Ο Γιούχτας γράφει ιστορία.
Στο ντέρμπι της χρονιάς με τη Θύελλα Ραφήνας, πέτυχε μεγάλη εκτός έδρας νίκη (1-2) και τρείς αγωνιστικές πριν το φινάλε, παραμένει πρώτος στον 5ο όμιλο της Γ' Εθνικής με +2 και έκανε ένα ακόμη βήμα για να αναδειχθεί πρωταθλητής Γ' Εθνικής, για πρώτη φορά στην ιστορία του.
Στη δεύτερη θέση το Μαρκό, που πέρασε απο το Τυμπάκι με 0-1 (υποβιβάστηκε η ομάδα της Μεσαράς).
Στον Γιούχτα βλέπουν πλέον τα τρία τελευταία παιχνίδια με Αγιο Ιερόθεο (μέσα), ΑΟΑΝ (έξω) και Εθνικό (μέσα) για να πάρουν τον τίτλο.
Ο Γιούχτας στη Ραφήνα, βρέθηκε να χάνει με πέναλτι, αλλά έκανε μια μεγάλη ανατροπή σε ένα παιχνίδι για γερά νεύρα και με σκόρερ τους Νύχταρή και Ροβίθη (89') πανηγύρισε την σπουδαία νίκη-τίτλου.
Στα υπόλοιπα παιχνίδια, ΑΟΑΝ και Αλμυρός έμειναν στο 1-1 και παραμένπυν σε θέση σωτηρίας, ενώ ο Πόρος που δίνει μάχη, πήρε εύκολη εκτός έδρας νίκη επί του Αγιο Ιερόθεου και την Μεγάλη Τετάρτη δίνει τον υπερ πάντων αγώνα με τον ΑΟΑΝ.
Δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα της 23ης αγωνιστικής:
Γ’ Εθνική – 5ος όμιλος – 23η αγωνιστική
Σάββατο 8 Απριλίου
Μοσχάτο – Κερατσίνι 2-1
Άρης Πετρούπολης – Αγ. Παρασκευή 1-1
Θύελλα Ραφήνας – Γιούχτας 1-2
Τυμπάκι – Μαρκό 0-1
Άγιος Ιερόθεος – Πόρος 1-5
Φωστήρας – Εθνικός 0-0
ΑΟΑΝ – Αλμυρός 1-1
H Βαθμολογία
1. Γιούχτας 45
2. Μαρκό 43
3. Θύελλα Ραφήνας 39
-. Φωστήρας 39
5. Εθνικός 38
6. ΑΟΑΝ 32
7. Κερατσίνι 30
-. Άρης Πετρούπολης 30
9. Αλμυρός* 28
——————————————–
-. Αγία Παρασκευή 28
11. Μοσχάτο 27
12. Πόρος (-6β.) 24
13. Τυμπάκι 17
14. Άγιος Ιερόθεος* 3
Επόμενη (24η) αγωνιστική
Μεγάλη Τετάρτη 12 Απριλίου (16:00)
Άρης Πετρούπολης – Μοσχάτο
Κερατσίνι – Θύελλα Ραφήνας
Αγία Παρασκευή – ΑΟ Τυμπακίου
Γιούχτας – Άγιος Ιερόθεος
Μαρκό – Φωστήρας
Πόρος – ΑΟΑΝ
ΓΠΣ Αλμυρός – Εθνικός
Αναλυτικά το πρόγραμμα του Γιούχτα μέχρι το φινάλε:
12/04: Γιούχτας-Αγιος Ιερόθεος
23/04: ΑΟΑΝ-Γιούχτας
30/04: Γιούχτας Εθνικός
Δείτε παρακάτω γκολ απο τη Γ' Εθνική.
Ο Γιούχτας γκέλαρε με το Κερατσίνι (1-1) στις Αρχάνες και δεν κατάφερε να εκμεταλευτεί το δώτο του Πόρου, ο οποίος έκοψε βαθμούς απο τη Θύελλα Ραφήνας στην Αλικαρνασό (0-0).
Ωστόσο, η ομάδα των Αρχανών, παραμένει στο +2 στην κορυφή, 4 στροφές πριν το φινάλε.
Ο Γιούχτας είχε χαμένο πέναλτι με τον Γιαλούση, στο 0-1.
Oλα τα λεφτά για τον Γιούχτα, το επόμενο ντέρμπι με τη Θύελλα στη Ραφήνα.
Το Μαρκό, αγωνίζεται στο Τυμπάκι.
Στη δεύτερη θέση η Μαρκό, που κέρδισε 1-0 τον Αρη Πετρούπολης.
Σημαντική ισοπαλία πήρε ο ΑΟΑΝ στον Ταύρο με τον Φωστήρα (2-2).
Ο Πόρος ζήτησε τη μεγάλη νίκη με τη Θύελλα, έχασε ευκαιρίες στην Αλικαρνασό, αλλά έμεινε στο 0-0 και παραμένει σε πολύ δύσκολη θέση.
Δείτε παρακάτω στιγμιότυπα και δηλώσεις απο παιχνίδια της Γ' Εθνικής.
Ο ΟΦΗ κέρδισε 4-1 τη Λαμία στο Γεντί Κουλέ και ο Βάλντας Νταμπράουσκας, έβγαλε είδηση στην συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα.
"Ήδη δουλεύουμε με τον πρόεδρο και τον Μηνά Λυσάνδρου για να δημιουργήσουμε την ομάδα της επόμενης αγωνιστικής περιόδου" ανέφερε ο Λιθουανός τεχνικός, ο οποίος για πρώτη φορά μίλησε για τον ΟΦΗ της νέας σεζόν.
Mε την τοποθέτηση αυτή, σκόρπισε κάθε φημολογία, υπερβολική ή όχι.
Ακόμη, άφησε να ενοηθεί ότι, ο ΟΦΗ και φέτος θα κάνει την προετοιμασία του καλοκαιριού στην Ολλανδία.
Να σημειωθεί ότι ο Μιχάλης Μπούσης, ήταν πρόσφατα στο Ηράκλειο και δεν αποκλείεται στις συζητήσεις που έγιναν εκείνη την περίοδο, ο Νταμπράουσκας να πήρε το πράσινο φως, ώστε να ξεκινήσει το σχεδιασμό της ομάδας, για τη νέα σεζόν.
Για τη νίκη του ΟΦΗ επί της Λαμίας, ο Νταμπράουσκας, ανέφερε πως "είμαι χαρούμενος για τη νίκη αλλά και γιατί επειδή φτάνουμε στο τέλος της σεζόν, θέλουμε να παλεύουμε σε κάθε παιχνίδι για αυτόν τον στόχο και να βγούμε πρώτοι σε αυτήν την διαδικασία. Είμαστε αφοσιωμένοι στον κόσμο, την ομάδα, την πόλη και το νησί και δεν είναι απλά λόγια αυτά που λέω αλλά πηγαίνουμε πάντα για τη νίκη”.
Ενω για τα 4 γκολ που έβαλε η ομάδα του στο Γεντί Κουλέ (δεν είχε βάλει φέτος ποτέ πάνω απο δυο), ανέφερε ότι "θα ημουν χαρούμενος ακόμα και αν κερδίζαμε 2-1 όμως σαν προπονητής ενθάρρυνα τους παίκτες μου να πετυχαίνουν και άλλα γκολ".
Επίσης, γα το αν θα πάρουν κάποια ευκαιρία τα νέα παιδιά του ΟΦΗ, στα επόμενα παιχνίδια, ο Νταμπράουσκας ανέφερε ότι "αυτό είναι το επόμενο βήμα, να ενώσω την πρώτη ομάδα με την Κ19. Όλοι συμφώνουμε ότι δεν είναι το καλύτερο περιβάλλον για την ανάπτυξη των παικτών όταν η ομάδα είναι στις χαμηλές θέσεις της βαθμολογίας και παλεύει για την ζωή της. Θα δοθούν οι ευκαιρίες στους νεαρούς παίκτες στην προετοιμασία, στο Ηράκλειο ή και στην Ολλανδία. Αυτό είναι το πλάνο αλλά ακόμα και τώρα προπονούνται με την πρώτη ομάδα νεαροί ποδοσφαιριστές, το τελικό σχέδιο είναι να τους έχουμε μαζί μας”.
Δείτε παρακάτω σε VIDEO τη συνέντευξη τύπου του Βάλντας Νταμπράυσκας.