karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Το πρώτο βήμα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος Κρήτης, έκαναν οι γυναίκες της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, καθώς στον πρώτο τελικό, κέρδισαν τον Κύδωνα Χανίων με 3-0 σετ, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Ετσι, τα κορίτσια του Νίκου Προύφα, χρειάζονται ένα σετ στη ρεβάνς που θα γίνει στα Χανιά, για να κατακτήσουν το πρωτάθλημα Κρήτης και εν συνεχεία να διεκδικήσουν στα μπαράζ, την άνοδο, στην Α2.
Το παιχνίδι στο κλειστό του ΒΑΚ, ανάμεσα στον ΟΦΗ και τον Κύδωνα, ήταν συγκλονιστικό, μια πραγματική διαφήμιση του βόλει και το παρακολούθησε πολύς κόσμος.
Στο πρώτο σετ, έσπασαν καρδιές, αλλά ο ΟΦΗ βρήκε το σθένος να το κερδίσει στις λεπτομέρειες, με 30-28 (!).
Στα άλλα δυο σετ, ο ΟΦΗ ήταν καλύτερος και τα κέρδισε με 25-21 και 25-19, φτάνοντας στο 3-0.
ΟΦΗ-Κύδων Χανίων 3-0 (30-28, 25-21, 25-19).
ΟΦΗ (Προύφας): Γεωργοπούλου, Φανιουδάκη Ε, Φανιουδάκη Ν, Λούπη, Καλουτσάκη, Πετροπούλου, Κοζωνάκη, Κανδυλάκη, Πιτσούλη, Παπουλίδου, Μπελενιώτη, Ματαλλιωτάκη, Δόσπρα, Χρυσηλιού.

Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι.

"Είμαστε ακόμα ζωντανοί" ανέφεραν στον ΟΦΗ μετά τη νίκη ελπίδας επί του Πήγασου με 3-0 σετ.

"Είδα μια ανανέωση στην ομάδα, τα παιδιά ήθελαν να κερδίσουν και έπαιξαν με πάθος. Είχαμε όλα τα στοιχεία που χρειαζόμασταν σαν ομάδα για να πάρουμε τέτοια δύσκολα παιχνίδια. Εχουμε μέσα Σκύδρα και Αθλο και θέλουμε νίκες. Θέλουμε να πάρουμε ότι καλύτερο μπορούμε μήπως και μπορέσουμε να σώσουμε τον ΟΦΗ μας", ανέφερε ο προπονηττής του ΟΦΗ Νίκος Αντωνιάδης, που έκανε ντεμπούτο, ως πρώτος προπονητής, μετά το διαζύγιο με τον Κώστα Δεληκώστα.

"Συνεχίζουμε. Είμαστε ακόμα ζωντανοί. Θα τα δώσουμε όλα, μέχρι τέλους" το σχόλιο του λίπερο του ΟΦΗ Θοδωρή Τσαδήμα, ο οποίος είχε 88% υποδοχή (και 85% ο Αμπράο).

"Είδα παιδιά στον ΟΦΗ, που το χαιρόντουσαν και το γούσταραν. Επαιζαν βόλει. Ηταν η πρώτη φορά που έπαιξαν και το χάρηκαν.Είδα πρόσωπα, που δεν τα είχα δεί όλη τη χρονιά" το σχόλιο του άλλοτε παίκτης του ΟΦΗ Αλέξανδρου Χήρα, ο οποίος αγωνίζεται στον Πήγασο.

Αναλυτικά οι δηλώσεις απο το Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο μετά τη νίκη του ΟΦΗ, επί του Πήγασου Πολίχνης με 3-0 σετ:

Nίκος Αντωνιάδης (προπονητής ΟΦΗ):

"Έχουμε ακόμα 4 παιχνίδια και δυστυχώς δεν έχουμε την τύχη στα χέρια μας.

Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι καλές εμφανίσεις και θετικά αποτελέσματα.

Είμαστε σε δύσκολη θέση, αλλά μαθηματικά δεν έχει τελειώσει τίποτα ακόμα.

Σήμερα βρήκαμε τις δυνάμεις, οι παίκτες ήταν απελευθερωμένοι, τα παίξαμε όλα για όλα και καταφέραμε να κάνουμε μια πολύ καλή εμφάνιση και πήραμε ένα πολύ σημαντικό τρίποντο.

Ρισκάραμε με τον Σικούκου, ενώ δεν είναι ακραίος, γιατί χρειαζόμασταν επιθετικές λύσεις.

Χρειαζόμασταν και άλλα πυρά εκτός του Τζιουμάκα και ευτυχώς τα βρήκαμε ενώ καλύψαμε πολύ καλά και στην υποδοχή με τον Τσαδήμα καιν τον Αμπράο.

Δεν ξέρω γιατί δεν είχε γίνει νωρίτερα η κίνηση με τον Σικούκου.

Υπήρχε άλλος προπονητής, εγώ ήμουν βοηθός, του κ. Δεληκώστα.

Είδα μια ανανέωση στην ομάδα, τα παιδιά ήθελαν να κερδίσουν και έπαιξαν με πάθος. Είχαμε όλα τα στοιχεία που χρειαζόμασταν σαν ομάδα για να πάρουμε τέτοια δύσκολα παιχνίδια.

Εχουμε μέσα Σκύδρα και Αθλο και θέλουμε νίκες. Θέλουμε να πάρουμε ότι καλύτερο μπορούμε μήπως και μπορέσουμε να σώσουμε τον ΟΦΗ μας".

Θοδωρής Τσαδήμας (Λίμπερο ΟΦΗ):

"Eίμαστε ακόμα ζωντανοί. Σήμερα κάναμε ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι. Αντικατέστησε ο Σικούκου τον Αλτάι και πήγε πολύ καλά.

Εκανε τεράστια ψυχική προσπάθεια, έβγαλε πείσμα, έπαιξε εξαιρετικά, κράτησε την υποδοχή που ήταν το πιο βασικό κομμάτι που λειτούργησε.

Επαιξε σε υψηλό επίπεδο και απελευθέρωσε και τον Τζιουμάκα, ο οποίος είχε πιο εύκολο έργο και κρατήσαμε ψηλά την επίθεση μας.

Συνεχίζουμε. Είμαστε ακόμα ζωντανοί.

Θα τα δώσουμε όλα, μέχρι τέλους.

Προχωράμε με κάποιες αλλαγές.

Ανέλαβε την ομάδα ο Νίκος Αντωνιάδης.

Θα δουλέψουμε πολύ αυτήν την εβδομάδα και θα πάμε γα τη νίκη με τη Σκύδρα.

Η κατάσταση είναι δύσκολη. Δεν εξαρτάται πλέον μόνο απο εμάς.

Εξαρτόμαστε και απο τους αντιπάλους μας και κυρίως απο το τι κάνει η Ορεστιάδα. Είμαστε ακόμα ζωντανοί και θα κάνουμε την προσπάθεια μας και το χρέος μας".

Γιάννης Ορφανός (προπονητής Πήγασου Πολίχνης):

"O ΟΦΗ έπαιξε χωρίς άγχος σήμερα. Μας πίεσε πολύ στο σέρβις.

Επαιξαν πολύ καλά. Εμείς έχουμε μια διαφορά ασφαλείας αυτή τη στιγμή.

Συνεχίζουμε. Χρειαζόμαστε άλλους δυο βαθμούς. Πιστεύω ότι στα επόμενα παιχνίδια θα καταφέρουμε να τους πάρουμε, για να έρθει και μαθηματικά η σωτηρία.

Περιμέναμε ότι ο ΟΦΗ θα είναι σκληρός. Οτι δεν είχε σχέση με το προηγούμενο παιχνίδι. Επαιζε το τελευταίο του χαρτί και ήταν πολύ καλός στο μπλοκ άμυνα".

Αλέξανδρος Χήρας (Κεντρικός Πήγασου Πολίχνης):

"Δεν βρεθήκαμε στη μέρα μας. Κάναμε πάρα πολλά λάθη.

Δεν δείξαμε την ίδια ενέργεια που είχαμε στο προηγούμενο παιχνίδι πρωταθλήματος και αυτό φάνηκε μέσα στο γήπεδο.

Θα ήθελα να πώ κάποια πράγματα για την πρώην ομάδα μου, τον ΟΦΗ.

Επειδή υπήρξα παίκτης της ομάδας, το προηγούμενο διάστημα, θα σας πώ ότι δεν άλλαξε τίποτα. Οι ίδιοι παίκτες είναι.

Τα ίδια παιδιά με τις προσθήκες του Ιανουαρίου.

Είδα παιδιά που το χαιρόντουσαν και το γούσταραν. Επαιζαν βόλει.

Ηταν η πρώτη φορά που έπαιξαν και το χάρηκαν.

Είδα πρόσωπα, που δεν τα είχα δεί όλη τη χρονιά.

Επαιζαν με χαρά και αυτό βγήκε στο παιχνίδι τους.

Κατάφεραν και πήραν δίκαια ένα καθαρό τρίποντο και μπράβο τους.

Χάρηκα που τους είδα έτσι. Είναι λίγο αργά δυστυχώς για τον ΟΦΗ.

Οι ελπίδες τους είναι λίγες. Αν συνεχίσουν όμως έτσι θα κλείσουν τη χρονιά με μισό χαμόγελο και μισή πικρία ακόμα και αν δεν τα καταφέρουν".

 

Δείτε παρακάτω σε VIDEO τις δηλώσεις

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο παροπλισμένος Σικούκου, έφερε ξανά τα χαμόγελα στον ΟΦΗ

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Για τους τελικούς του πρωταθλήματος Κρήτης (Β' Εθνική), ετοιμάζονται οι γυναίκες του ΟΦΗ στο βόλεϊ, με στόχο να επαναλλάβουν την περσινή επιτυχία τους, που είναι η κατάκτηση του τίτλου και η διεκδίκηση της ανόδου για την Α2 κατηγορία.

Τα κορίτσια του Νίκου Προύφα, θα αντιμετωπίσουν σε διπλή αναμέτρηση, την αξιόλογη ομάδα του Κύδωνα, σε δυο αγώνες, ένα στο Ηράκλειο και ένα στα Χανιά.

Το πρώτο παιχνίδι, θα γίνει στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού Κέντρου, καθώς ο ΟΦΗ έχει το πλεονέκτημα έδρας στους τελικούς και η ρεβάνς στα Χανιά.

Οι τελικοί θα οριστούν το επόμενο διάστημα, απο την ΕΣΠΕΚ.

Στο τελευταίο τους παιχνίδι, στην ημητελική φάση, όπου πήραν την πρώτη θέση, οι γυναίκες του ΟΦΗ, κέρδισαν τον Πήγασο στο Λίντο με 0-3 σετ (11-25, 19-25, 22-25).

Η ομάδα του ΟΦΗ αγωνίστηκε με τις παρακάτω αθλήτριες: Φανιουδάκη Ε, Πρινιωτάκη, Φανιουδάκη Ν, Λούπη, Καλουτσάκη, Φραγιαδου, Κοζωνάκη, Κανδυλάκη, Πιτσούλη, Παπουλίδου, Βυνιχάκη, Μπελενιώτη, Ματαλλιωτάκη, Δόσπρα.

"Θέλω να συγχαρώ τα κορίτσια για όλη τη διαδρομή μέχρι σήμερα. Ετοιμαζόμαστε για τους τελικούς, απέναντι στην πολύ καλή ομάδα του Κύδωνα και εύχομαι να γίνουν παιχνίδια που θα είναι διαφήμιση του βόλει και να είμαστε εμείς οι πρωταθλητές" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας.

Στο μεταξύ, ο ΟΦΗ κυνηγάει τίτλους στην Κρήτη και σε άλλες κατηγορίες.

Εκτός απο τις γυναίκες, που όπως προαναφέραμε θέλουν να κατακτήσουν και φέτος τον τίτλο στο νησί και τις Νεάνιδες που αναδείχθηκαν πρωταθλήτριες Κρήτης, τη σκυτάλη παίρνουν οι Κορασίδες του ΟΦΗ, οι οποίες αγωνίζονται το Σάββατο στα Χανιά, στο δεύτερο ημιτελικό, για την πρόκριση στον τελικό, του πρωταθλήματος Κρήτης.

Στον πρώτο τελικό που έγινε στο ΒΑΚ, οι Κορασίδες του ΟΦΗ, είχαν κερδίσει με 3-0 σετ και χρειάζονται ένα σετ για να περάσουν στον τελικό, στον οποίο έχει ήδη προκριθεί ο Πήγασος.

 

 

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi