Μοίρασε μπράβο στους στόπερ της ομάδας, ο Βάλντας Νταμπράουσκας, στην συνέντευξη τύπου, μετά τη νίκη του ΟΦΗ, στα Γιάννενα (0-1).
Οπως είπε ο Λιθουανός προπονητής "είχαμε αναλύσει πολύ καλά τα Γιάννενα ότι επιτίθενται με σέντρες και είμαι πολύ ευχαριστημένος από τους στόπερ που είχαν μεγάλη συγκέντρωση για 94 λεπτά. Αν κοιτάξεις τα στατιστικά, τα Γιάννενα είχαν 18 σουτ προς την εστία αλλά κανένα εκεί και κρατήσαμε το μηδέν".
Το παράπονο το τεχνικού του ΟΦΗ, απο τους παίκτες του, στο παιχνίδι ήταν οτι "πρέπει να βρούμε τους λόγους για τους οποίους οπισθοχωρήσαμε στο τέλος του πρώτου ημιχρόνου αλλά και στο δεύτερο και ίσως αυτό συνέβη λόγω της διακοπής του πρωταθλήματος. Είχαμε την εντύπωση πως η ενέργεια και η φυσική κατάσταση ήταν λίγο καλύτερη από ότι περιμέναμε".
Ενώ σημείωσε ακόμη ότι "ακόμα και τώρα που φτάνει η σεζόν στο τέλος της πρέπει ν’ αναλύσουμε και να βγάλουμε τους λόγους για τους οποίους δεν ήμασταν στην καλύτερη κατάσταση και να πάμε με μεγαλύτερη συγκέντρωση κόντρα στην Λαμία την οποία πρέπει να κερδίσουμε".
Ο Νταμπράουσκας ανέφερε ακόμη ότι “υποφέραμε για αρκετό διάστημα, ειδικά στο δεύτερο ημίχρονο. Ξεκινήσαμε με καλή ενέργεια, σκοράραμε, είχαμε πολύ καλή ευκαιρία με τον Ντίκο αλλά Ήταν δύσκολο παιχνίδι γιατί και οι δύο ομάδες ήθελαν τη νίκη και επίσης γνωρίζαμε πως δεν είχαμε κερδίσει 22 χρόνια εδώ. Όταν κερδίζεις και παίζεις εκτός έδρας με τους οπαδούς του ΠΑΣ να υποστηρίζουν πολύ την ομάδα τους, είναι κάτι καλό. Ένα πράγμα που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι κάθε παιχνίδι θα το παίρνουμε πολύ σοβαρά και το λέω πολύ συχνά στους παίκτες και το σταφ. Έχουμε πέντε παιχνίδια ακόμα και αυτό που λέω δεν μπορούμε να κερδίσουμε και τα πέντε παιχνίδια αλλά το επόμενο”.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Κλείδωσε τη σωτηρία, έσπασε την κατάρα
Οι επιτυχίες του ΟΦΗ, στα κορίτσια συνεχίζονται.
Μετά τις Νεάνιδες, που κατέκτησαν το πρωτάθλημα Κρήτης στο βόλεϊ, τις γυναίκες που παίζουν τελικό με τον Κύδωνα, για τον τίτλο, αλλά και τα μπαράζ για άνοδο στην Α2...τρίτωσε το καλό και με τις Κορασίδες του ΟΦΗ, που προκρίθηκαν στον τελικό και διεκδικούν και αυτές το πρωτάθλημα, στην Κρήτη!
Τα κορίτσια του Νίκου Προύφα, κέρδισαν για δεύτερη φορά, τον Κύδωνα με 3-0 σετ (9-25, 22-25, 16-25), αυτή τη φορά στα Χανιά (είχαν κερδίσει με 3-0 και στο κλειστό του ΒΑΚ στον πρώτο ημιτελικό) και προκρίθηκαν στον τελικό, όπου θα αντιμετωπίσουν σε διπλή αναμέτρηση, τον Πήγασο.
Στα Χανιά, οι Κορασιδες του ΟΦΗ, χρειαζόταν ένα σετ (μετά το 3-0 του πρώτου αγώνα) για να πάρουν την πρόκριση στον τελικό και τελικά πανηγύρισαν τη νίκη με 0-3.
ΟΦΗ (Προύφας): Πρινιωτάκη Π, Καλουτσάκη Ε, Βυνιχάκη Μ., Φανιουδάκη Ν., Πιτσούλη Εμ., Πιτσικάκη Ε., Ζλατιλίδου Ι, Ματαλλιωτάκη Θ.
Γ.Κορτς
Δυο τίτλους σε 48 ώρες, σε τρείς τελικούς, διεκδικούν τα κορίτσια του ΟΦΗ στο βόλει!
Στην κατηγορία Γυναικών, αγωνίζονται την Κυριακή (6/4, 6μμ) στα Χανιά, με αντίπαλο τον Κύδωνα και χρειάζονται ένα σετ, για να κατακτήσουν το πρωτάθλημα Κρήτης, καθώς στον πρώτο τελικό στο κλειστό του ΒΑΚ κέρδισαν με 3-0 σετ.
Στην κατηγορία Κορασίδων, ο ΟΦΗ έχει προκριθεί στους τελικούς με αντίπαλο τον Πήγασο, με το πρώτο παιχνίδι να γίνεται το Σάββατο (8/4, 8μμ) στο κλειστό του ΒΑΚ και το δεύτερο, την Μεγάλη Δευτέρα στο κλειστό του Λίντο (7.30μμ).
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ ήδη έχει κατακτήσει το πρωτάθλημα Κρήτης, στην κατηγορία Νεανίδων και με γυναίκες και Κορασίδες πηγαίνει για το 3Χ3 στην Κρήτη!
Όπως τονίζει ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας "διεκδικούμε άλλους δυο τίτλους μέσα σε 48 ώρες και θα πρέπει να διαχειριστούμε την κούραση, στους τρείς τελικούς που θα παίξουμε, αλλά και κάποια προβλήματα τραυματισμών που έχουμε. Θεωρώ ότι η ομάδα έχει το έμψυχο δυναμικό να ανταπεξέλθει στις δυσκολίες. Ευχόμαστε και στους τρείς τελικούς να γίνουν παιχνίδια διαφήμισης του βόλει".