δεν αντέχει σε κριτική, καθώς η διαφορά δυναμικότητας των ομάδων είναι μεγάλη.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, προηγήθηκαν απο το ημίχρονο, με 6-0 και στο δεύτερο έκαναν συντήρηση δυνάμεων.
Οι Χαμαλίδου (8', 13') και Ριμπάνσκα (24', 29'), σκόραραν απο δυο φορές για τον ΟΦΗ, ενώ από ένα τέρμα σημείωσαν οι Postol (31'), Αραβιάκη (45'+2') και Κυδωνάκη (η τελευταία πέτυχε στο 53') το μοναδικό γκολ του δευτέρου ημιχρόνου).
ΟΦΗ (Μαματζάκης): Ζαχαρίου, Παπακωσταντή, Κουκουλάκη, Κατιρτσίδου, Πέιου, Τριβυζάκη, Κυδωνάκη, Καραλουκά, Postol, Χαμαλίδου, Rybanska.
Επαιξαν και οι Αραβιάκη, Σηφάκη, Μανιά, Δαφέρμου, Topal.
"Τρελή" ενδεκάδα απο τον Νταμπράουσκας, στο φιλικό του ΟΦΗ με την Αντερλεχτ.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, άφησε στην άκρη το αγαπημένο του 4-2-3-1 και παρέταξε τον ΟΦΗ σε διάταξη 3-5-2, αλλά με πολλές "αλχημείες".
Προφανώς, ο τεχνικός του ΟΦΗ, θέλει να δεί κάποιους παίκτες σε συγκεκριμένες θέσεις.
Ο Μπαλογιάννης επιτελικός χάφ, ο Μαρινάκης αριστερός φουλ μπάκ, οι Γιοχού, Βούρος και Πασαλίδης τριάδα στο κέντρο της άμυνας.
Και στην επίθεση, δίδυμο οι Ντζού και Ντίκο.
Ακόμη στην ενδεκάδα, ο Μανδάς στο τέρμα, ο Λάρσον όλη τη δεξιλα πλευρά και οι Μεγιάδο και Νιουσέ κεντρικοί μέσοι.
Πολλές οι απουσίες για τον προπονητή του ΟΦΗ, που δεν έχει τους Γκερέρο, Νέιρα, Τοράλ και Ντούρμισάι στο παιχνίδι.
Στον πάγκο οι Στίβενς, Μπουζούκης, Στάικος, Διαμαντής, Καμάου, Αποστολάκης, Φαλατάχ, Αλμοχαμέντ, Αποστολάκης και Μπιφουμά.
Χαμόγελα και συγχαρητήρια, στην υδατοσφαίριση του ΟΦΗ, για την εντυπωσιακή πρεμιέρα της ομάδας πόλο στο πρωτάθλημα της Α2 και την εμφατική νίκη με 13-9 επί της Χίου, στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Ο ΟΦΗ με το...καλημέρα, έδειξε τα δόντια του και η εμφάνιση της ομάδας, στο πρώτο παιχνίδι της σεζόν, σκόρπισε μεγάλες προσδοκίες, για τη φετινή σεζόν.
Η ψυχωμένη εμφάνιση της ομάδας, που απαρτίζεται σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό απο παιδιά του ΟΦΗ, ενθουσίασε τα μέλη της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που έδωσαν βροντερό "παρών" στο παιχνίδι.
Συγκεκριμένα, στο κολυμβητήριο βρέθηκε σχεδόν σύσσωμο το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Καζανάκης, Τσαμπουράκης, Ζερβάκης, Κουμπενάκης, Παντελίδης), αλλά και οι Γ. Σπαγουλάκης και Γ. Αρώνης που είναι μέλη του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά πολύ κοντά στο πόλο του ΟΦΗ.
Μετά το τέλος του αγώνα, οι παράγοντες του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, κατέβηκαν απο την κερκίδα και πήγαν έξω απο τα αποδυτήρια, για να δώσουν συγχαρητήρια,στον προπονητή του ΟΦΗ, Κώστα Φιτσανάκη, αλλά και τους πολίστες του ΟΦΗ, για την προσπάθεια τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ