Ο ΠΟΑ επέστρεψε στη Γ' Εθνική, εξασφαλίζοντας και μαθηματικά την άνοδο του, μέσα απο τα μπαράζ και με ανακοίνωση του, το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, συγχαίρει την ομάδα του Ατσαλένιου για την επιτυχία της.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ:
"Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, συγχαίρει την ομάδα του ΠΟΑ, για την επιστροφή της, στη Γ' Εθνική.
Ο ΠΟΑ είναι μια ποδοσφαιρομάνα της περιοχής μας, με ιστορία, εγκαταστάσεις και υποδομές και δεν της αρμόζει να αγωνίζεται στα τοπικά πρωταθλήματα.
Η Γ' Εθνική, είναι το ελάχιστο, για την αυτήν την ομάδα.
Συγχαρητήρια, στην διοίκηση του ΠΟΑ και σε όλους τους συντελεστές της ανόδου".
Μεγάλη τιμή για τον οργανισμό βόλεϊ του ΟΦΗ, καθώς απέκτησε και δεύτερη αθλήτρια στις Εθνικές ομάδες!
Μετά την 15χρονη (2007, ακραία) Εύη Πρινιωτάκη και η επίσης 15χρονη (2007 κεντρικός) Εμμανουέλα Πιτσούλη (φώτο), κλήθηκε στην Εθνική ομάδα Παγκορασίδων (U17), για την προετοιμασία που θα κάνει ενόψει της συμμετοχής της, στο Βαλκανικό πρωτάθλημα, που θα γίνει στην Σερβία (29/6-6/7/2023), αλλά για την τελική φάση του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος που θα γίνει στην Ουγγαρία (9-20/7/2023).
Και τα δυο αυτά κορίτσια του ΟΦΗ, ήταν στη φετινή περίοδο, απο τους βασικούς πυλώνες στην άνοδο της γυναικείας ομάδας του ΟΦΗ στην Α2 κατηγορία, αλλά και στους τίτλους που κατέκτησε το γυναικείο τμήμα βόλεϊ του ΟΦΗ στην Κρήτη σε γυναίκες, νεανίδες και παγκορασίδες.
Το ΤΑΑ ΟΦΗ βόλεϊ και ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με ανακοίνωση τους, συγχαίρουν και τα δυο κορίτσια, τα οποία αποτελούν μεγάλες ελπίδες για το Κρητικό και το Ελληνικό βόλεϊ και τους εύχεται μεγάλες επιτυχίες με τη γαλανόλευκη!