Δυο σετ απο τον τίτλο στην Κρήτη, βρίσκονται οι Παγκορασίδες (U16) του ΟΦΗ στο βόλει, οι οποίες αγωνίζονται την Κυριακή (4/6, 1μμ) στον δεύτερο τελικό με τον Πήγασο, στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ είχαν κερδίσει με 3-1 σετ, τον πρώτο τελικό, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου και πλέον χρειάζονται δυο σετ, για να κατακτήσουν το πρωτάθλημα Κρήτης.
Όπως τονίζει ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας: "Έχουμε κάνει το πρώτο βήμα, αλλά υπάρχει ένα ακόμη παιχνίδι στο οποίο, πρέπει να παίξουμε το ίδιο σοβαρά όπως και στο πρώτο, για να πάρουμε το πρωτάθλημα. Περιμένουμε και σε αυτό το παιχνίδι τον κόσμο μας, που μας βοήθησε πολύ στο πρώτο παιχνίδι. Εχουμε κορίτσια, που τα περισσότερα, παίζουν για πρώτη σεζόν, αλλά έχουν πολύ ταλέντο και πολύ μέλλον".
Παρελθόν απο τον ΟΦΗ αποτελεί ο Σάββας Κωφίδης, ο οποίος για 4 χρόνια είχε το ρόλο του συντονιστή και του προπονητή των ακαδημιών της ομάδας.
Ο Κωφίδης, ήταν απο τις βασικές επιλογές στο οργανόγραμμα του Γιάννη Σαμαρά, για τις υποδομές του συλλόγου.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας με τον κ. Σάββα Κωφίδη.
Ήταν τιμή για την ομάδα μας το γεγονός ότι μια μεγάλη προσωπικότητα του ελληνικού ποδοσφαίρου, ο κ. Κωφίδης, αποτέλεσε για τέσσερα χρόνια τον συντονιστή και προπονητή των ακαδημιών μας, βάζοντας με τις γνώσεις, το ήθος και την εμπειρία του, τις βάσεις στους νεαρούς αθλητές του ΟΦΗ.
Σας ευχαριστούμε πολύ κ. Κωφίδη για τη συνεργασία και ευχόμαστε κάθε επιτυχία σε ό, τι κάνετε στο μέλλον!
Ο Νίκος Προύφας, θα είναι ο προπονητής που θα οδηγήσει την γυναικεία ομάδα βόλει του ΟΦΗ στην Α2.
Μετά από συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη και το Γενικό Αρχηγό του τμήματος βόλει Δημήτρη Ζλατιλίδη, ο Νίκος Προύφας, πήρε το πράσινο φως να ξεκινήσει τον σχεδιασμό της ομάδας, για την Α2, κατηγορία στην οποία τα κορίτσια του ΟΦΗ θα αγωνιστούν για πρώτη φορά στην ιστορία τους.
Όπως δήλωσε στο ofivolleyball.gr o Νίκος Προύφας, ο οποίος συνεχίζει για 3η συνεχόμενη χρονιά στον πάγκο της ομάδας «είμαι πολύ ευχαριστημένος που ανανέωσα τη συνεργασία με την διοίκηση. Έχουμε ένα όραμα με τον πρόεδρο της ομάδας, τον κ. Δανδάλη και το Γενικό Αρχηγό, τον κ. Ζλατιλίδη, να οδηγήσουμε αυτήν την ομάδα όσο μπορούμε πιο ψηλά. Χωρίς όμως να χάσουμε την ταυτότητα που έχουμε χτίσει τα τελευταία δυο χρόνια. Θα στηρίξουμε τα νέα παιδιά που έχουμε από την Κρήτη. Θα ενισχύσουμε την ομάδα και με κάποιες έμπειρες αθλήτριες, για να μπορέσουμε να πατήσουμε γερά στην κατηγορία».
Για την Α2 κατηγορία και τη συμμετοχή της γυναικείας ομάδας του ΟΦΗ, ο Νίκος Προύφας, ανέφερε ότι «είναι μια κατηγορία που την ξέρω πολύ καλά. Η ομάδα μας είναι σε καλό επίπεδο και οι αθλήτριες μας μπορούν να σταθούν. Με 1-2 έμπειρες αθλήτριες θα έχουμε μια πολύ ανταγωνιστική ομάδα».
Ο Γενικός Αρχηγός του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, ανέφερε για την ανανέωση της συνεργασίας με το Νίκο Προύφα: «Μετά από μια πετυχημένη πορεία δυο ετών με το Νίκο Προύφα, θα συνεχίσουμε μαζί. Πηγαίνουμε στην Α2, που είναι μεγάλη επιτυχία, ενώ γίνεται σημαντικό έργο σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες γυναικών.
Τους στόχους των γυναικών στην Α2, θα τους ορίσει ο πρόεδρος, ο κ. Δανδάλης. Αν ρωτάτε εμένα, θέλω να δώ τα κορίτσια στην μεγάλη κατηγορία, όπως συνέβη με τους άνδρες. Προχωράμε βήμα-βήμα με στόχο να κάνουμε κάθε χρόνο, ένα βήμα παραπάνω».