karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Θλίψη στην οικογένεια του ΟΦΗ και όχι μόνο, σκόρπισε η είδηση του θανάτου της Μαρίας Παδουβά, μητέρας, του άλλοτε αθλητή της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, Βασίλη Παδουβά, ο οποίος έφυγε πρόωρα απο τη ζωή το 2010 και στη μνήμη του κάθε χρόνο, ο ΟΦΗ διοργανώνει τουρνουά μπάσκετ.

Η Μαρία Παδουβά, ήταν παρούσα σε αυτά τα τουρνουά, για να τιμήσει τη μνήμη του παλικαριού της, που έφυγε νέος, μετά απο ανακοπή καρδιάς.

Ο πόνος της, για την απώλεια του παιδιού της, δεν έσβησε ποτέ, όπως μαρτυράει και η φωτογραφία στην οποία φυλάει τη φανέλα του αδικοχαμένου υιού της, σε ένα απο τα τουρνουά του ΟΦΗ, στη μνήμη του.

Τον τελευταίο καιρό ήρθε αντιμέτωπη με την καταραμένη αρρώστια και δεν άντεξε άλλο.

Ηρθε η ώρα για αυτήν, να παει να συναντήσει τον Βασίλη της.

Συγγενείς και φίλοι, θα της πουν το τελευταίο αντίο, την Πέμπτη στις 3μμ στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου, στο Γάζι.

Συλλυπητήρια ανακοίνωση, εξέδωσε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ο οποίος τιμάει κάθε χρόνο τη μνήμη του Βασίλη, με ένα τουρνουά μπάσκετ.

Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:

Το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ εκφράζει τα συλλυπητήρια του, στην οικογένεια Παδουβά, για τον χαμό, της Μαρία Παδουβά, μητέρας, του άλλοτε αθλητή της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, Βασίλη Παδουβά, ο οποίος έφυγε πρόωρα απο τη ζωή το 2010 και στη μνήμη του κάθε χρόνο, ο ΟΦΗ διοργανώνει τουρνουά μπάσκετ.

Θερμά συλλυπητήρια, σε όλη την οικογένεια Παδουβά για τη μεγάλη τους απώλεια".

Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς στην οικογένεια για την απώλεια τους.

Ισως το γεγονός, ότι ο Βασίλης εκεί ψηλά, δεν θα είναι πλέον μόνος, απαλύνει τον πόνο τους.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με τον ιστορικό παράγοντα της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ  (24 χρόνια στο σύλλογο), Μάνο Σφακιανάκη, συζητήσαμε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1, την μάχη επιβίωσης του μπασκετικού ΟΦΗ, στη Β’ Εθνική, μέσα από τα πλέι-άουτ με την ομάδα του Δούκα, αρχής γενομένης από το παιχνίδι της Τετάρτης (5/4, 5μμ) στο κλειστό του ΒΑΚ.

Οι δυο ομάδες είναι στο 1-1 στις νίκες και η ομάδα που θα σωθεί θα πρέπει να κάνει τρείς νίκες.

Το πρώτο παιχνίδι των ομάδων είναι κομβικό για τη συνέχεια, καθώς αυτή που θα κάνει το 2-1, αποκτά το αβαντάζ για τη σωτηρία.

Ο Μάνος Σφακιανάκης ζητάει από τον κόσμο του ΟΦΗ να γεμίσει το γήπεδο και να σπρώξει την ομάδα στην σωτηρία.

Ακούστε την τοποθέτηση του, για τον ΟΦΗ της φετινής χρονιάς, τα πλέι-άουτ και την πορεία της ομάδας στη Β’ Εθνική.

«Ο ΟΦΗ αξίζει να μείνει στην Β’ Εθνική» μας λέει ο ιστορικός παράγοντας.

Όπως λέει «είχαμε προβλήματα στον  πρώτο γύρο και κάναμε ήττες στο γήπεδο μας, που μας έφεραν πίσω. Τώρα όμως είμαστε πολύ καλύτερα. Στον δεύτερο γύρο η ομάδα έδειξε ότι αξίζει να μείνει στην κατηγορία».

Για τις μάχες των πλέι-άουτ, ο έμπειρος παράγοντας λέει ότι «πρέπει να γυαλίζει το μάτι μας στα παιχνίδια αυτά. Κρίνονται στην ψυχή και το πάθος. Αλλά και στην εμπειρία που πιστεύω την έχουμε".

Ο Σφακιανάκης στέκεται πολύ στη βοήθεια του κόσμου. "Μας δίνει φτερά η παρουσία του. Θα μας κάνει το ακλόνητο φαβορί για τη σωτηρία", τονίζει.

Για την αγωνιστική κατάσταση του ΟΦΗ, στην παρούσα φάση λέει ότι "είμαστε καλά και θέλουμε να τιμήσουμε τη φανέλα και το σήμα και να κρατήσουμε τον ΟΦΗ ψηλά. Είμαστε μια ομάδα βαρόμετρο στην κατηγορία και πρέπει να μείνουμε σε αυτήν για πάρα πολλούς λόγους".

Ο έμπειρος παράγοντας του ΟΦΗ, μιλάει με καλά λόγια για τον Δούκα, αντίπαλο του ΟΦΗ, αλλά και τον έμπειρο προπονητή της ομάδας Κώστα Σορώτο, για τον οποίο όπως λέει  είναι κόσμημα στο χώρο.

Ο Μάνος Σφακιανάκης είναι στο μπάσκετ του ΟΦΗ απο το 1998-1999 με προπονητή το Γιάννη Γιαννόπουλο και ακολούθησε ο Θανάσης Σκουρτόπουλος, αργότερα προπονητής της Εθνικής ομάδας.

Για το αν είναι ικανοποιημένος απο την πορεία του ΟΦΗ λέει ότι "αν δεν γινόταν αναδιάρθρωση, θα είχαμε σωθεί. Η ομάδα τερμάτισε στην 7η θέση στην κανονική διάρκεια. Είναι μια αξιοπρεπής θέση με τα δεδομένα που υπάρχουν σε μια δύσκολη κατηγορία. Τώρα μας ενδιαφέρει να σώσουμε την ομάδα και τα υπόλοιπα θα τα δούμε".

Ακούστε τη συνέντευξη παρακάτω.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μετά τον ποδοσφαιρικό Εργοτέλη και ο μπασκετικός, επιστρέφει στο τοπικό πρωτάθλημα.

Μετά απο μια αξιόλογη παρουσία, στις Εθνικές κατηγορίες, η ομάδα μπάσκετ του Εργοτέλη, υποβιβάζεται απο την Γ' Εθνική, στα τοπικά πρωταθλήματα της ΕΚΑΣΚ.

Την είδηση, έκανε γνωστή σε ανάρτηση του, ο επικεφαλής και στυλοβάτης του τμήματος μπάσκετ του Εργοτέλη, Βαγγέλης Γιαννουλάκης, εξηγώντας τους λόγους.

Η φετινή χρονιά, δεν πήγε καθ' όλου καλά για τους κιτρινόμαυρους, οι οποίοι θα έπρεπε να ανατρέψουν το 2-0 εις βάρος τους με τον Παναξιακό στη Νάξο στο πρώτο παιχνίδι των πλέι-αουτ.

Το δαπανηρό οικονομικά ταξίδι, με την ναξιώτικη ομάδα αντί για κάποια αθηναϊκή "μας εμπόδισαν στην πράξη να οργανώσουμε με όρους λογικής και οικονομίας το συγκεκριμένο ταξίδι" αναφέρει ο παράγοντας του Εργοτέλη, που κάνει γνωστό ότι η ομάδα δεν θα κατέβει να αγωνιστεί.

Ωστόσο, ο Βαγγέλης Γιαννουλάκης, επίσημαίνει ότι "το τμήμα μπάσκετ έχει γερές βάσεις και η ανδρική ομάδα θα αναδιοργανωθει, θα ανανεωθεί και θα συνεχίσει την πορεία της".

Ενώ,  δεν παραλείπει να ευχαριστήσει τον κόουτς Βισκαδουράκη και τους αθλητές, για την προσπάθεια τους.

Η ανάρτηση του Βαγγέλη Γιαννουλάκη:

Είμαι στην στενάχωρη θέση να ανακοινώσω ότι η ομάδα μας αποσύρθηκε από την διαδικασία των playouts της κατηγορίας και δεν θα ταξιδέψει στην Νάξο για το σημερινό παιχνίδι με τον Πανναξιακο. Το μικρό χρονικό περιθώριο των 2 ημερών από το βράδυ της προηγούμενης Κυριακής όταν τα αποτελέσματα των αγώνων μας οδήγησαν αντιπάλους με την ναξιωτικη ομάδα αντί για κάποια αθηναϊκή όπως υπολόγιζαμε μας εμπόδισαν στην πράξη να οργανώσουμε με όρους λογικής και οικονομίας το συγκεκριμένο ταξίδι. Είναι λυπηρό η χρονιά να τελειώνει εκτός γηπέδου, ιδιαίτερα για τους αθλητές και τον προπονητή τους. Μια άσχημη αγωνιστική χρονιά δεν τελειώνει ούτε με το επιθυμητό τέλος. Σύντομα θα υπάρξει αναλυτική τοποθέτηση και απολογισμός για την πορεία της ανδρικής ομάδας. Εγώ θα ευχαριστήσω από την καρδιά μου τον κόουτς Βισκαδουρακη και όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στην ομάδα. Κάναμε λάθη αλλά από αυτά μαθαίνουμε. Το τμήμα μπάσκετ έχει γερές βάσεις και η ανδρική ομάδα θα αναδιοργανωθει, θα ανανεωθεί και θα συνεχίσει την πορεία της. Συνεχίζουμε και ευχαριστούμε όσους στέκονται δίπλα μας και μας στηρίζουν.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi