Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πήγαν για να παίξουν μπάσκετ στη Λάρισα, αλλά το μεγάλο ...τρίποντο, το έβγαλαν έξω απο το παρκέ!
Τα 20 κοριτσια του Συλλόγου Βετεράνων αθλητών μπάσκετ απο το Ηράκλειο, πήγαν στη Λάρισα, για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα Βετεράνων, αλλά δεν στάθηκαν μόνο σε αυτό.
Εδειξαν και την ευαισθησία τους, έξω απο το παρκέ.
Αφιέρωσαν λίγο χρόνο, για να μεταβούν στα Τέμπη και να πετάξουν τριαντάφυλλα, στο σημείο που χάθηκαν 57 ανθρώπινες ζωές στην τραγωδία, που συγκλόνισε την Ελλάδα!
Τα δάκρυα πολλά, η συγκίνηση μεγάλη απο όλες του αθλήτριες του συλλόγου βετεράνων απο το Ηράκλειο.
Να σημειωθεί ότι τα κορίτσια του ΣΒΕΚΗ, είχαν δυναμική παρουσία στη Λάρισα, στην πρώτη τους συμμετοχή σε αγώνες Βετεράνων!
Εχασαν απο την πρωταθλήτρια ομάδα της Λάρισας και της Αθήνα, αλλά δεν το βάζουν κάτω, καθώς θέλουν η συμμετοχή τους στο σύλλογο, να αναδείξει και άλλες πτυχές, μέσω του μπάσκετ και του αθλητισμού.
Κοινωνικές δράσεις και μηνύματα, αλλά και άλλες ενέργειες που ετοιμάζουν.
Ο δυναμισμός που έχουν, είναι πολύ μεγάλος και είναι βέβαιο ότι θα πρέπει να περιμένουμε όμορφα πράγματα απο αυτές!
Το πρώτο like το έλαβαν ήδη απο τον Μιχάλη Δασκαλάκη, ο οποίος ήταν προπονητής σε κάποιες απο αυτές, στη ΓΕΗ και τον Ηρόδοτο.
"Είμαι υπερήφανος και γυρίσατε Νικήτριες απο τη Λάρισα" τους έγραψε στο Facebook, με μια ομαδική φωτογραφία από τη συμμετοχή στο τουρνουά βετεράνων στη Λάρισα.
Ενα μεγάλο LIKE και απο εμάς, σε όλα τα κορίτσια. Το αξίζετε!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Οι πενηντάρηδες απο το Ηράκλειο σληκωσαν την κούπα στη Λάρισα
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η πρώτη φετινή ηχηρή αποχώρηση απο τον ΟΦΗ, είναι γεγονός.
Ο 23χρονος κεντρικός αμυντικός, Απόστολος Διαμαντής, δεν θα συνεχίσει στον ΟΦΗ, καθώς, όπως επιβεβαίωσε η κρητική ΠΑΕ, απάντησε αρνητικά στην πρόταση της κρητικής ομάδας, για επέκταση του συμβολαίου του.
Μετά απο 3 χρόνια στον ΟΦΗ, ο διεθνής με την Ελπίδων, αμυντικός, θα συνεχίσει την καριέρα του, σε άλλη ομάδα, πιθανότατα στο εξωτερικό.
Στα 3 χρόνια στον ΟΦΗ, ο πρώην αμυντικός του ΠΑΟΚ, αλλά και του Βόλου, ήταν βασικός στην άμυνα και κατέγραψε 81 συμμετοχές και τρία γκολ.
Στην τελευταία αγωνιστική περίοδο, είχε 30 συμμετοχές και 2 τέρματα.
Ο Νταμπράουσκας τον ήθελε στον ΟΦΗ της νέας αγωνιστικής περίοδου, αλλά ο παίκτης είπε "όχι" στην πρόταση του ΟΦΗ.
Πάντως, η τελευταία χρονιά του Διαμαντή στον ΟΦΗ, ήταν αρκετά καλή, ενώ φαίνεται να τον βοήθησε και ο σχηματισμός 3-5-2 που χρησιμοποίησε ο Νταμπράουσκας.
Τώρα, ο ΟΦΗ που έψαχνε έτσι και αλλιώς για ένα κεντρικό αμυντικό, ίσως αναζητήσει δυο παίκτες για την συγκεκριμένη θέση.
Ο Διαμαντής είναι απώλεια για τον ΟΦΗ, καθώς είχε ταιριάξει με Βούρο και Πασαλίδη στα μετώπισθεν, αλλά δεν είναι και καταστροφή.
Ο ΟΦΗ έτσι και αλλιώς, χρειάζεται ένα παίκτη με προσωπικότητα στην άμυνα του και θα πρέπει να ψάξει να τον βρεί.
Δεν αποκλείεται το δρόμο του Διαμαντή, να ακολουθήσει, ένας ακόμη "πρώην" του ΠΑΟΚ, ο Μπαλογιάννης, ο οποίος επίσης δεν έχει αποδεχθεί μέχρι σήμερα την πρόταση ανανέωσης του ΟΦΗ.
Το θέμα αυτό δεν έχει κλείσει αρνητικά, καθώς ο παίκτης έχει ζητήσει χρόνο, για να απαντήσει, αλλά φαίνεται ότι και αυτός κοιτάζει αλλού.
Στον ΟΦΗ, έτσι και αλλιώς αναζητούν λύσεις, για τις θέσεις του κεντρικού αμυντικού και του αριστερού μπακ, για τη νέα σεζόν.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο 26χρονος, ύψους 1μ90 κεντρικός αμυντικός Ανδρέας Καρώ, είναι η δεύτερη φετινή μεταγραφική κίνηση του ΟΦΗ.
Ο πρώην διεθνής στόπερ του ΑΠΟΕΛ, αποχωρεί απο την Κυπριακή ομάδα και έρχεται στο Ηράκλειο, προκειμένου να περάσει απο ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει διετές συμβόλαιο με τον ΟΦΗ.
Ο Καρώ έχει πέρασμα απο Ιταλία (Λάτσιο, Σαρλελιτάνα), Πορτογαλία (Μαρίτιμο), ενώ ξεκίνησε στις υποδομές της Νότιγχαμ Φόρεστ.
Στην Κύπρο, πέραν του ΑΠΟΕΛ έχει αγωνιστεί και σε άλλες ομάδες.
Ο ποδοσφαιριστής βρίσκεται στην αποστολή της Εθνικής Κύπρου και γίνονται προσπάθειες να πάρει ειδική άδεια για να βρίσκεται τις επόμενες μέρες στην Κρήτη και να υπογράψει το συμβόλαιο του με τον ΟΦΗ.
Μετά τη μεταγραφή του Ισπανού μεσοεπιθετικού Ριέρα, ο ΟΦΗ προχωράει και σε δεύτερη μεταγραφική κίνηση, μέσα στο καλοκαίρι, σε μια θέση, αυτή του κεντρικού αμυντικού, που χρειαζόταν επειγόντως ενίσχυση.
Ο Καρώ ξεκίνησε από τις ακαδημίες της Νότιγχαμ, καθιερώθηκε στον Απόλλωνα Λεμεσού, ενώ το 2019 πήρε μεταγραφή στη Λάτσιο.
Δόθηκε δανεικός σε Σαλερνιτάνα και Μαρίτιμο, ενώ παλαιότερα πέρασε από τη Νέα Σαλαμίνα και την Πάφο.
Στην ανακοίνωση του ο ΑΠΟΕΛ κάνει λόγο για "συμφωνία με την ΠΑΕ ΟΦΗ, για μετεγγραφή του ποδοσφαιριστή Αντρέα Καρώ".
Στον ΑΠΟΕΛ μετακόμισε το 2021 όπου έγραψε 62 συμμετοχές, 7 γκολ και 5 ασίστ.
Η ανακοίνωση του ΑΠΟΕΛ, αναφέρει ότι:
«Η εταιρεία ΑΠΟΕΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (ΔΗΜΟΣΙΑ) ΛΤΔ, ανακοινώνει ότι έχει καταλήξει σε συμφωνία με την ΠΑΕ ΟΦΗ, για μετεγγραφή του ποδοσφαιριστή Αντρέα Καρώ.
Ο Κύπριος κεντρικός αμυντικός αγωνίστηκε στην ομάδα μας, για δύο ποδοσφαιρικές περιόδους (2021-22, 2022-23), συμμετέχοντας σε 62 αγώνες σε όλες τις διοργανώσεις και πετυχαίνοντας 7 γκολ.
Ευχόμαστε στον Ανδρέα, καλή επιτυχία στη νέα του ομάδα».
Και η ΠΑΕ ΟΦΗ όμως, επιβεβαίωνει την προφορική συμφωνία με τον ποδοσφαιριστή, τον οποίο και αναμένει στο Ηράκλειο, γηια τις υπογραφές.
Δείτε παρακάτω αγωνιζόμενο το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ.