Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με ανακοίνωση του, συνεχάρη την Μικτή ομάδα (U16) της ΕΠΣΗ, για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης στην Ελλάδα.
"Η επιτυχία αυτή, έδειξε και πάλι, ότι η περιοχή μας παραμένει σταθερά, στην ελίτ της ποδοσφαιρικής ανάπτυξης, στις μικρές ηλικίες, σε όλη τη χώρα" αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, συγχαίρει τα ταλεντάκια (U16) της Μικτής ομάδας της ΕΠΣΗρακλείου, για την κατάκτηση της δεύτερης θέσης, στην Ελλάδα.
Η επιτυχία αυτή, έδειξε και πάλι, ότι η περιοχή μας παραμένει σταθερά, στην ελίτ της ποδοσφαιρικής ανάπτυξης, στις μικρές ηλικίες, σε όλη τη χώρα.
Αυτό μας γεμίζει όλους ευθύνη, ώστε κάποια απο τα παιδιά αυτά, να αξιοποιηθούν και αν είναι εφικτό, να πρωταγωνιστήσουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο, στα επόμενα χρόνια.
Συγχαρητήρια, σε όλους τους συντελεστές της επιτυχίας αυτής, η οποία ανεβάζει το επίπεδο του αναπτυξιακού ποδοσφαίρου της περιοχής μας και δείχνει ότι γίνεται σοβαρή δουλειά στις μικρές ηλικίες.
Οι Παγκορασίδες του ΟΦΗ (U16) κατέκτησαν το πρωτάθλημα Κρήτης, με 2-0 στις νίκες, των τελικών επί του Πήγασου.
Μετά το τέλος του δεύτερου τελικού στο κλειστό του Λίντο με 0-3 (είχε προηγηθεί νίκη στον πρώτο τελικό στο κλειστό του ΒΑΚ με 3-1), τα πανηγύρια απο τα κορίτσια του ΟΦΗ ήταν ξέφρενα.
Ειδικά την στιγμή της απονομής, έγινε χαμός, με τα κορίτσια να σηκώνουν , την κούπα και να ολοκληρώνουν ιδανικά τη φετινή χρονιά.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ Νίκος Προύφας, συνεχάρη τα κορίτσια του ΟΦΗ για την επιτυχία τους. Οπως είπε "είμαστε πολύ ευχαριστημένοι, που τελείωσε η χρονιά με τον καλύτερο τρόπο. Τα κορίτσια σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς, βελτιώθηκαν πολύ και αυτό μας κάνει πολύ χαρούμενους πέρα απο τον τιτλο. Θέλουμε και στο μέλλον η πρώτη ομάδα, να στηρίζεται σε δικά της παιδιά".
Δείτε παρακάτω το παιχνίδι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ