"Θέλω να πετύχω στον ΟΦΗ" δήλωσε ο 26χρονος, 1μ90 διεθνής Κύπριος κεντρικός αμυντικός Ανδρέας Καρώ, ο οποίος βρίσκεται στο Ηράκλειο, για να υπογράψει για δυο χρόνια στην κρητική ομάδα.
Τον πρώην αμυντικό του ΑΠΟΕΛ, υποδέχθηκε προσωπικά στο αεροδρόμιο ο Βούλγαρος σκάουτερ του ΟΦΗ Ιβαν Σλαβόφ, ο οποίος βρίσκεται στο Ηράκλειο, για μεταγραφικές υποθέσεις του ΟΦΗ και τον σχεδιασμό της ομάδας, ενώ έχει ανοιχτή επικοινωνία με τον Βάλντας Νταμπράουσκας, ο οποίος βρίσκεται σε διακοπές.
«Ξέρουμε και στην Κύπρο την δυναμική που έχει ο ΟΦΗ. Δεν το πολυσκέφτηκα, οι άνθρωποι στην ομάδα μου έδειξαν πόσο με θέλουν και δεν ήταν εύκολο να πω όχι. Θέλω να πετύχω, θέλω να αγωνιστώ σε ένα καλύτερο πρωτάθλημα, όπως έκανα και στο παρελθόν. Περιμένω να ξεκινήσουμε με τον ΟΦΗ και να πετύχουμε πολλά πράγματα μαζί» ανέφερε Ανδρέας Καρώ, στο αεροδρόμιο Νίκος Καζαντζάκης, του Ηρακλείου.
Αμέσως μετά θα υπογράψει ιατρικά και θα υπογράψει για δυο χρόνια στον ΟΦΗ, ενώ θα πάρει και μια πρώτη εικόνα απο το Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο και το Γεντί Κουλέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πέρασε κι' όλας ένας χρόνος, απο τον χαμό του Νίκου Πασπάτη, ενός αξιόλογου Ηρακλειώτη, που έγινε γνωστός για την "βελόνα" του, καθώς ήταν απο τους κορυφαίους ράφτες, της περιοχής μας.
Το Σάββατο (10/6, 8.30 πμ) στον Ιερό Ναό του Αγίου Τίτου, θα τελεστεί το ετήσιο μνημόσυνο, όπως μας ενημερώνει ο καλός φίλος και γνωστός αθλητικός παράγοντας (αντίπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ) Νίκος Τσαμπουράκης.
Ο Νίκος για τον πεθερό του, πατέρα της γυναίκας του Ιωάννας, είχε να λέει, πάντα τα καλύτερα.
Για τον άνθρωπο, τον οικογενειάρχη, τον επαγγελματία.
Για την ταπεινότητα του Νίκου Πασπάτη, αλλά και την οικογένεια που δημιούργησε με ήθος και αξίες.
Μια τίμια προσωπικότητα, που δούλεψε πολύ στη ζωή του και υπηρέτησε την κοινωνία με ήθος και ευγένεια και κέρδισε το σεβασμό των συμπολιτών και των συναδέλφνων του.
Ενα χρόνο μετά το θάνατο του, κανείς τους δεν τον έχει ξεχάσει.
Απο την οικογένεια, αλλά και όσους γνώριζαν το Νίκο Πασπάτη.
Οι οικογένειες Πασπάτη και Τσαμπουράκη, προσκαλούν συγγενείς και φίλους να προσευχηθούν μαζί τους, στην λειτουργία και το ετήσιο μνημόσυνο που θα γίνει το Σάββατο στις 8.30 στον Αγιο Τίτο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στην Ολλανδία και το αθλητικό κέντρο του Oosterbeek, θα χτιστεί για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ο ΟΦΗ.
Εκεί, για 15 μέρες, απο 15-30 Ιουλίου, ο Βάλντας Νταμπράουσκας, θα επιχειρήσει να χτίσει την ομάδα, που ονειρεύεται να παρουσιάσει, στον κόσμο της ομάδας.
Στο διάστημα της παρουσίας του στο εξωτερικό, ο ΟΦΗ θα δώσει τρια φιλικά παιχνίδια, με Ολλανδικές ομάδες, την Χερενφέιν (20/7), την Μπρέντα (25/7) και την Ουτρέχτη (29/7).
Στα παιχνίδια αυτά ο Νταμπράουσκας, θα τεστάρει τον ΟΦΗ της νέας χρονιάς.
Με την επιστροφή στο Ηράκλειο και την τελική ευθεία προς τη σέντρα του πρωταθλήματος (18,19, 20 Αυγούστου), ο ΟΦΗ θα δώσει άλλα δυο φιλικά παιχνίδια στην Ελλάδα, τα οποία θα είναι το "κρας τεστ" του ΟΦΗ, πριν μπεί στη μάχη των επίσημων αγώνων.
Η προετοιμασία του ΟΦΗ για τη νέα περίοδο, θα ξεκινήσει στις 3 Ιουλίου, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ηδη στο κρητικό συγκρότημα, μετράνε αντίστροφα για τη νέα σεζόν.
Οι προοπτικές φαίνεται να είναι καλύτερες, για τον φετινό ΟΦΗ.
Η ομάδα έχει ήδη προχωρήσει την ενίσχυση της, έχει αποκτήσει παίκτες (Ριέρα, Καρώ) και φαίνεται να θέλει να κινηθεί διαφορετικά απο τα προηγούμενα χρόνια, όπου αγκομαχούσε να κλείσει τις μεταγραφικές της υποθέσεις και ενώ το ρπωτάθλημα είχε ήδη ξεκινήσει.
Και Νταμπράουσκας, όμως, φαίνεται να θέλει να δουλέψει στο Oosterbeek, με το ρόστερ συμπληρωμένο στο 80% και όχι όπως έκαναν οι προκάτοχοι του, που έκαναν προετοιμασία στο εξωτερικό με άλλους παίκτες και τελικά ξεκινούσαν το πρωτάθλημα, με άλλη ομάδα, γεγονός που το πλήρωσαν ακριβά, τόσο οι ίδιοι, όσο και η ομάδα.
O φετινός ΟΦΗ έχει μια καλή βάση απο τη σεζόν που τελείωσε και μερικές προσεκτικές μεταγραφικές επιλογές, αλλά και σκληρή δουλειά απο όλο το γκρούπ στην προετοιμασία, μπορεί να είναι μια πραγματικά πολύ καλή ομάδα στο φετινό πρωτάθλημα.