karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Για δεύτερη συνεχόμενη αγωνιστική, ο Γιούχτας δεν πανηγυρίζει τη νίκη, στα μπαράζ ανόδου στην Σούπερ Λίγκ 2.

Η ομάδα των Αρχανών, έμεινε στο 1-1 με τον Τηλυκράτη Λευκάδας, αλλά παραμένει σε θέση ανόδου, καθώς απο τους 5 πρωταθλητές που μετέχoυν στα μπαράζ ανεβαίνουν οι 4 (ίσως και οι πέντε).

Ο Γιούχτας, έμεινε πίσω στο σκορ στο 61' απο τον Ζδράβο (0-1), αλλά κατάφερε να ισοφαρίσει στο 67' με μια φανταστική γυριστή κεφαλιά του Ρενάτο Γκίνη (1-1).

Στο υπόλοιπο του αγώνα, ο Γιούχτας, πίεσε για το γκολ, αλλά δεν τα κατάφερε.

Δείτε παρακάτω δηλώσεις και τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

Γ.Κορτς

 Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Οι Παγκορασίδες του ΟΦΗ, έκαναν το πρώτο βήμα για την κατάκτηση του τίτλου στην Κρήτη, καθώς στον πρώτο τελικό που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, κέρδισαν τον Πήγασο με 3-1 σετ.

 Ολα θα κριθούν, ωστόσο, στον δεύτερο τελικό, που θα γίνει την επόμενη Κυριακή (4/6) στο κλειστό του Λίντο.

 Το παιχνίδι των κοριτσιών στο "παλατάκι" του ΒΑΚ,  ήταν δυνατό και το παρακολούθησε πολύς κόσμος.

 Τα κορίτσια του Πήγασου, αιφνιδίασαν τον ΟΦΗ στο πρώτο σετ και το πήραν με 22-25.

 Τα κορίτσια του ΟΦΗ, έβγαλαν αντίδραση όμως και με κορυφαία την Πρινιωτάκη (χωρίς να υστερήσει καμία), έκαναν ένα μεγάλο come back στο παιχνίδι.

 Πήραν πολύ εύκολα το δεύτερο και το τρίτο σετ με 25-11 και 25-11 και καθάρισαν σχετικά εύκολα και το τρίτο με 25-17, δείχνοντας την ανωτερότητα τους, στο παρκέ, απέναντι στην αξιόλογη ομάδα του Πήγασου.

 Ο πρωταθλητής Κρήτης, θα κριθεί στον δεύτερο τελικό, στο Λίντο, με τον ΟΦΗ να έχει πλέον το αβαντάζ του 3-1.

 Μετά το τέλος του αγώνα, τα κορίτσια του ΟΦΗ πανηγύρισαν με τον κόσμο τους, την πρώτη νίκη και ανανέωσαν το ραντεβού τους, για το δεύτερο παιχνίδι, στο Λίντο.

Ο τεχνικός του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, ανέφερε για το παιχνίδι:

"Kάναμε το πρώτο βήμα για την κατάκτηση του τίτλου. Στο πρώτο σετ, τα κορίτσια ήταν νευρικά, καθώς αρκετά απο αυτά, παίζουν πρώτη φορά σε τελικό. Mετά βρήκαμε το ρυθμό μας και φτάσαμε σε μια δίκαιη νίκη. Συγχαρητήρια στα κορίτσια. Υπάρχει ένας ακόμη τελικός. Ευχαριστώ θερμά, όσους  ήταν και σήμερα δίπλα μας και ειδικά στον κόσμο μας, που τον θέλουμε μαζί μας και στο δεύτερο παιχνίδι".

 Tα σετ: 22-25, 25-11, 25-11, 25-17.

 ΟΦΗ (Προύφας): Πρινιωτάκη, Τζώρτα, Προύφα, Μπορμπουδάκη, Σεβδαλή, Κάββαλου, Παπαδάκη, Καλαιτζάκη, Πιτσικάκη, Χελιώτη, Μαριδάκη, Αλιτσάνι, Αλιανι, Νεκταρίου.

 Πήγασος (Παρασκάκη): Κοκοσάλη, Κουβίδη, Αραμπατζή, Τσιγαρίδα, Κάππα, Καρατάσου, Εργαζάκη, Νικολάου,Αντωνοδημητράκη, Κρασανάκη, Μ. Κρασανάκη Κ, Φραγκιαδάκη.

 

Δείτε παρακάτω σε LIVE STREAMING το παιχνίδι.

Δείτε ΕΔΩ φωτογραφίες απο την αναμέτρηση.

 

Η Νικόλ Ριμπάνσκα, θα συνεχίσει να πυροβολεί τα αντίπαλα δίχτυα, με τη φανέλα του ΟΦΗ!
Η διεθνής Σλοβάκα επιθετικός, η οποία αναδείχθηκε φέτος πρώτη σκόρερ στην Α' Εθνική γυναικών, με τη φανέλα του ΟΦΗ (17 γκολ), θα συνεχίσει στην κρητική ομάδα, καθώς μετά απο συνάντηση που είχε με τα μέλη της διοικούσας επιτροπής της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου, στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, έδωσε τα χέρια, για μια ακόμη σεζόν.
Η Νικόλ Ριμπάνσκα, που θα φορέσει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, τη φανέλα του ΟΦΗ, ανέφερε στις πρώτες της δηλώσεις:
"Σας είχα πεί ότι ο ΟΦΗ είναι η δεύτερη οικογένεια μου και ήθελα πολύ να συνεχίσω. Η ομάδα, η διοίκηση, ο προπονητής, οι συμπαίκτριες μου, το νησί, ο κόσμος, είναι όλα υπέροχα.
Φέτος, είχα μια πολύ καλή σεζόν και εγώ και η ομάδα. Μακάρι του χρόνου, να πάμε ακόμα καλύτερα! Ονειρο μου, είναι ένα πρωτάθλημα με τον ΟΦΗ.
Ευχαριστώ την διοίκηση για την εμπιστοσύνη και θα κάνω ότι μπορώ, για να την ανταποδώσω στο γήπεδο".
O αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Κώστας Καζανάκης, ανέφερε με τη σειρά του, για την παραμονή της Ριμπάνσκα: "Ευχαριστώ τη Νικόλ που θα είναι μαζί μας και του χρόνου. Είναι μεγάλη επιτυχία για τον ΟΦΗ, να μπορεί να κρατάει την πρώτη σκόρερ του πρωταθλήματος Α' Εθνικής. Θα κάνουμε ότι μπορούμε για να προσφέρουμε στα κορίτσια της γυναικείας ομάδας, τις καλύτερες δυνατές συνθήκες".
Ο πρόεδρος της επιτροπής της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου, Δημήτρης Μανουσάκης, ανέφερε με τη σειρά του:
"Έχουμε ήδη ξεκινήσει το σχεδιασμό της ομάδας, για τη νέα σεζόν. Η Ριμπάνσκα είναι μια καθοριστική παίκτρια για μας και είναι σημαντικό να την έχουμε στην ομάδα μας. Το ίδιο θα κάνουμε και με τα περισσότερα κορίτσια, ώστε να συνεχίσουμε, αυτή την ανοδική πορεία της γυναικείας ομάδας του ΟΦΗ, στην Α' Εθνική. Ευχαριστώ τον κ. Καζανάκη και τη διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που είναι δίπλα μας".
Στις φωτογραφίες, η Νικόλ Ριμπάνσκα, με τον αντιπρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστα Καζανάκη, τον πρόεδρο της επιτροπής της γυναικείας ομάδας του ΟΦΗ Δημήτρη Μανουσάκη και τα μέλη της επιτροπής Αντώνη Οικονομάκη και Κώστα Μάκρα.
 
 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi