Τη Δευτέρα (24/4, 6μμ), αντί το Σάββατο (22/4, 5μμ), που είχε αρχικά οριστεί, θα διεξαχθεί ο επόμενος τελικός επιβίωσης του ΟΦΗ, με αντίπαλο τον Πήγασο Πολίχνης, για την προτελευταία αγωνιστική των πλέι-άουτ.
Ο ΟΦΗ χρειάζεται μόνο τη νίκη, για να παραμείνει ζωντανός στην μάχη της σωτηρίας, περιμένοντας κάποιο στραβοπάτημα του Αθλου Ορεστιάδας, ο οποίος υποδέχεται τον Αριστοτέλη Σκύδρας.
Η ανακοίνωση του ΤΑΑ ΟΦΗ:
Μετά απο αίτημα του ΟΦΗ, το οποίο έγινε δεκτό απο την ΕΣΑΠ, ο προσεχής αγώνας για την 5η αγωνιστική των πλέι-άουτ της Volley League, με τον Πήγασο Πολίχνης, θα διεξαχθεί την Δευτέρα (24/4, 6μμ) στο ΔΑΚ Πολίχνης.
H αλλαγή γίνεται για συγκοινωνιακούς λόγους.
Ετσι η αναμέτρηση, αντί για Σάββατο 22/4, 5μμ, που είχε αρχικά οριστεί, μετατίθεται σε Δευτέρα 24/4, 6μμ
Θλίψη στην οικογένεια του ΟΦΗ, σκόρπισε ο θάνατος ενός ιστορικού στελέχους της ομάδας, του Μανώλη Μπλαβάκη.
Ο εκλιπών, υπήρξε ιστορικός ταμίας του ΟΦΗ, τη δεκαετία του '60 και του '70 και όπως αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, για τον εκλιπόντα, είχε "μεγάλη προσφορά ηθική και οικονομική, σε δύσκολα χρόνια".
Οπως σημειώνει στην ανακοίνωση του, για τον Μανώλη Μπλαβάκη, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ "πρόσφερε πολλά στον αγαπημένο του ΟΦΗ και ξόδεψε ένα μεγάλο μέρος της περιουσίας του, για το σύλλογο, που αγάπησε και ταυτίστηκε μαζί του".
Η κηδεία του, έγινε την Τρίτη (18/4) το μεσημέρι στον Αγιο Κωνσταντίνο.
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς στην οικογένεια του.
Η συλλυπητήρια ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για τον Μανώλη Μπλαβάκη, αναφέρει:
Φτωχότερη είναι απο σήμερα, η οικογένεια του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, καθώς έφυγε απο τη ζωή ένα εκλεκτό και ιστορικό της μέλος, με μεγάλη προσφορά ηθική και οικονομική, σε δύσκολα χρόνια.
Ο Μανώλης Μπλαβάκης, ο ιστορικός ταμίας του ΟΦΗ, τη δεκαετία του '60 και του '70, έφυγε πλήρης ημερών, αλλά η προσφορά του στο σύλλογο, παραμένει ακόμα και σήμερα, ανεκτίμητη.
Πρόσφερε πολλά στον αγαπημένο του ΟΦΗ και ξόδεψε ένα μεγάλο μέρος της περιουσίας του, για το σύλλογο, που αγάπησε και ταυτίστηκε μαζί του.
Η είδηση του χαμού του, σκόρπισε θλίψη, σε όσους τον γνώριζαν, απο την οικογένεια του ΟΦΗ.
Υπήρξε ένα απο τα στελέχη του συλλόγου, που τον κράτησαν όρθιο, σε δύσκολα χρόνια.
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, δεν θα ξεχάσει ποτέ την προσφορά του.
Αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, παρέστη στην κηδεία του, που έγινε την Τρίτη 18/4, στον Αγιο Κωνσταντίνο (παλαιό κοιμητήριο) για να εκφράσει τα θερμά του συλλυπητήρια, ενώ κατατέθηκε στεφάνι στη μνήμη του.
Θερμά συλλυπητήρια, στην οικογένεια του.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα, που τον σκέπασε.
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και έδωσε το "παρών" στον κρίσιμο αγώνα της ομάδας μπάσκετ με τον Δούκα.
Η νίκη-παραμονή του ΟΦΗ στη Β' Εθνική, σκόρπισε χαμόγελα στην διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, η οποία ήταν σύσσωμη στο γήπεδο και στάθηκε στο πλευρό της ομάδας μπάσκετ, στο κρίσιμο παιχνίδι της χρονιάς.
Μετά το τέλος του αγώνα, τα μέλη της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είχαν την ευκαιρία να τα πούν απο κοντά με τον Υφυπουργό Αθλητισμού, ο οποίος συνεχάρη την ομάδα του ΟΦΗ, για την παραμονή της στην Β' Εθνική και ευχήθηκε να μπορέσει κάποια στιγμή να βρεθεί και σε μεγαλύτερες κατηγορίες.
Παράλληλα, ο Λευτέρης Αυγενάκης, έδωσε συγχαρητήρια, για την ατμόσφαιρα στο γήπεδο, με τους φίλους του ΟΦΗ, να δίνουν βροντερό "παρών".
Ευχήθηκε δε, νίκη και στην ομάδα βόλει του ΟΦΗ, στο κρίσιμο παιχνίδι που δίνει με τον Αθλο Ορεστιάδας την Μεγάλη Πέμπτη (13/4, 5μμ) ξανά στο κλειστό του ΒΑΚ, για την Volley League.
Το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ με ανακοίνωση του, έδωσε συγχαρητήρια στον κόσμο της ομάδας και τον ευχαρίστησε για την συμβολή του, στην επίτευξη της σωτηρίας της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ.
Ενώ κάλεσε τον κόσμο να βρεθεί και στο παιχνίδι της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, που δίνει και αυτή μάχη επιβίωσης στην μεγάλη κατηγορία.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο εκπληκτικός κόσμος του ΟΦΗ, τον έσπρωξε στη νίκη-σωτηρία (VIDEO)