Tου Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ κέρδισε 4-1 τη Λαμία στο Γεντί Κουλέ και ο Βάλντας Νταμπράουσκας, έβγαλε είδηση στην συνέντευξη τύπου, μετά το τέλος του αγώνα.
"Ήδη δουλεύουμε με τον πρόεδρο και τον Μηνά Λυσάνδρου για να δημιουργήσουμε την ομάδα της επόμενης αγωνιστικής περιόδου" ανέφερε ο Λιθουανός τεχνικός, ο οποίος για πρώτη φορά μίλησε για τον ΟΦΗ της νέας σεζόν.
Mε την τοποθέτηση αυτή, σκόρπισε κάθε φημολογία, υπερβολική ή όχι.
Ακόμη, άφησε να ενοηθεί ότι, ο ΟΦΗ και φέτος θα κάνει την προετοιμασία του καλοκαιριού στην Ολλανδία.
Να σημειωθεί ότι ο Μιχάλης Μπούσης, ήταν πρόσφατα στο Ηράκλειο και δεν αποκλείεται στις συζητήσεις που έγιναν εκείνη την περίοδο, ο Νταμπράουσκας να πήρε το πράσινο φως, ώστε να ξεκινήσει το σχεδιασμό της ομάδας, για τη νέα σεζόν.
Για τη νίκη του ΟΦΗ επί της Λαμίας, ο Νταμπράουσκας, ανέφερε πως "είμαι χαρούμενος για τη νίκη αλλά και γιατί επειδή φτάνουμε στο τέλος της σεζόν, θέλουμε να παλεύουμε σε κάθε παιχνίδι για αυτόν τον στόχο και να βγούμε πρώτοι σε αυτήν την διαδικασία. Είμαστε αφοσιωμένοι στον κόσμο, την ομάδα, την πόλη και το νησί και δεν είναι απλά λόγια αυτά που λέω αλλά πηγαίνουμε πάντα για τη νίκη”.
Ενω για τα 4 γκολ που έβαλε η ομάδα του στο Γεντί Κουλέ (δεν είχε βάλει φέτος ποτέ πάνω απο δυο), ανέφερε ότι "θα ημουν χαρούμενος ακόμα και αν κερδίζαμε 2-1 όμως σαν προπονητής ενθάρρυνα τους παίκτες μου να πετυχαίνουν και άλλα γκολ".
Επίσης, γα το αν θα πάρουν κάποια ευκαιρία τα νέα παιδιά του ΟΦΗ, στα επόμενα παιχνίδια, ο Νταμπράουσκας ανέφερε ότι "αυτό είναι το επόμενο βήμα, να ενώσω την πρώτη ομάδα με την Κ19. Όλοι συμφώνουμε ότι δεν είναι το καλύτερο περιβάλλον για την ανάπτυξη των παικτών όταν η ομάδα είναι στις χαμηλές θέσεις της βαθμολογίας και παλεύει για την ζωή της. Θα δοθούν οι ευκαιρίες στους νεαρούς παίκτες στην προετοιμασία, στο Ηράκλειο ή και στην Ολλανδία. Αυτό είναι το πλάνο αλλά ακόμα και τώρα προπονούνται με την πρώτη ομάδα νεαροί ποδοσφαιριστές, το τελικό σχέδιο είναι να τους έχουμε μαζί μας”.
Δείτε παρακάτω σε VIDEO τη συνέντευξη τύπου του Βάλντας Νταμπράουσκας.
Με όπλο τον κόσμο, που ήταν ο 6ος παίκτης και δημιούργησε εκπληκτική ατμόσφαιρα στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, κέρδισε με 88-79, τον Δούκα, έκανε το 3-2 στις νίκες και εξασφάλισε την παραμονή της, στην Β' Εθνική.
Το παιχνίδι ήταν απαγορευτικό για καρδιακούς, καθώς ο ΟΦΗ προηγήθηκε με +15, αλλά οι φιλοξενούμενοι στο φινάλε πλησίασαν στο καλάθι, αλλά η βοήθεια του κόσμου και η εμπειρία του ΟΦΗ στο τελευταίο λεπτό, του έδωσαν τη νίκη-παραμονή!
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με +15 (73-58), στην αρχή της τέταρτης περιόδου, με ένα σερί 12-0 στο καλύτερο κομμάτι του ΟΦΗ στο παιχνίδι, αλλά το ματς δεν είχε τελειώσει.
Η ομάδα του Βασίλη Ράλλη, αντί για ένα ήρεμο φινάλε στο ματς, έδειξε τάσεις αυτοκτονίας!
Ο Δούκας με ένα εκπληκτικό come back μετά το 34' σε μια καθίζηση και κόπωση του ΟΦΗ, μείωσε στο καλάθι (79-77), με τους φιλοξενούμενους να κάνουν ένα επι μέρους 6-19!
Ενα καθοριστικό τρίποντο του Λιανού (82-77), έδωσε τη λύση για τον ΟΦΗ, ένα λεπτό πριν το φινάλε και τελικά τη νίκη και παραμoνή στην κατηγορία, με το τελικό 88-79.
Το τέλος του αγώνα, συνοδεύτηκε με έξαλλα πανηγύρια, με τους παίκτες του ΟΦΗ, να πανηγυρίζουν τη νίκη σωτηρία, σε ένα παιχνίδι γκραν-γκινιόλ!
Τα 10λεπτα: 19-21, 47-42, 71-58, 88-79.
Διαιτητές: Καρπάνος-Ασλανίδης-Μακρόπουλος (Λιμνιάτης).
ΟΦΗ (Ράλλης-Καρλάφτης): Λιανός 18(2), Μποχωρίδης 3(1), Λάππας 9(1), Τσερκιτζόγλου 15(5), Πρωτογεράκης 11, Σταμπουλής 27(3), Πάλλης, Αναστασάκης 2, Θεοδωρίδης,Μπουμπάρης 2, Κοτρώτσιος 1.
Δούκας (Σορώτος): Μουάτσος 2, Μαραγκόπουλος, Κοψιάς 9(3), Μιχαήλ, Παπανδρέου, Λιβανος 10, Μιχαήλ 14(2), Παπανδρέου, Σωτηράκης 15(1), Χατζής, Μαλτέζος 9(1), Λάκκας 16(3) , Τσιτσιγιάννης 3.
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι που μεταδόθηκε σε live streaming.
Κάλεσμα στους φιλάθλους, για το τελευταίο φετινό εντός έδρας παιχνίδι με τον Αθλο Ορεστιάδας, στο οποίο θέλει τη νίκη για να κρατήσει ζωντανή την ελπίδα, απευθύνει η ομάδα βόλει του ΟΦΗ.
"Σας θέλουμε όλους δίπλα μας, για να πανηγυρίσουμε και να κρατήσουμε ζωντανή την ελπίδα!" αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση του, το ΤΑΑ ΟΦΗ.
Απο το ΤΑΑ ΟΦΗ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση για το τελευταίο φετινό εντός έδρας παιχνίδι με τον Αθλο Ορεστιάδας, την Πέμπτη 13/4 στο κλειστό του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου:
ΟΦΗ-Αθλος Ορεστιάδας, Πέμπτη 13/4, 5μμ, κλειστό ΒΑΚ.
Φινάλε στο σπίτι μας για φέτος, με ένα μεγάλο ματς!
Στο τελευταίο εντός έδρας παιχνίδι, σας θέλουμε όλους δίπλα μας, για να πανηγυρίσουμε και να κρατήσουμε ζωντανή την ελπίδα!
Και σε αυτό το παιχνίδι, η είσοδος στους φιλάθλους, θα είναι ελεύθερη!