Το VIDEO με την τούρτα-έκπληξη, στον πρόεδρο του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη για τα γενέθλια του λίγο πριν την διεξαγωγή του κρίσιμου αγώνα με τον Αθλο Ορεστιάδας (3-0) και οι δηλώσεις του μετά το παιχνίδι.
Το ευχαριστώ του Γιάννη Δανδάλη, στον οργανισμό του ΟΦΗ, για τις ευχές, το ευχαριστώ στους παίκτες για τη νίκη και η μάχη της σωτηρίας, στις τελευταίες δυο αγωνιστικές των πλει-άουτ.
Δείτε παρακάτω το VIDEO
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Συγκινημένος ο Γιάννης Δανδάλης : Η νίκη αυτή μου δίνει δύναμη
Πολύ σκληρός για να πεθάνει ο ΟΦΗ-Με 14 άσους καθάρισε τον Αθλο
Η πρώτη Τράπεζα αίματος, στην ιστορία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, είναι γεγονός, μετά την πρώτη αιμοδοσία, που διοργανώθηκε το Σάββατο (8/4), στην αίθουσα Παπακαλιάτη, πίσω απο τη θύρα 1 του γηπέδου Θεόδωρος Βαρδινογιάννης.
Παράγοντες, προπονητές, αθλητές των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, γονείς αθλητών, αλλά και φίλοι του συλλόγου, συμμετείχαν ενεργά στην πρώτη αιμοδοσία, που διοργάνωσε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Μεταξύ αυτών και ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ο οποίος έδωσε συγχαρητήρια στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για αυτή του την πρωτοβουλία.
Η Τράπεζα αίματος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ιδρύθηκε με σκοπό να προσφέρει αίμα, να δώσει ζωή σε συνανθρώπους μας, που το έχουν ανάγκη.
Στο παρακάτω VIDEO απο το επίσημο κανάλι του Ερασιτέχνη ΟΦΗ στο YouTube μιλούν για την αιμοδοσία οι:
Λευτέρης Αυγενάκης (Υφυπουργός Αθλητισμού), Γιάννης Δανδάλης (πρόεδρος Ερασιτέχνη ΟΦΗ), Δημήτρης Αποστολάκης (Γενικός Γραμματέας Ερασιτέχνη ΟΦΗ), Κώστας Ζερβάκης (Γενικός Αργηγός Ερασιτέχνη ΟΦΗ), Δημήτρης Κουβίδης (Αναπληρωματικό μέλος Δ.Σ. Ερασιτέχνη ΟΦΗ), Κώστας Φιτσανάκης (προπονητής πόλο ΟΦΗ), Νίκος Προύφας (προπονητής βόλει ΟΦΗ), Νάσια Πέιου (Αθλήτρια γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου ΟΦΗ), Νίκος Παναγιωτάκος (Προπονητής Σκάκι ΟΦΗ), Γαλήνη Ζαχαρίου (Αθλήτρια γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου ΟΦΗ), Αργη Βαρβεράκη (Προπονήτρια Σκακιστικού τμήματος ΟΦΗ).
Δείτε παρακάτω το VIDEO του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Με δυο νίκες στους τελικούς (μια στο κλειστό του ΒΑΚ με 3-0 σετ και μια στα Χανιά με 3-2 σετ) οι γυναίκες του ΟΦΗ, πήραν ξανά το πρωτάθλημα Κρήτης.