Δείπνο ψυχολογίας, για την ομάδα βόλει του ΟΦΗ, παραμονή του κρίσιμου αγώνα με τον Αθλο Ορεστιάδας, στο κλειστό του ΒΑΚ (Μεγάλη Πέμπτη 5μμ).
Διοίκηση, τεχνικό επιτελείο και αθλητές, δείπνησαν στο εστιατόριο "Thigaterra" και σε μια ζεστή οικογενειακή βραδιά, ξέφυγαν απο το άγχος του αγώνα επιβίωσης που δίνει ο ΟΦΗ για να κρατηθεί στην Volley League.
Το ΤΑΑ ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, ευχαριστεί τους ιδιοκτήτες του "Thigaterra", Μάνο Βοζικάκη, Βαγγέλη Χριστοδουλάκη, για την άψογη φιλοξενία και την υπέροχη βραδιά!
Μια ευγενική ενέργεια, απο τον Γενικό Γραμματέα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Δημήτρη Αποστολάκη.
Μοίρασε λαμπάδες, στους εργαζόμενους του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και τους ευχήθηκε εκ μέρους της διοίκησης, Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση.
Οι εργαζόμενοι ευχαρίστησαν τον Γενικό Γραμματέα για την ανθρώπινη ενέργεια του αυτή, αλλά και την Διοίκηση του συλλόγου, για το οικογενειακό κλίμα που υπάρχει στο σωματείο.
Ο ΟΦΗ συνεχάρη τον Παναθηναϊκό, για την κατάκτηση του Λίγκ Καπ Νίκος Σαμαράς.
Αυτός ήταν ο δεύτερος φετινός τίτλος για τους παράσινους μετά το Σουπερ Καπ που έγινε στο Ηράκλειο.
Ο Ολυμπιακός, έχει κατακτήσει το Eυρωπαϊκό (Challenge Cup) και πηγαίνει για το πρωτάθλημα, στους τελικούς με τον ΠΑΟΚ.
Η ανακοίνωση του ΤΑΑ ΟΦΗ:
Το ΤΑΑ ΟΦΗ συγχαίρει τον Παναθηναϊκό, για την κατάκτηση του Λιγκ Καπ Νίκος Σαμαράς, μετά απο ένα συγκλονιστικό δεύτερο τελικό που έγινε στο κλειστό του ΟΑΚΑ, παρουσία περίπου 8 χιλιάδων θεατών.
Τόσο στον πρώτο τελικό, όσο και στο δεύτερο, Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός, ανέβασαν πολύ ψηλά το επίπεδο του Ελληνικού βόλεϊ και χάρισαν στο κοινό τους αθλήματος και όχι μόνο, δυο σπουδαίες αναμετρήσεις.