Η ελπίδα παραμένει ζωντανή για τον ΟΦΗ, καθώς μετά τη δική του νίκη με 3-1 σετ επί του Αριστοτέλη Σκύδρας, σε συνδιασμό με την ήττα του Αθλου Ορεστιάδας απο τον Πήγασο με 3-1, η διαφορά έπεσε στους 5 βαθμούς τρείς αγωνιστικές πριν το φινάλε των πλέι-άουτ.
Την Μεγάλη Πέμπτη, ο ΟΦΗ υποδέχεται τον Αθλο, στο κλειστό του ΒΑΚ και έχει την ευκαιρία να μειώσει ακόμη περισσότερο.
"Kάναμε τη νίκη που θέλαμε. Βλέπουμε τα παιχνίδια ένα ένα. Θέλαμε νίκη για να μείνουμε ζωντανοί" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ Νίκος Αντωνιάδης, ο οποίος πανηγύρισε τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη της ομάδας του.
"Εμείς θα κάνουμε το καθήκον μας. Οσο έχουμε μαθηματικές ελπίδες θα προσπαθούμε μέχρι το τέλος" ανέφερε.
Ο εκπλητικός Γιώργος Τζιουμάκας με 24 πόντους, τόνισε πως "κάνω ότι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα. Η ομάδα έχει ένα φοβερό πρόεδρο. Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε μέχρι την τελευταία στιγμή".
Αναλυτικά οι δηλώσεις μετά τη νίκη του ΟΦΗ επί του Αριστοτέλη Σκύδρας με 3-1 σετ:
Νίκος Αντωνιάδης (προπονητής ΟΦΗ):
"Kάναμε τη νίκη που θέλαμε. Βλέπουμε τα παιχνίδια ένα ένα. Θέλαμε νίκη για να μείνουμε ζωντανοί. Κάναμε δυο πολύ καλά πρώτα σετ. Στο τρίτο σετ καθίσαμε, η Σκύδρα έπαιξε καλά, αλλά βρήκαμε τις δυνάμεις και τη θέληση στο τελευταιο σετ, να πάρουμε το παιχνίδι.
Τώρα βλέπουμε το τρίτο συνεχόμενο παιχνίδι στην έδρα μας με τον Αθλο, την Μεγάλη Πέμπτη.
Δεν είναι στο χέρι μας.
Χρειαζόμαστε στραβοπατήματα του Αθλου.
Εμείς θα κάνουμε το καθήκον μας. Οσο έχουμε μαθηματικές ελπίδες θα προσπαθούμε μέχρι το τέλος.
Γιώργος Τζιουμάκας (Διαγώνιος ΟΦΗ):
Κάνω ότι μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα. Η ομάδα έχει ένα φοβερό πρόεδρο.
Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε μέχρι την τελευταία στιγμή.
Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε τώρα είναι καλές εμφανίσεις μέχρι το τέλος.
Για μας, για την ομάδα, για τον πρόεδρο, για όλους τους ανθρώπους που δουλεύουν στην ομάδα.
Μιχάλης Σαρικείσογλου (Ακραίος Αριστοτέλη Σκύδρας):
"Εχω μεγάλη αγάπη για τον ΟΦΗ. Είναι αμοιβαία τα αισθήματα. Επαιξα δυο χρόνια εδώ, πέρασα πολύ ωραία και έχω κάνει φίλους.
Σήμερα ήρθα με την Σκύδρα, την ομάδα μου. Δεν μπορέσαμε να πάρουμε κάτι παραπάνω. Κάνουμε μια προσπάθεια μέχρι το τέλος και δεν θα εγκαταλείψουμε
Προσπαθήσαμε και πήραμε ένα σετ. Στο τέταρτο σετ, ήμασταν πάλι πάνω, αλλά εκεί δείξαμε το πρόσωπο που είχαμε όλη τη χρονιά. Ενώ μπορούσαμε να πάρουμε κάποια σετ και κάποιους πόντους παραπάνω, δεν τους πήραμε.
Κρίμα για την προσπάθεια των ανθρώπων, των αθλητών, των παραγόντων, των ανθρώπων που ετρεξαν την ομάδα και πόνεσαν.
Δεν είναι καλό για κανένα αθλητή είτε νέο, είτε έμπειρο να γράφει το όνομα του σε ένα υποβιβασμό.
Συμβαίνουν όμως αυτά στον αθλητισμό.
Εύχομαι ότι καλύτερο στον ΟΦΗ και εύχομαι να τα καταφέρει.
Παναγιώτης Σδραυκάκης (προπονητής Αριστοτέλη Σκύδρας):
"Είπαμε και σε άλλες φορές, το να είναι καλή η εικόνα, δεν φτάνει. Πρέπει να πάρεις και πόντους.
Η ομάδα έχει υποβιβαστεί. Να τελειώσει το πρωτάθλημα και η διοικούντες θα αποφασίσουν για την επόμενη μέρα.
Αντιμετωπίσαμε πολλά προβλήματα. Η ζωή συνεχίζεται. Αλλοι πέφτουν, άλλοι ανεβαίνουν. Ετσι, είναι".
Δείτε τις δηλώσεις στα παρακάτω VIDEOS
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Είμαστε ακόμη ζωντανοί, φώναξαν οι παίκτες του ΟΦΗ, μετά τη νέα νίκη επί του Αριστοτέλη Σκύδρας (3-1 σετ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Το δεύτερο συνεχόμενο καθαρό τρίποντο, δίνει στον ΟΦΗ τη δυνατότητα, να διατηρήσει τις μαθηματικές ελπίδες σωτηρίας, αλλά δεν εξαρτάται μόνο απο αυτόν.
Θα πρέπει και ο βασικός του ανταγωνιστής, ο Αθλος Ορεστιάδας, να κάνει στραβοπατήματα.
Ο ΟΦΗ υποδέχεται τον Αθλο την Μεγάλη Πέμπτη, ξανά στο κλειστό του ΒΑΚ, για τρίτο συνεχόμενο εντός έδρας παιχνίδι και θέλει να συνεχίσει με νίκες.
Στο παιχνίδι με τον Αριστοτέλη Σκύδρας, ο ΟΦΗ έκανε δυο πολύ καλά πρώτα σετ και με κορυφαίους τους Τζιουμάκα (24π) και Σικούκου (11π) στην επίθεση, προηγήθηκε με 2-0.
Στο τρίτο σετ, πέρασε με 19-15 και εκεί που φαινόταν ότι θα κλείσει εύκολα το παιχνίδι, έπαθε ένα μπλάκ-άουτ και η Σκύδρα με ένα σερί 0-6, προηγήθηκε με 19-20 και πήρε και το σετ με 22-25, μειώνοντας σε 2-1, έχοντας κορυφαίο τον Κουβανό διαγώνιο Τόρες, ο οποίος ήταν ασταμάτητος.
Η Σκύδρα αν και υποβιβασμένη, βρήκε κίνητρο στο παιχνίδι και στο τέταρτο σετ, έβαλε ξανά σε πρόβλημα τον ΟΦΗ.
Προηγήθηκε με 17-19, αλλά ο ΟΦΗ βρήκε το σθένος να γυρίσει την κατάσταση.
Με ηγέτη τον Τζιουμάκα, έκανε ένα 4-0 και προηγήθηκε 21-19 και τελικά καθάρισε το σετ με 25-22 και το παιχνίδι με 3-1.
Τα σετ: 25-17, 25-17, 22-25, 25-22.
Διαιτητές: Αγγελίδης, Τραχαλάκη, Παρατηρητής: Καρπουζάς, Επόπτες: Σπαντιδάκη, Ξυδάκης, Γραμματεία: Παπαδάκη.
Διακύμανση:
1ο σετ: 8-6, 16-9, 21-13, 25-17
2ο σετ: 8-6, 16-12, 21-13, 25-17
3ο σετ: 8-5, 16-13, 20-21, 22-25
4ο σετ: 6-8, 14-16, 21-19, 25-22
*Οι πόντοι του Ο.Φ.Η. προήλθαν: 5 άσσοι, 42 επιθέσεις, 11 μπλοκ, 39 λάθη αντιπάλων και του Αριστοτέλη Σκύδρας οι πόντοι προήλθαν: 6 άσσοι, 45 επιθέσεις, 2 μπλοκ, 28 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-1 (25-17, 25-17, 22-25, 25-22)
Ο.Φ.Η. (Νίκος Αντωνιάδης): Σικούκου 11π. (10/21επ., 1 άσσος, 50%υπ., 18%αρ.), Βαϊόπουλος 3 (3/11επ.), Αντάμι 5 (4 μπλοκ, 1 άσσος), Αμπράο 6 (4/16επ., 2 μπλοκ, 42%υπ., 17%αρ.), Τζιουμάκας 24 (20/46επ., 2 μπλοκ, 2 άσσοι), Μπλούμπεργκς 9 (5/9επ., 3 μπλοκ, 1 άσσος) / Τσαδήμας (λ. - 53%υπ.), Αραμπόπουλος, Μπαρντακτζιάν.
Φ.Ε.Σ.ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΣΚΥΔΡΑΣ (Παναγιώτης Σδραυκάκης): Βλαχόπουλος 1 (1 άσσος), Μέντεζ 3π. (3/12επ.), Παπαγεωργίου 3 (1/4επ., 2 μπλοκ), Τόρρες 27 (26/44επ., 1 άσσος), Τσέλιος 2 (5/1επ., 1 άσσος) Σαρικεΐσογλου 6 (5/16επ., 50%υπ., 30%αρ.) / Αντωνίου (λ. - 50%υπ., 29%αρ.), Σδραυκάκης 3 (2/6επ., 1 άσσος, 57%υπ., 29%αρ.), Ντουντούδης, Φλόρες 8 (7/21επ., 1 άσσος, 43%υπ., 29%αρ.).
Στην φωτογραφία Τζιουμάκας και Σικούκου, με τον άλλοτε παίκτη του ΟΦΗ και νυν του Αριστοτέλη Σκύδρας, Μιχάλη Σαρικείσογλου.
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι.
Δυο κορίτσια του ΟΦΗ αγωνίστηκαν στο φιλικό της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου γυναικών με την Κροατία (1-1), που έγινε στο "Γ. Καμάρας".
Η Μαρία Πατερνά του ΟΦΗ, ήταν στην βασική ενδεκάδα και έπαιξε σε όλο το παιχνίδι, ενώ η Ιωάννα Χαμαλίδου, μπήκε ως αλλαγή.
Η Εθνική Γυναικών, στην πρώτη του Αλέξανδρου Κατηκαρίδη στον πάγκο της και φορώντας τη νέα της εμφάνιση έκανε πολύ καλή εμφάνιση, απέναντι στην ισχυρή Κροατία.
Η Ελλάδα προηγήθηκε νωρίς, μόλις στο 10΄, όταν σε μια επίθεση από τα δεξιά η Βεατρίκη Σαρρή πέρασε κεφαλιά-ασίστ στην Αναστασία Σπυριδωνίδου που με διαγώνιο σουτ μέσα από την περιοχή πέτυχε το 1-0.
Η Εθνική κυριάρχησε σε ολόκληρο το πρώτο ημίχρονο, στη διάρκεια του οποίου η Κροατία είχε μια κλασσική ευκαιρία, το κοντινό σουτ της Κάλντιτς στο 35΄, με τη Δανάη Σιδηρά να αποσοβεί το γκολ πάνω στη γραμμή. Η Ελλάδα ήταν καλύτερη και δημιούργησε αρκετές ευκαιρίες στο α΄ μέρος.
Στο 62΄ η Ρούντελιτς βγήκε μόνη σε τετ-α-τετ με τη Νάση και πλάσαρε εύστοχα για το 1-1, που ήταν το τελικό αποτέλεσμα του αγώνα.
Διαιτητής: Λότα Βουόριο (Φινλανδία).
Ελλάδα: Νάση, Μήτκου, Κακαμπούκη, Σιδηρά (79΄ Χαμαλίδου), Μάρκου, Σαρρή, Σπυριδωνίδου, Μωραΐτου (70΄ Νεφρού), Χατζηνικολάου (79΄ Καλδαρίδου), Κόγγουλη (51΄ Γεωργίου), Πατερνά.
Κροατία: Μπάσιτς, Γέλεντσιτς, Μπάλογκ, Πράνιες (46΄ Τζέκολατζ), Πέζελιε, Λιούζστινα (46΄ Ρούντελιτς), Λιούμπινα, Μπούκατς, Κάλντιτς (46΄ Σπάτζιτς), Μπόιτσιτς (80΄ Κρατζίνοβιτς), Λότζινα.
* Τη Δευτέρα 10/04 οι δύο ομάδες θα αγωνιστούν σε ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι -και πάλι στο "Γ. Καμάρας" , στις 11:00.