Στα πλέι-άουτ για την παραμονή στην Α2, που θα γίνουν στην Κέρκυρα (13-15 Μαίου), θα αγωνιστεί η γυναικεία ομάδα της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, με στόχο την παραμονή στην κατηγορία.
Στα πλέι-άουτ, θα συμμετάσχουν 4 ομάδες (ΟΦΗ, ΝΑΟ Κέρκυρας, Ιωνικός Νικαίας, Γ.Σ. Ηλιούπολης), απο τις οποίες οι δυο, θα παραμείνουν στην κατηγορία και οι άλλες δυο θα υποβιβαστούν.
Οπως δήλωσε στο ofierasitechnis.gr o επικφαλής προπονητής της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, Κώστας Φιτσανάκης "στόχος μας είναι η παραμονή στην κατηγορία. Εχουμε ένα δύσκολο ταξίδι, αλλά θεωρώ ότι σαν ομάδα έχουμε όλες τος προυποθέσεις να τα καταφέρουμε. Πιστεύω, ότι θα τα καταφέρουμε".
Αναλυτικά το πρόγραμμα των play out:
1η αγωνιστική
Σάββατο 13 Μαΐου
19:00 ΝΑΟ Κέρκυρας- ΟΦΗ
20:30 Ιωνικός Νικαίας-ΓΣ Ηλιούπολης
2η αγωνιστική
Κυριακή 14 Μαΐου
09:30 ΝΑΟ Κέρκυρας-ΓΣ Ηλιούπολης
11:00 Ιωνικός Νικαίας-ΟΦΗ
3η αγωνιστική
Κυριακή 14 Μαΐου
17:00 Ιωνικός Νικαίας-ΝΑΟ Κέρκυρας
18:30 ΟΦΗ-ΓΣ Ηλιούπολης
Οι 2 τελευταίες ομάδες υποβιβάζονται στην Β’ Εθνική κατηγορία.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Είμαστε ακόμη ζωντανοί, φώναξαν οι παίκτες του ΟΦΗ, μετά τη νέα νίκη επί του Αριστοτέλη Σκύδρας (3-1 σετ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Το δεύτερο συνεχόμενο καθαρό τρίποντο, δίνει στον ΟΦΗ τη δυνατότητα, να διατηρήσει τις μαθηματικές ελπίδες σωτηρίας, αλλά δεν εξαρτάται μόνο απο αυτόν.
Θα πρέπει και ο βασικός του ανταγωνιστής, ο Αθλος Ορεστιάδας, να κάνει στραβοπατήματα.
Ο ΟΦΗ υποδέχεται τον Αθλο την Μεγάλη Πέμπτη, ξανά στο κλειστό του ΒΑΚ, για τρίτο συνεχόμενο εντός έδρας παιχνίδι και θέλει να συνεχίσει με νίκες.
Στο παιχνίδι με τον Αριστοτέλη Σκύδρας, ο ΟΦΗ έκανε δυο πολύ καλά πρώτα σετ και με κορυφαίους τους Τζιουμάκα (24π) και Σικούκου (11π) στην επίθεση, προηγήθηκε με 2-0.
Στο τρίτο σετ, πέρασε με 19-15 και εκεί που φαινόταν ότι θα κλείσει εύκολα το παιχνίδι, έπαθε ένα μπλάκ-άουτ και η Σκύδρα με ένα σερί 0-6, προηγήθηκε με 19-20 και πήρε και το σετ με 22-25, μειώνοντας σε 2-1, έχοντας κορυφαίο τον Κουβανό διαγώνιο Τόρες, ο οποίος ήταν ασταμάτητος.
Η Σκύδρα αν και υποβιβασμένη, βρήκε κίνητρο στο παιχνίδι και στο τέταρτο σετ, έβαλε ξανά σε πρόβλημα τον ΟΦΗ.
Προηγήθηκε με 17-19, αλλά ο ΟΦΗ βρήκε το σθένος να γυρίσει την κατάσταση.
Με ηγέτη τον Τζιουμάκα, έκανε ένα 4-0 και προηγήθηκε 21-19 και τελικά καθάρισε το σετ με 25-22 και το παιχνίδι με 3-1.
Τα σετ: 25-17, 25-17, 22-25, 25-22.
Διαιτητές: Αγγελίδης, Τραχαλάκη, Παρατηρητής: Καρπουζάς, Επόπτες: Σπαντιδάκη, Ξυδάκης, Γραμματεία: Παπαδάκη.
Διακύμανση:
1ο σετ: 8-6, 16-9, 21-13, 25-17
2ο σετ: 8-6, 16-12, 21-13, 25-17
3ο σετ: 8-5, 16-13, 20-21, 22-25
4ο σετ: 6-8, 14-16, 21-19, 25-22
*Οι πόντοι του Ο.Φ.Η. προήλθαν: 5 άσσοι, 42 επιθέσεις, 11 μπλοκ, 39 λάθη αντιπάλων και του Αριστοτέλη Σκύδρας οι πόντοι προήλθαν: 6 άσσοι, 45 επιθέσεις, 2 μπλοκ, 28 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-1 (25-17, 25-17, 22-25, 25-22)
Ο.Φ.Η. (Νίκος Αντωνιάδης): Σικούκου 11π. (10/21επ., 1 άσσος, 50%υπ., 18%αρ.), Βαϊόπουλος 3 (3/11επ.), Αντάμι 5 (4 μπλοκ, 1 άσσος), Αμπράο 6 (4/16επ., 2 μπλοκ, 42%υπ., 17%αρ.), Τζιουμάκας 24 (20/46επ., 2 μπλοκ, 2 άσσοι), Μπλούμπεργκς 9 (5/9επ., 3 μπλοκ, 1 άσσος) / Τσαδήμας (λ. - 53%υπ.), Αραμπόπουλος, Μπαρντακτζιάν.
Φ.Ε.Σ.ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΣΚΥΔΡΑΣ (Παναγιώτης Σδραυκάκης): Βλαχόπουλος 1 (1 άσσος), Μέντεζ 3π. (3/12επ.), Παπαγεωργίου 3 (1/4επ., 2 μπλοκ), Τόρρες 27 (26/44επ., 1 άσσος), Τσέλιος 2 (5/1επ., 1 άσσος) Σαρικεΐσογλου 6 (5/16επ., 50%υπ., 30%αρ.) / Αντωνίου (λ. - 50%υπ., 29%αρ.), Σδραυκάκης 3 (2/6επ., 1 άσσος, 57%υπ., 29%αρ.), Ντουντούδης, Φλόρες 8 (7/21επ., 1 άσσος, 43%υπ., 29%αρ.).
Στην φωτογραφία Τζιουμάκας και Σικούκου, με τον άλλοτε παίκτη του ΟΦΗ και νυν του Αριστοτέλη Σκύδρας, Μιχάλη Σαρικείσογλου.
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι.
Κάλεσμα στην οικογένεια του ΟΦΗ, για τα παιχνίδια επιβίωσης, που δίνουν μπάσκετ και βόλει του ΟΦΗ στο κελιστό τυο ΒΑΚ, τη Μεγάλη Τετάρτη και τη Μεγάλη Πέμπτη, απευθύνει με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ:
Μεγάλη Εβδομάδα, με κρίσιμα παιχνίδια για τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Την Μεγάλη Τετάρτη (12/4, 5μμ) η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, δίνει το παιχνίδι της χρονιάς με τον Δούκα, για να παραμείνει στη Β' Εθνική.
Ενώ τη Μεγάλη Πέμπτη (13/4, 5μμ) το βόλει του ΟΦΗ, δίνει την καθοριστική αναμέτρηση με τον Αθλο, σε ένα ακόμη παιχνίδι επιβίωσης, στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει.
Καλούμε όλη την οικογένεια του ΟΦΗ, στο κλειστό του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, την Μεγάλη Τετάρτη και την Μεγάλη Πέμπτη, ώστε να πανηγυρίσουμε δυο μεγάλες νίκες και να κάνουμε Καλό Πάσχα!
Ραντεβού στο ΒΑΚ. ΟΦΗ παντού!