Το παιχνίδι της χρονιάς, που είναι και το τελευταίο εντός έδρας, για τη φετινή σεζόν, δίνει την Μεγάλη Πέμπτη (13/4, 5μμ) η ομάδα βόλει του ΟΦΗ.
Υποδέχεται τον βασικό ανταγωνιστή της, για την σωτηρία, τον Αθλο Ορεστιάδας και θέλει νίκη με καθαρό τρίποντο, ώστε να μειώσει την μεταξύ τους διαφορά στους δυο βαθμούς και στη συνέχεια τα πάντα να κριθούν, στις τελευταίες δυο αγωνιστικές των πλέι-άουτ.
Ο ΟΦΗ έχει κάνει δυο συνεχόμενες νίκες, με Πήγασο Πολίχνης και Αριστοτέλη Σκύδρας και πηγαίνει για την τρίτη συνεχόμενη στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, ενώ έχει θέσει ως στόχο το απόλυτο, μέχρι το τέλος, των πλέι-άουτ.
Οπως τονίζει ο τεχνικός του ΟΦΗ Νίκος Αντωνιάδης, "είμαστε φορμαρισμένοι και αποφασισμένοι, για να πάρουμε και αυτό το τρίποντο. Αν κερδίσουμε, αποκτάμε ελπίδες σωτηρίας, καθώς μένουν δυο αγωνιστικές και όλα μπορεί να συμβούν. Αν χάσουμε, το ταξίδι τελείωνει εδώ. Πιστεύω ότι η ομάδα αν δείξει το χαρακτήρα που έχει δείξει στα τελευταία παιχνίδια θα πάρουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε για να συνεχίσουμε να είμαστε ζωντανοί. Είναι το τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι και το πιο κρίσιμο για τη συνέχεια. Για αυτό, καλώ εκ μέρους όλης της ομάδας και των παιδιών, τον κόσμο του ΟΦΗ να έρθει να μας συμπαρασταθεί και να μας βοηθήσει να πάρουμε τη νίκη".
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΠΛΕΙ ΑΟΥΤ
1.Πήγασος Πολίχνης 26
2.Άθλος Ορεστιάδας 20
3.Ο.Φ.Η. 15
4.Φ.Ε.Σ.Αριστοτέλης Σκύδρας 4
* Οι δύο πρώτες ομάδες θα μείνουν στην κατηγορία.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΠΛΕΙ-ΑΟΥΤ
Μεγάλη Τετάρτη 12 Απριλίου 2023 - 4η Αγωνιστική
Γυμναστήριο Καλυβίων, 19:00 (Live Streaming ESAP T.V., You Tube): Φ.Ε.Σ. Αριστοτέλης Σκύδρας - Πήγασος Πολίχνης
Μεγάλη Πέμπτη 13 Απριλίου 2023 - 4η Αγωνιστική
Κλειστό Γυμναστήριο Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου 17:00 (Live Streaming ESAP T.V., You Tube): Ο.Φ.Η. - Άθλος Ορεστιάδας
Σάββατο 22 Απριλίου - 5η αγωνιστική
Γυμναστήριο «Αλέξανδρος Νικολαΐδης», Πολίχνη 17:00 (Live Streaming ESAP T.V., You Tube): Πήγασος Πολίχνης - Ο.Φ.Η.
Γυμναστήριο «Νίκος Σαμαράς», Ορεστιάδα, 19:00 (Live Streaming ESAP T.V., You Tube): Άθλος Ορεστιάδας - Φ.Ε.Σ. Αριστοτέλης Σκύδρας
Σάββατο 29 Απριλίου - 6η αγωνιστική
Γυμναστήριο Καλυβίων, 17:00 (Live Streaming ESAP T.V., You Tube): Φ.Ε.Σ. Αριστοτέλης Σκύδρας - Ο.Φ.Η.
Γυμναστήριο «Νίκος Σαμαράς», Ορεστιάδα, 19:00 (Live Streaming ESAP T.V., You Tube): Άθλος Ορεστιάδας - Πήγασος Πολίχνης
Κορίτσια της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, είχαν συμμετοχές στα Εθνικά συγκροτήματα τρης χώρας.
Συγκεκριμένα οι Μαρία Πατερνά και Ιωάννα Χαμαλίδου, αγωνίστηκαν στα δυο φιλικά της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου γυναικών με την Κροατία (1-1 και νίκη με 2-1), ενώ και η Αγγελική Κουκουλάκη αγωνίστηκε στην ήττα της Εθνικής Νεανίδων με 6-0 από την Αυστρία στο Stadio Silvio Piola για τη δεύτερη αγωνιστική του 6ου ομίλου στη League A.
Η Κουκουλάκη στο τελευταίο παιχνίδι της Εθνικής Νεανίδων (η φωτογραφία απο το παιχνίδι στην Αυστρία) αγωνίστηκε βασική και έγινε αλλαγή στο 71'.
Ενώ στην Εθνική Γυναικών, η Πατερνά ξεκίνησε βασική (έγινε αλλαγή στο 74') και η Χαμαλίδου μπήκε αλλαγή στο 74'.
Αναλυτικά τα παιχνίδια:
Ελλάδα-Κροατία 2-1 (Γυναικών)
Για δεύτερο συνεχόμενο φιλικό παιχνίδι με την Κροατία στο "Γ. Καμάρας", η Εθνική Γυναικών πραγματοποίησε πολύ καλή εμφάνιση. Μόνη διαφορά από το ματς της Παρασκευής 07/10 ήταν πως αυτή τη φορά ήρθε και η νίκη (2-1), με τα δύο γκολ της Σούλας Σπυριδωνίδου -και μάλιστα με ανατροπή.
Το πρώτο ημίχρονο ήταν δυνατό αλλά μοιρασμένο, με λίγες φάσεις για τις δύο ομάδες. Στο 37΄ τραυματίστηκε η Χατζηνικολάου και αντικαταστάθηκε από την Καλδαρίδου, η οποία στην πρώτη της επαφή με τη μπάλα είχε δοκάρι σε κοντινό πλασέ μετά από φάση διαρκείας. Στο 43΄ η Κροατία άνοιξε το σκορ με σουτ της Τζεγκολάι από το ύψος του πέναλτι.
Η Εθνική ισοφάρισε νωρίς στο β΄ μέρος, στο 52΄, όταν η γκολκίπερ Μπάσιτς απέκρουσε το πλασέ της Σαρρή και η μπάλα πήγε στη Σπυριδωνίδου που ευστόχησε από κοντά. Και στο 70΄, μετά από ωραία ανάπτυξη, η Σαρρή πέρασε ασίστ στη Σπυρυδωνίδου που πλάσαρε από τη μεγάλη περιοχή για το 2-1. Στο υπόλοιπο διάστημα μέχρι τη λήξη, η Εθνική διαχειρίστηκε το υπέρ της σκορ και το σφύριγμα της λήξης τη βρήκε νικήτρια.
Ελλάδα: Νάση, Μήτκου, Κακαμπούκη, Σιδηρά (74΄ Πούλιου), Μάρκου, Σαρρή, Σπυριδωνίδου (74΄ Χαμαλίδου), Μωραΐτου, Χατζηνικολάου (37΄ Καλδαρίδου), Κόγγουλη (74΄ Πούλιου), Πατερνά (74΄ Κοτσάκη).
Κροατία: Μπάσιτς, Γέλεντσιτς, Μπάλογκ, Πράνιες, Πέτζελι, Ρούντελιτς, Λιούμπινα, Ντούλτσιτς (57΄ Μπούκατς), Μπόιτσιτς (90΄ Κάλντιτς), Τζεγκολάι (57΄ Λιούστινα), Λότζνα (77΄ Τέρτζιτς).
Αυστρία-Ελλάδα 6-0 (Νεανίδων)
Η Εθνική Νεανίδων ηττήθηκε 6-0 από την Αυστρία στο Stadio Silvio Piola για τη δεύτερη αγωνιστική του 6ου ομίλου στη League A. Στο 16ο λεπτό η Μάντλ βρέθηκε σε θέση τετ α τετ και με δυνατό σουτ νίκησε τη Γρίβα, ανοίγοντας το σκορ και στο 35' η Αιστλάιτνερ με κοντινή προβολή μετά από σέντρα της Κάουτζ διαμόρφωσε το 2-0.
Στο 41' η Αυστρία σημείωσε και 3ο γκολ με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι της Οτζούκβου μετά από ανατροπή της Αιστλάιτνερ από την Καρυπίδη. Στο 50ό λεπτό η Μπριάνα νικήθηκε από την Ελ Σερίφ σε τετ α τετ. Στο 72ο λεπτό η Μάντλ με κεφαλιά από τη μεγάλη περιοχή σκόραρε για το 4-0 και στο 90ό λεπτό διαμόρφωσε το 5-0 πετυχαίνοντας χατ τρικ. Το τελικό σκορ έκλεισε με σουτ η Νάτερ στο 92ο λεπτό.
Την τελευταία αγωνιστική η Εθνική Ομάδα αντιμετωπίζει τη Βοσνία - Ερζεγοβίνη (11/04/2023, 15:30) και χρειάζεται τη νίκη για να παραμείνει στη League Α του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος WU-19.
Ελλάδα (Γιώργος Παπακώστας): Γρίβα, Κέτα (46' Φραγγοπούλου), Στεργιούλη (46' Τσαρούχα), Καρυπίδη, Κουκουλάκη (71' Γκούφα), Κωστοπούλου, Καλέση (78' Μπέου), Χαλατσογιάννη, Νταρζάνου, Γκούλντεν Μέι (82' Μάρκου), Μπριάνα.
Αυστρία (Γιόχανς Σπλίκα): Ελ Σερίφ, Κάουτζ (58' Χολ), Φούξ, Σάβιτς, Σπίν (58' Ντι Άντζελο), Σείντι (65' Σόρν), Οτζούκβου, Ρόντουνερ, Αιστλάιτνερ, Μάντλ, Ρέισνερ (46' Νάτερ).
*H Εθνική Νεανίδων ολοκλήρωσε την προετοιμασία της για την τρίτη και τελευταία αναμέτρηση της στον έκτο όμιλο της δεύτερης προκριματικής φάσης του EURO WU-19 με αντίπαλο τη Βοσνία-Ερζεγοβίνη (11/04/2023, 15:30). Η Εθνική Ομάδα μετά τις ήττες από Ιταλία και Αυστρία χρειάζεται μόνο τη νίκη για να παραμείνει στη League A του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος WU-19.Στην τελευταία προπόνηση, η οποία πραγματοποιήθηκε στο αθλητικό κέντρο της Αρόνα, συμμετείχαν όλες οι παίκτριες της αποστολής και τέθηκαν στη διάθεση του ομοσπονδιακού τεχνικού Γιώργου Παπακώστα.
Τη δεύτερη θέση στην Κρήτη, κατέκτησαν οι Κορασίδες του ΟΦΗ, στο βόλει, συνεχίζοντας την δυνατή παρουσία των κοριτσιών του ΟΦΗ στη φετινή σεζόν.
Μετά τους τίτλους στην κατηγορία γυναικών και νεανίδων, ο ΟΦΗ ζήτησε τον τίτλο και στην κατηγορία των κορασίδων, αλλά τα κορίτσια του ΟΦΗ μετά απο δυο συναρπαστικούς τελικούς με τον Πήγασο, είχαν δυο ήττες με 1-3 σετ στο κλειστό του ΒΑΚ και 3-2 στο Λίντο και έτσι κατέλαβαν την δεύτερη θέση.
"Είμαι υπερήφανος και πολύ ευχαριστημένος απο την προσπάθεια των κοριτσιών. Είχαμε τραυματισμούς και δυσκολίες τις τελευταίες μέρες, αλλά τα παιδιά πάλεψαν, μέχρι και τον τελευταίο πόντο. Συγχαρητήρια στην ομάδα του Πήγασου και καλή επιτυχία στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ Νίκος Προύφας.
Να σημειωθεί ότι τα κορίτσια του ΟΦΗ είχαν και στους δυο τελικούς της σημαντική απώλεια της Εύης Πρινιωτάκη (μέλος της Εθνικής ομαδας U-17), η οποία ήταν τραυματίας.
Ενώ μέτρησε και η κόπωση κάποιων κοριτσιών, καθώς ο ΟΦΗ έδωσε σε 48 ώρες τρείς τελικούς γυναικών-κορασίδων!
Η προσοχή πλέον του ΟΦΗ, στρέφεται στην κατηγορία των Παγκορασίδων, όπου θέλει να φτάσει και σε αυτήν την κατηγορία στους τελικούς.
Αναλυτικά οι δυο τελικοί:
1ος τελικός: ΟΦΗ-Πήγασος 1-3 (22-25,26-24,22-25, 19-25).
2ος τελικός: Πήγασος-ΟΦΗ 3-2 (22-25, 26-24, 22-25, 19-25).
Το ρόστερ του ΟΦΗ: Καλουτσάκη, Φανιουδάκη, Ζλατιλίδη, Βυνιχάκη, Πιτσούλη, Πιτσικάκη, Ματαλλιωτάκη, Βλαχάκη.