Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, παίζει την κατηγορία, στα πλέι-άουτ με τον Δούκα, που ξεκινούν την Τετάρτη (5/4, 5μμ), με το πιο κρίσιμο παιχνίδι της σειράς, που θα γίνει στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
ΟΦΗ και Δούκας παίζουν μια θέση στην κατηγορία στα πλέι-άουτ, με την ομάδα που θα συμπληρώσει τις τρείς νίκες, να εξασφαλίζει την σωτηρία της.
ΟΦΗ και Δούκας είναι στο 1-1 στις νίκες, απο τα παιχνίδια της κανονικής περιόδου και θα δώσουν σίγουρα δυο παιχνίδια μέσα-έξω και αν χρειαστεί και ένα ακόμη.
Στην κανονική περίοδο, ο ΟΦΗ κέρδισε τον Δούκα εκτός έδρας, αλλά έχασε στο κλειστό του ΒΑΚ!
Η ομάδα του Βασίλη Ράλλη, θέλει να κάνει την Τετάρτη, στο ΒΑΚ το 2-1 και να ανέβει στην Αθήνα, για τη νίκη που θα της δώσει την σωτηρία.
Aν χρειαστεί να γίνει και τρίτο παιχνίδι, τότε αυτό θα γίνει ξανά στο γήπεδο του ΟΦΗ, καθώς έχει το πλεονέκτημα έδρας.
Ο ΟΦΗ παίζει μια κατηγορία, ανέφερε στις δηλώσεις του, ο προπονητής της ομάδας Βασίλης Ράλλης και κάλεσε τον κόσμο του ΟΦΗ, να βρεθεί στο γήπεδο.
Όπως είπε για τα παιχνίδια με τον Δούκα "είναι τελικοί. Πρέπει να είμαστε όσο καλύτεροι γίνεται για να μείνουμε στην κατηγορία. Αυτό που θέλω, είναι ένα γεμάτο γήπεδο. Η ομάδα παίζει μια κατηγορία. Θέλουμε κοντά μας τον κόσμο του ΟΦΗ. Την Τετάρτη, είναι το πιο σημαντικό παιχνίδι της σειράς για το ποιος θα πάρει το πλεονέκτημα. Εύχομαι να είμαστε αυτοί που πρέπει για να σώσουμε την ομάδα".
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ με ανακοίνωση του, απευθύνει κάλεσμα σε όλο τον κόσμο του ΟΦΗ, αλλά και το μπασκετικό κοινό της πόλης, να βρεθεί στο γήπεδο και να στηρίξει την προσπάθεια της ομάδας, μπάσκετ, στον αγώνα της χρονιάς.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αναφέρει:
"Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, καλεί τον κόσμο της ομάδας, τα μέλη του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά και όλο το μπασκετικό κοινό της πόλης, στον αγώνα της χρονιάς, που δίνει την Τετάρτη (5/4, 5μμ) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, με αντίπαλο τον Δούκα, για τα πλέι-άουτ της Β' Εθνικής μπάσκετ. Ολοι στο γήπεδο, για να βοηθήσουμε τον μπασκετικό ΟΦΗ, να κάνει το μεγάλο βήμα, παραμονής στην κατηγορία".
Β' ΕΘΝΙΚΗ-Η τελική Βαθμολογία
1.Πανιώνιος 43 (21-1)
2.Πανελευσινιακός 38 (16-6)
3.Πρωτέας Βούλας 38 (16-6)
4.Παλαιό Φάληρο 36 (14-8)
————————————-
5.Αιγάλεω 35 (13-9)
6.Έσπερος Καλλιθέας 34 (12-10)
————————————–
7.ΑΕΝ Κηφισιάς 32 (9-13)
8.ΟΦΗ 32 (10-12)
9.Δούκας 30 (8-14)
10.Διαγόρας Ρόδου 28 (7-15)
————————————-
11.Πεύκη 28 (6-16)
12.ΑΟΚ Χανιά 21 (0-21-1 μηδ.)
Play Off
Πανιώνιος-Π. Φάληρο (2-0)
Πανελευσινιακός-Πρωτέας Βούλας (2-0)
Play Out
ΑΕ Ν. Κηφισιάς-Διαγόρας Ρόδου (2-0)
ΟΦΗ-Δούκας (1-1)
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ διοργανώνει ΜΕΓΑΛΗ αιμοδοσία, το Σάββατο 8 Απριλίου και καλεί όλη την οικογένεια του ΟΦΗ, να συμμετάσχει.
Διοίκηση, προπονητές, αθλητές, μέλη του συλλόγου, φίλοι του ΟΦΗ, αλλά και όσοι επιθυμούν, να δώσουν το αίμα τους για ...καλό σκοπό, είναι προσκλεκλημένοι να συμμετάσχουν, σε αυτήν την κοινωνική δράση, που έχει σκοπό, στην βοήθεια προς τον συνάνθρωπο.
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ με την ενέργεια αυτή, ξεκινάει την δημιουργία ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΙΜΑΤΟΣ, η οποία και θα είναι σε θέση ανα πάσα στιγμή, να προσφέρει βοήθεια, σε όποιον την χρειάζεται.
Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 8 Απριλίου, απο τις 10 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι στην αίθουσα Παπακαλιάτη (σκάκι ΟΦΗ), πίσω απο τη θύρα 1, στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης.
Η αιμοδοσία θα πραγματοποιηθεί, απο την κινητή μονάδα αιμοδοσίας του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ηρακλείου.
Στην κοινωνική αυτή δράση, του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, συμμετέχει και ο Παγκρήτιος Σύλλογος παιδιών με νεανικό διαβήτη.
Για πληροφορίες επικοινωνείτε με το τηλέφωνο, 2810-311525.
Ο Γιούχτας γκέλαρε με το Κερατσίνι (1-1) στις Αρχάνες και δεν κατάφερε να εκμεταλευτεί το δώτο του Πόρου, ο οποίος έκοψε βαθμούς απο τη Θύελλα Ραφήνας στην Αλικαρνασό (0-0).
Ωστόσο, η ομάδα των Αρχανών, παραμένει στο +2 στην κορυφή, 4 στροφές πριν το φινάλε.
Ο Γιούχτας είχε χαμένο πέναλτι με τον Γιαλούση, στο 0-1.
Oλα τα λεφτά για τον Γιούχτα, το επόμενο ντέρμπι με τη Θύελλα στη Ραφήνα.
Το Μαρκό, αγωνίζεται στο Τυμπάκι.
Στη δεύτερη θέση η Μαρκό, που κέρδισε 1-0 τον Αρη Πετρούπολης.
Σημαντική ισοπαλία πήρε ο ΑΟΑΝ στον Ταύρο με τον Φωστήρα (2-2).
Ο Πόρος ζήτησε τη μεγάλη νίκη με τη Θύελλα, έχασε ευκαιρίες στην Αλικαρνασό, αλλά έμεινε στο 0-0 και παραμένει σε πολύ δύσκολη θέση.
Δείτε παρακάτω στιγμιότυπα και δηλώσεις απο παιχνίδια της Γ' Εθνικής.
22η αγωνιστική-Αποτελέσματα
Αγ. Παρασκευή – Μοσχάτο 1-3
(77’ Κατσέρης – 20’ Μπόρι, 31’, 47’ Ψυχογιός)
Γιούχτας – Κερατσίνι 1-1
(74’ Γελαδάρης – 15’ Ρόπας)
Μαρκό – Αρης Πετρούπολης 1-0
(15’ Πίκουλας)
Πόρος – Θύελλα Ραφήνας 0-0
Εθνικός – Τυμπάκι 3-0
(12’, 30’, 37’ Σάμιος)
Αλμυρός – Άγιος Ιερόθεος διεκόπη
Φωστήρας – ΑΟΑΝ 2-2
(27’ Κρητικός, 55’ Χριστόπουλος – 49’, 70’ Λίτσκας)
Βαθμολογία
1.Γιούχτας 42
2.Μαρκό 40
3.Θύελλα Ραφήνας 39
4.Φωστήρας 38
5.Εθνικός 37
6. ΑΟΑΝ 31
7. Κερατσίνι 30
8.Αρης Πετρούπολης 29
9.Αλμυρός* 27
——————————————–
-.Αγία Παρασκευή 27
11.Μοσχάτο 24
12.Πόρος (-6β.) 21
13.Τυμπάκι 17
14.Αγιος Ιερόθεος* 3
*Σε εκκρεμότητα το μεταξύ τους παιχνίδι που διεκόπη, στο 5' (1-0), καθώς η ομάδα του Αγίου Ιερόθεου που παρατάχθηκε με 9 παίκτες, έμεινε με 6 και ο διαιτητής διέκοψε την αναμέτρηση η οποια αναμένεται να κατακυρωθεί υπέρ του Αλμυρού.
Επόμενη αγωνιστική (23η)
Σάββατο 8 Απριλίου (16:00)
Μοσχάτο – Κερατσίνι
Άρης Πετρούπολης – Αγ. Παρασκευή
Θύελλα Ραφήνας – Γιούχτας
Τυμπάκι – Μαρκό
Άγιος Ιερόθεος – Πόρος
Φωστήρας – Εθνικός
ΑΟΑΝ – Αλμυρός