karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

O ΟΦΗ μετά απο 22 χρόνια κέρδισε στα Γιάννινα (0-1), ανέβηκε στους 30 βαθμούς και κλείδωσε την σωτηρία, πετυχαίνοντας την 5η του φετινή νίκη εκτός έδρας.

Ο Βάλντας Νταμπράουσκας, μετά το τέλος του αγώνα στάθηκε περισσότερο στην σημασία της νίκης για τον ΟΦΗ, παρά στην εικόνα της ομάδας, του στο παιχνίδι.

Οπως είπε στην κάμερα της Nova “είναι πολύ σημαντικοί οι τρεις βαθμοί, και οι δύο ομάδες ήθελαν πολύ να κερδίσουν. Δεν κάναμε το καλύτερο μας παιχνίδι, σκοράραμε στο πρώτο ημίχρονο αλλά μετά το γκολ που πετύχαμε υποχωρήσαμε. Δεν είχαμε πολλή ενέργεια από πλευράς φυσικής κατάστασης, αλλά ήμασταν καλοί πνευματικά. Στο δεύτερο ημίχρονο έπρεπε να έχουμε πολύ συγκέντρωση, απειλήθηκαμε από σέντρες. Είχαμε ασφυκτική πίεση, αλλά κερδίσαμε εδώ μετά από 22 χρόνια, είμαστε ευχαριστημένοι από το αποτέλεσμα και τους τρεις βαθμούς και για τα υπόλοιπα θα μιλήσουμε μέχρι το τέλος της χρονάς”.

Απο την άλλη πλευρά ο τεχνικός του ΠΑΣ Γιάννινα, Θανάσης Στάικος, είδε την ομάδα του να μην κερδίζει για 10ο συνεχόμενο παιχνίδι και εδώ και τρείς μήνες παραμένει χωρίς νικηφόρο αποτέλεσμα.

Η ήττα απο τον ΟΦΗ, βάζει τον ΠΑΣ σε μπελάδες. Οπως είπε  “από το 30 και μετά πιέσαμε τον ΟΦΗ, είχαμε καλές στιγμές, απειλήσαμε πολλές φορές με μπάλες μέσα στην περιοχή. Θα δώσουμε μεγάλη μάχη μέχρι την τελευταία αγωνιστική για να παραμείνουμε στην κατηγορία".

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Κλείδωσε τη σωτηρία ο ΟΦΗ και έσπασε την κατάρα 22 ετών

Ο Εργοτέλης και ο ΟΦΗ, που έχουν προκριθεί στις 6 καλύτερες ομάδες της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών, μπορούν να κοντάρουν το μεγάλο φαβορί που είναι ο ΠΑΟΚ, τονίζει ο προπονητής του Εργοτέλη, Ανδρέας Ξυδάκης, ο οποίος μίλησε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και τον Γιώργο Κορτσιδάκη, για τα μεγάλα παιχνίδια που έρχονται, αλλά και τις εξελίξεις στο σύλλογο του, εκφράζοντας την ευχή ότι θα ξεπεράστούν και θα μπορέσουν τα κορίτσια του συλλόγου, να διεκδικήσουν τις πιθανότητες τους, για τον τίτλο.

Ο Ανδρέας Ξυδάκης, ξεκαθάρισε ότι είναι και εκείνος σε παραίτηση, μετά την απόφαση του υπεύθυνου του τμήματος Σταύρου Περακάκη, να αποχωρήσει, καθώς όπως είπε το θεωρεί σωστό και ηθικό να ακολυθήσει, αν ο επικεφαλής του τμήματος επιμείνει, στην απόφαση του, μετά την διαφωνία που έχει προκύψει με το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη Εργοτέλη, για την αξιοποίηση των κρατικών χρημάτων που ήρθαν, ως επιχορήγηση απο το ποσοστό των κερδών του στοιχήματος.

Ο Εργοτέλης στα κορίτσια αναδείχθηξε πρωταθλητής στο Νότιο Ομιλο με την καλύτερη άμυνα και επίθεση, την πρώτη σκόρερ, αλλά και 8 βαθμούς διαφορά, απο μια πολύ καλή ομάδα, όπως είναι ο ΟΦΗ, όπως είπε.

Για τον ίδιο, δεν είναι έκπληξη που στις 6 καλύτερες ομάδες της χώρας, στο γυναικείο ποδόσφαιρο, οι τρείς είναι απο την Κρήτη (ΟΦΗ, Εργοτέλης ΡΕΑ Ρεθύμνου) και μίλησε για την εξαιρετική συνεργασία και σχέση που υπάρχει μεταξύ των κρητικών ομάδων και το κλίμα αλληλεγγύης μεταξύ των αθλητριών.

Ο Ανδρέας Ξυδάκης, μίλησε για unfair σύστημα διεξαγωγής των πλέι-οφ, καθώς οι ομάδες θα κουβαλήσουν την βαθμολογία τους απο την κανονική διάρκεια, αλλά Βόρειος και Νότιοις όμιλος είναι διαφορετικά πρωταθλήματα και αυτό το κριτήριο, δεν είναι δίκαιο, όπως λέει.

Οπως τονίζει "ο πρωταθλητής του Νοτίου ομίλου Εργοτέλης, θα μπεί στα πλέι-οφ με -4 (38 βαθμούς), απέναντι στον πρωταθλητή του Βορείου ομίλου ΠΑΟΚ (42)".

Επίσης, όπως λέει ο Ξυδάκης, το πρωτάθλημα του Νοτίου Ομίλου, ήταν πολύ πιο ανταγωνιστικό απο το Βόρειο Ομιλο, όπου ο ΠΑΟΚ είχε 14 βαθμούς διαφορά απο τα δεύτερα Τρίκαλα. 

Παρ' όλα αυτά, ο Εργοτέλης, θεωρεί ο Ανδρέας Ξυδάκης, μπορεί να πάει για Champions League.

"Τόσο ο Εργοτέλης, όσο ο ΟΦΗ, μπορούν να χτυπήσουν τον ΠΑΟΚ. Ο ΠΑΟΚ έχει πολύ καλή ομάδα, αλλά και οι δικές μας εδώ, είναι πολύ δυνατές. Τον ΠΑΟΚ τον περιμένουν τρία ποολύ δύσκολα παιχνίδια στην Κρήτη. Ο ΟΦΗ με εμάς ήταν πολύ καλός στο τελευταίο παιχνίδι. Και καλύτερος απο εμας θα έλεγα. Οπότε θα είναι πολύ ανταγωνιστικός. Η Κρήτη, είναι δυνατή" λέει ο προπονητής του Εργοτέλη, που εύχεται " να μην επηρεαστούν τα κορίτσια του Εργοτέλη απο την αναταραχή που υπάρχει".

Και εξέφρασε την ευχή "ο Εργοτέλης να βρεί το δρόμο του. Αυτή τη στιγμή, τα κορίτσια του Εργοτέλη κάνουν περήφανο το σύλλογο. Είμαι αισιόδοξος ότι τελικά θα βρεθεί λύση".

 

Ακούστε την συνέντευξη του Ανδρέα Ξυδάκη στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με γκολ του Λάρσον στο 20' ο ΟΦΗ "δάγκωσε" τον ΠΑΣ Γιάννινα, στους "Ζωσιμάδες" και έσπασε μια αρνητική παράδοση 22 ετών, στπ γήπεδο αυτό, στο οποίο είχε κερδίσει τελευταία φορά, το 2001 (1-2).

Μετά απο 22 χρόνια, ο ΟΦΗ ρίχνει ένα ακόμη "κάστρο", αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι με το διπλό αυτό, το 5ο φετινό, κλειδώνει οριστικά την κατηγορία και οδηγείται σε ένα ήρεμο φινάλε, στα περίεργα, πλέι-άουτ της Σούπερ Λίγκ.

Αντίθετα, ο αντίπαλος του, ο ΠΑΣ Γιάννινα, μπαίνει σε μεγάλους μπελάδες, ειδικά μετά και τη νίκη της Λαμίας στο Αγρίνιο (1-3).

Τα Γιάννινα, συμπλήρωσαν με τον ΟΦΗ 10 παιχνίδια χωρίς νίκη και χρονικά τρείς μήνες χωρίς νικηφόρο αποτέλεσμα!

Ο ΟΦΗ ήταν καλύτερος στο πρώτο ημίχρονο, είχε το γκολ του Λάρσον, ο οποίος λειτούργησε σαν ιδανικό φόρ περιοχής και έκανε ένα εκπληκτικό πλασέ, για το 0-1 στο 20'.

Η ομάδα του Νταμπράουσκας είχε και μια μεγάλη φάση με τον Ντίκο, ο οποίος με κεφαλιά απο ένα μέτρο απέτυχε να σκοράρει, στην σέντρα πάρε-βάλε του Νέιρα.

Ο ΟΦΗ πήγε στην ανάπαυλα με το 0-1, αλλά η εικόνα του αγώνα, άλλαξε στην επανάλληψη.

Οι αλλαγές του Νταμπράουσκας με τους ανέτοιμους Λουίς Φελίπε και Τοράλ οι οποίοι προέρχονταν απο θλάση, έφερε τον ΠΑΣ Γιάννινα, να κυριαρχεί στο παιχνίδι στο δεύτερο ημίχρονο, όπου είχε δοκάρι με τον Εραμούσπε και αρκετές φάσεις για γκολ, ειδικά με τις φαρμακερές σέντρες, του Σόρια.

Η άμυνα του ΟΦΗ άντεξε όμως στην πίεση και η κρητική ομάδα πανηγύρισε ένα ακόμη μεγάλο διπλό και την 5η νίκη εκτός έδρας, σε μια σεζόν που δυστυχώς όμως ο ΟΦΗ, έχει μόνο δυο νίκες στο γήπεδο του (Γεντί Κουλέ).

Αυτή η χαμηλή επίδοση εντός έδρας, του στέρησε την ευκαιρία, να κοιτάξει ψηλότερα, στην φετινή σεζόν.

ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ (Θανάσης Στάικος): Τσιντώτας, Σόρια, Πήλιος, Μπιλμπάο (81’ Σταματελόπουλος), Μορέιρα, Παμλίδης (57’ Ροσέρο), Εραμούσπε, Ριένστρα (46’ Νίνης), Μπορταγκαράι, Τζίνο (90’+1’ Τζίμας), Μπαλάν.

ΟΦΗ (Βάλντας Νταμπράουσκας): Μανδάς, Λάρσον, Θοράρινσον, Βούρος, Διαμαντής, Πασαλίδης, Περέα, Νέιρα (68’ Τοράλ), Μπάκιτς, Τσιλιανίδης (46’ Ντιουσέ), Ντίκο (68’ Φελίπε).

 

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi