Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με γκολ του Λάρσον στο 20' ο ΟΦΗ "δάγκωσε" τον ΠΑΣ Γιάννινα, στους "Ζωσιμάδες" και έσπασε μια αρνητική παράδοση 22 ετών, στπ γήπεδο αυτό, στο οποίο είχε κερδίσει τελευταία φορά, το 2001 (1-2).
Μετά απο 22 χρόνια, ο ΟΦΗ ρίχνει ένα ακόμη "κάστρο", αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι με το διπλό αυτό, το 5ο φετινό, κλειδώνει οριστικά την κατηγορία και οδηγείται σε ένα ήρεμο φινάλε, στα περίεργα, πλέι-άουτ της Σούπερ Λίγκ.
Αντίθετα, ο αντίπαλος του, ο ΠΑΣ Γιάννινα, μπαίνει σε μεγάλους μπελάδες, ειδικά μετά και τη νίκη της Λαμίας στο Αγρίνιο (1-3).
Τα Γιάννινα, συμπλήρωσαν με τον ΟΦΗ 10 παιχνίδια χωρίς νίκη και χρονικά τρείς μήνες χωρίς νικηφόρο αποτέλεσμα!
Ο ΟΦΗ ήταν καλύτερος στο πρώτο ημίχρονο, είχε το γκολ του Λάρσον, ο οποίος λειτούργησε σαν ιδανικό φόρ περιοχής και έκανε ένα εκπληκτικό πλασέ, για το 0-1 στο 20'.
Η ομάδα του Νταμπράουσκας είχε και μια μεγάλη φάση με τον Ντίκο, ο οποίος με κεφαλιά απο ένα μέτρο απέτυχε να σκοράρει, στην σέντρα πάρε-βάλε του Νέιρα.
Ο ΟΦΗ πήγε στην ανάπαυλα με το 0-1, αλλά η εικόνα του αγώνα, άλλαξε στην επανάλληψη.
Οι αλλαγές του Νταμπράουσκας με τους ανέτοιμους Λουίς Φελίπε και Τοράλ οι οποίοι προέρχονταν απο θλάση, έφερε τον ΠΑΣ Γιάννινα, να κυριαρχεί στο παιχνίδι στο δεύτερο ημίχρονο, όπου είχε δοκάρι με τον Εραμούσπε και αρκετές φάσεις για γκολ, ειδικά με τις φαρμακερές σέντρες, του Σόρια.
Η άμυνα του ΟΦΗ άντεξε όμως στην πίεση και η κρητική ομάδα πανηγύρισε ένα ακόμη μεγάλο διπλό και την 5η νίκη εκτός έδρας, σε μια σεζόν που δυστυχώς όμως ο ΟΦΗ, έχει μόνο δυο νίκες στο γήπεδο του (Γεντί Κουλέ).
Αυτή η χαμηλή επίδοση εντός έδρας, του στέρησε την ευκαιρία, να κοιτάξει ψηλότερα, στην φετινή σεζόν.
ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ (Θανάσης Στάικος): Τσιντώτας, Σόρια, Πήλιος, Μπιλμπάο (81’ Σταματελόπουλος), Μορέιρα, Παμλίδης (57’ Ροσέρο), Εραμούσπε, Ριένστρα (46’ Νίνης), Μπορταγκαράι, Τζίνο (90’+1’ Τζίμας), Μπαλάν.
ΟΦΗ (Βάλντας Νταμπράουσκας): Μανδάς, Λάρσον, Θοράρινσον, Βούρος, Διαμαντής, Πασαλίδης, Περέα, Νέιρα (68’ Τοράλ), Μπάκιτς, Τσιλιανίδης (46’ Ντιουσέ), Ντίκο (68’ Φελίπε).
Θλίψη στην οικογένεια του ΟΦΗ και όχι μόνο, σκόρπισε η είδηση του θανάτου της Μαρίας Παδουβά, μητέρας, του άλλοτε αθλητή της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, Βασίλη Παδουβά, ο οποίος έφυγε πρόωρα απο τη ζωή το 2010 και στη μνήμη του κάθε χρόνο, ο ΟΦΗ διοργανώνει τουρνουά μπάσκετ.
Η Μαρία Παδουβά, ήταν παρούσα σε αυτά τα τουρνουά, για να τιμήσει τη μνήμη του παλικαριού της, που έφυγε νέος, μετά απο ανακοπή καρδιάς.
Ο πόνος της, για την απώλεια του παιδιού της, δεν έσβησε ποτέ, όπως μαρτυράει και η φωτογραφία στην οποία φυλάει τη φανέλα του αδικοχαμένου υιού της, σε ένα απο τα τουρνουά του ΟΦΗ, στη μνήμη του.
Τον τελευταίο καιρό ήρθε αντιμέτωπη με την καταραμένη αρρώστια και δεν άντεξε άλλο.
Ηρθε η ώρα για αυτήν, να παει να συναντήσει τον Βασίλη της.
Συγγενείς και φίλοι, θα της πουν το τελευταίο αντίο, την Πέμπτη στις 3μμ στην εκκλησία του Αγίου Νικολάου, στο Γάζι.
Συλλυπητήρια ανακοίνωση, εξέδωσε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ο οποίος τιμάει κάθε χρόνο τη μνήμη του Βασίλη, με ένα τουρνουά μπάσκετ.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
Το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ εκφράζει τα συλλυπητήρια του, στην οικογένεια Παδουβά, για τον χαμό, της Μαρία Παδουβά, μητέρας, του άλλοτε αθλητή της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, Βασίλη Παδουβά, ο οποίος έφυγε πρόωρα απο τη ζωή το 2010 και στη μνήμη του κάθε χρόνο, ο ΟΦΗ διοργανώνει τουρνουά μπάσκετ.
Θερμά συλλυπητήρια, σε όλη την οικογένεια Παδουβά για τη μεγάλη τους απώλεια".
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς στην οικογένεια για την απώλεια τους.
Ισως το γεγονός, ότι ο Βασίλης εκεί ψηλά, δεν θα είναι πλέον μόνος, απαλύνει τον πόνο τους.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μετά τον ποδοσφαιρικό Εργοτέλη και ο μπασκετικός, επιστρέφει στο τοπικό πρωτάθλημα.
Μετά απο μια αξιόλογη παρουσία, στις Εθνικές κατηγορίες, η ομάδα μπάσκετ του Εργοτέλη, υποβιβάζεται απο την Γ' Εθνική, στα τοπικά πρωταθλήματα της ΕΚΑΣΚ.
Την είδηση, έκανε γνωστή σε ανάρτηση του, ο επικεφαλής και στυλοβάτης του τμήματος μπάσκετ του Εργοτέλη, Βαγγέλης Γιαννουλάκης, εξηγώντας τους λόγους.
Η φετινή χρονιά, δεν πήγε καθ' όλου καλά για τους κιτρινόμαυρους, οι οποίοι θα έπρεπε να ανατρέψουν το 2-0 εις βάρος τους με τον Παναξιακό στη Νάξο στο πρώτο παιχνίδι των πλέι-αουτ.
Το δαπανηρό οικονομικά ταξίδι, με την ναξιώτικη ομάδα αντί για κάποια αθηναϊκή "μας εμπόδισαν στην πράξη να οργανώσουμε με όρους λογικής και οικονομίας το συγκεκριμένο ταξίδι" αναφέρει ο παράγοντας του Εργοτέλη, που κάνει γνωστό ότι η ομάδα δεν θα κατέβει να αγωνιστεί.
Ωστόσο, ο Βαγγέλης Γιαννουλάκης, επίσημαίνει ότι "το τμήμα μπάσκετ έχει γερές βάσεις και η ανδρική ομάδα θα αναδιοργανωθει, θα ανανεωθεί και θα συνεχίσει την πορεία της".
Ενώ, δεν παραλείπει να ευχαριστήσει τον κόουτς Βισκαδουράκη και τους αθλητές, για την προσπάθεια τους.
Η ανάρτηση του Βαγγέλη Γιαννουλάκη:
Είμαι στην στενάχωρη θέση να ανακοινώσω ότι η ομάδα μας αποσύρθηκε από την διαδικασία των playouts της κατηγορίας και δεν θα ταξιδέψει στην Νάξο για το σημερινό παιχνίδι με τον Πανναξιακο. Το μικρό χρονικό περιθώριο των 2 ημερών από το βράδυ της προηγούμενης Κυριακής όταν τα αποτελέσματα των αγώνων μας οδήγησαν αντιπάλους με την ναξιωτικη ομάδα αντί για κάποια αθηναϊκή όπως υπολόγιζαμε μας εμπόδισαν στην πράξη να οργανώσουμε με όρους λογικής και οικονομίας το συγκεκριμένο ταξίδι. Είναι λυπηρό η χρονιά να τελειώνει εκτός γηπέδου, ιδιαίτερα για τους αθλητές και τον προπονητή τους. Μια άσχημη αγωνιστική χρονιά δεν τελειώνει ούτε με το επιθυμητό τέλος. Σύντομα θα υπάρξει αναλυτική τοποθέτηση και απολογισμός για την πορεία της ανδρικής ομάδας. Εγώ θα ευχαριστήσω από την καρδιά μου τον κόουτς Βισκαδουρακη και όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στην ομάδα. Κάναμε λάθη αλλά από αυτά μαθαίνουμε. Το τμήμα μπάσκετ έχει γερές βάσεις και η ανδρική ομάδα θα αναδιοργανωθει, θα ανανεωθεί και θα συνεχίσει την πορεία της. Συνεχίζουμε και ευχαριστούμε όσους στέκονται δίπλα μας και μας στηρίζουν.