Η πρώτη Τράπεζα αίματος, στην ιστορία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είναι γεγονός, μετά την πρώτη αιμοδοσία, που διοργανώθηκε το Σάββατο (8/4), στην αίθουσα Παπακαλιάτη, πίσω απο τη θύρα 1 του γηπέδου Θεόδωρος Βαρδινογιάννης.
Παράγοντες, προπονητές, αθλητές των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, γονείς αθλητών, αλλά και φίλοι του συλλόγου, συμμετείχαν ενεργά στην πρώτη αιμοδοσία, που διοργάνωσε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Μεταξύ αυτών και ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ο οποίος έδωσε συγχαρητήρια στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για αυτή του την πρωτοβουλία.
Η Τράπεζα αίματος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ιδρύθηκε με σκοπό να προσφέρει αίμα, να δώσει ζωή σε συνανθρώπους μας, που το έχουν ανάγκη.
Στο παρακάτω VIDEO απο το επίσημο κανάλι του Ερασιτέχνη ΟΦΗ στο YouTube μιλούν για την αιμοδοσία οι:
Λευτέρης Αυγενάκης (Υφυπουργός Αθλητισμού), Γιάννης Δανδάλης (πρόεδρος Ερασιτέχνη ΟΦΗ), Δημήτρης Αποστολάκης (Γενικός Γραμματέας Ερασιτέχνη ΟΦΗ), Κώστας Ζερβάκης (Γενικός Αργηγός Ερασιτέχνη ΟΦΗ), Δημήτρης Κουβίδης (Αναπληρωματικό μέλος Δ.Σ. Ερασιτέχνη ΟΦΗ), Κώστας Φιτσανάκης (προπονητής πόλο ΟΦΗ), Νίκος Προύφας (προπονητής βόλει ΟΦΗ), Νάσια Πέιου (Αθλήτρια γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου ΟΦΗ), Νίκος Παναγιωτάκος (Προπονητής Σκάκι ΟΦΗ), Γαλήνη Ζαχαρίου (Αθλήτρια γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου ΟΦΗ), Αργη Βαρβεράκη (Προπονήτρια Σκακιστικού τμήματος ΟΦΗ).
Δείτε παρακάτω το VIDEO του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με δυο νίκες στους τελικούς (μια στο κλειστό του ΒΑΚ με 3-0 σετ και μια στα Χανιά με 3-2 σετ) οι γυναίκες του ΟΦΗ, πήραν ξανά το πρωτάθλημα Κρήτης.
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS τη νίκη του ΟΦΗ στα Γιάννινα (0-1) με το υπέροχο γκολ του Λάρσον, αλλά και τις δηλώσεις των προπονητών σε εικόνα, απο την συνέντευξη τύπου, που ακολολούθησε την αναμέτρηση.
Πρώτα διπλό του ΟΦΗ στα Γιάννινα, μετά απο 22 χρόνια!
Σημαντική νίκη, που κλειδώνει τη σωτηρία για την ομάδα του Νταμπράουσκας.
Αντίθετα βάζει σε μπελάδες τους Γιαννιώτες.
Δείτε παρακάτω τα VIDEOS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με το 5ο διπλό κλείδωσε τη σωτηρία και έσπασε κατάρα 22 ετών