karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μαύρη μέρα, ξημέρωσε στο Ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο του Ηρακλείου και της Κρήτης, με τον χαμό ενός αιμοδότη του αθλητισμού, του Γιάννη Ασσαργιωτάκη, ο οποίος έφυγε σε ηλικία 55 ετών.

Ο χαμός του Γιάννη, σκόρπισε θλίψη, ειδικά σε εκείνους που τον γνώριζαν και ήξεραν τη γενναιοδωρία του και τη μεγάλη καρδιά του.

Πριν απο 6 περίπου μήνες, σε μια συνάντηση που είχαμε, μου είχε πεί για μια δηλητηρίαση που έπαθε στο τελευταίο του ταξίδι στη Γαλλία, στην οποία διέμενε 3-4 μήνες το χρόνο, για να κάνει εξαγωγές κρητικού ελαιολάδου.

Μου είπε για ένα σάπιο κοτόπουλο, που έφαγε και του είχε κάνει ζημιά και τον ταλαιπωρούσε στομαχικά.Πήγε σε γιατρούς στο Ηράκλειο και αυτή τη διάγνωση του είχαν κάνει, όπως μου είπε.Τοξική δηλητηρίαση, του έλεγαν.

Εχασε εβδομάδες, με όλο αυτό, προσπαθώντας να βρεί άκρη.Τελικά, η επίσκεψη που έκανε λίγο καιρό αργότερα στο Metropolitan στην Αθήνα, τον έφερε μπροστά σε πολύ άσχημα μαντάτα.

"Θα τον νικήσω τον καρκίνο" μου είπε σε ένα πρόσφατο τηλεφώνημα, λίγο πριν μπεί στο Ασκληπιείο, για τη χημειοθεραπεία.

Τελικά, εκεί τον βρήκε ο χάρος ξημερώματα Τετάρτης, στις 2 παρά πέντε το πρωί.

Η κατάσταση του, παρουσίασε ραγδαία επιδείνωση και μέσα σε μερικές ώρες, επήλθε το μοιραίο.

Ο Γιάννης άφησε πίσω του τρία παιδιά (δυο αγόρια και ένα κορίτσι) και ένα ακόμη.

Την ομάδα της γειτονιάς του, τον Πόρο, που τον είχε σαν παιδί του.

Τον πήρε διαλυμένο, στις χαμηλές τοπικές κατηγορίες και τον ανέβασε στη Γ' Εθνική, στην οποία πέρσι αναδείχθηκε πέρσι καλύτερη ομάδα της Κρήτης, στην κατηγορία!

Η ομάδα του, τον γέμιζε χαρά και υπερηφάνεια.

Η σεζόν που πέρασε τον γέμισε όμως στεναχώριες και έφερε και τον υποβιβασμό.

Ποιος ξέρει. Ισως η τοξικότητα του ποδοσφαίρου, ακόμα και στις ερασιτεχνικές κατηγορίες, να έπαιξε και αυτή το ρόλο της, σε όλη τη ζημιά που υπέστη αυτός ο υπέροχος άνθρωπος.

Το ποδόσφαιρο και ο παραγοντισμός, είναι γενικά ανθυγιεινός και έχει βλάψει πολλούς. Οχι μόνο στην τσέπη, αλλά στην ίδια τους τη ζωή.

Ο Γιάννης, ήταν ρομαντικός, δοτικός, ανθρώπινος, έξω καρδιά και πολύ αγαπητός.

Δεν έχει πολλούς σαν αυτόν, ο Ερασιτεχνικός αθλητισμός της περιοχής μας.

Μετρημένοι στα δάχτυλα είναι.

Για αυτό και κάθε τέτοια απώλεια, είναι ένα μεγάλο πλήγμα στον αθλητισμό, αλλά και την κοινωνία.

O Ηρόδοτος θα δηλώσει κανονικά συμμετοχή στη Γ' Εθνική και θα ξεκινήσει το νέο πρωτάθλημα με -5 βαθμούς, λόγω της φετινής αποβολής του, απο το πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκ 2 αναφέρει σε ανάρτηση του, στην επίσημη σελίδα του συλλόγου στο Facebook, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Ηροδότου, Μανώλης Λημναίος.

Η διοίκηση του Ηροδότου, έχει αναθέσει στο γνωστό νομικό απο τις σχετικές υποθέσεις του ΟΦΗ, Μανώλη Φωτάκη, όλη τη νομική διερεύνηση, της επανεκκίνησης, που επιδιώκει ο Ηρόδοτος.

Μάλιστα υπήρξε σχετική συνάντηση στην Αθήνα με τον πρώην πρόεδρο του Ηροδότου Μιχάλη Γεωργιάδη και το γνωστό νομικό.

Ο Μανώλης Λημναίος απευθύνει κάλεσμα σε όλους να βοηθήσουν στη νέα προσπάθεια, ώστε "η ομάδα της καρδιάς μας να ξαναγίνει σύντομα το καμάρι της ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΥ και να επιστρέψει σε επιτυχίες , όπως άλλωστε αρμόζει στην τεράστια ιστορία της".

Και καταλήγει λέγοντας ότιάμε όπως παλιά με δύναμη και αποφασιστικότητα, με λίγα λόγια και πολλή δουλειά και πάντα με αισιοδοξία ……… γιατί το έχουμε ξανακάνει".

Να σημειωθεί ότι ο Ηρόδοτος, έχει ήδη κλείσει προπονητή τον Μανώλη Παπαματθαιάκη, ο οποίος θα τον οδηγήσει στη Γ' Εθνική.

Η ανακοίνωση του προέδρου του Ερασιτέχνη Ηροδότου Μανώλη Λημναίου:

Όλοι γνωρίζουμε πως η επόμενη μέρα του συλλόγου μόνο εύκολη δεν θα είναι. Όμως όλοι μαζί φίλαθλος κόσμος , παίχτες , προπονητές και διοίκηση μπορούμε να σταθούμε στο ύψος μας και γρήγορα η ομάδα να ξανακερδίσει τη χαμένη της αίγλη και αξιοπρέπεια. Στόχος όλων είναι ο ΗΡΟΔΟΤΟΣ, η ομάδα της καρδιάς μας να ξαναγίνει σύντομα το καμάρι της ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΥ και να επιστρέψει σε επιτυχίες , όπως άλλωστε αρμόζει στην τεράστια ιστορία της !!!
Σε αυτή τη προσπάθεια δε μπορεί και δε πρέπει να λείψει κανείς. Όλοι μαζί , όλοι μια γροθιά με τη δυναμική που ξέρουμε ότι κουβαλάει ο ΗΡΟΔΟΤΟΣ βάζουμε πλάτη και προχωράμε μπροστά.
Ενημερώνουμε ότι εδώ και δύο μήνες η διοίκηση του ΠΑΣΑ ΗΡΟΔΟΤΟΥ έχει ξεκινήσει ενέργειες σε συνεργασία με το νομικό σύμβουλο της ομάδας κύριο Μανόλη Φωτάκη και συνεργάτες του , ώστε να ξεκαθαρίσει το τόσο θολό τοπίο που ξεκάθαρα υπήρχε εξαιτίας της αποβολής της ομάδας μας από το πρωτάθλημα της super league 2 . Δηλαδή πιθανές επιπτώσεις που θα είχε η ομάδα τόσο βαθμολογικά όσο και οικονομικά από δω και στο εξής , σε μια πιθανή συμμετοχή στο πρωτάθλημα Γ´ εθνικής , είτε στα πρωταθλήματα της ΕΠΣΗ αν η Γ´ εθνική είχε ανυπέρβλητα εμπόδια.

Εχθές στην Αθήνα έγινε συνάντηση με τον κύριο Φωτάκη και το σύλλογο μας εκπροσώπησε ο Μιχάλης Γεωργιάδης.

Η τελευταία ενημέρωση λοιπόν είναι ότι με βάση νομικές ενέργειες και επερωτήματα στην ΕΠΟ αλλά και SL2 , ο ΗΡΟΔΟΤΟΣ θα δηλώσει συμμετοχή κανονικά στη Γ´ εθνική κατηγορία με ποινή την αφαίρεση 5 βαθμών . Αυτό άλλωστε είχε αποφασιστεί και στο τελευταίο ΔΣ του ΠΑΣΑ ΗΡΟΔΟΤΟΥ , η συμμετοχή δηλαδή στη Γ´ εθνική κάτι που στη σκέψη μας είναι μονόδρομος κυρίως για την ιστορία του συλλόγου .
Για το θέμα του προπονητή ενημερώνουμε ότι είμαστε ήδη σε συζητήσεις και προχωρημένες επαφές με τον κύριο Παπαματθαιάκη που για λόγους οικογενειακούς βρίσκεται αυτές τις μέρες στο εξωτερικό. Περιμένουμε λοιπόν να επιστρέψει ώστε να συζητηθούν οι τελευταίες λεπτομέρειες και να ανακοινωθεί επίσημα η πρόσληψη του , για να ξεκινήσει άμεσα ο αγωνιστικός σχεδιασμός της ομάδας .
Πάμε όπως παλιά με δύναμη και αποφασιστικότητα, με λίγα λόγια και πολλή δουλειά και πάντα με αισιοδοξία ……… γιατί το έχουμε ξανακάνει.

 

Για τον ΠΑΣΑ ΗΡΟΔΟΤΟ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΜΑΝΟΛΗΣ ΛΗΜΝΑΙΟΣ

 

O xαμός του προέδρου του ΑΟ Πόρος, Γιάννη Ασσαργιωτάκη, σκόρπισε θλίψη, στην αθλητική οικογένεια του Ηρακλείου.

Σε συλλυπητήρια ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, τονίζει ότι "το Ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και ο Ερασιτεχνικός αθλητισμός, στην περιοχή μας, γίνεται πράγματι φτωχότερος, απο την απώλεια αυτή".

 H συλλυπητήρια ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ:

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια για τον χαμό του, προέδρου του ΑΟ Πόρος, Γιάννη Ασσαργιωτάκη.

Το Ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο και ο Ερασιτεχνικός αθλητισμός, στην περιοχή μας, γίνεται πράγματι φτωχότερος, απο την απώλεια αυτή.

Ο Γιάννης Ασσαργιωτάκης, υπηρέτησε με ήθος και δοτικότητα την ενασχόληση του, με τον αθλητισμό και την ομάδα της γειτονιάς του.

Για όλα αυτά, που προσέφερε με αγάπη και ανιδιοτέλεια θα μείνει στη μνήμη μας.

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει.

Η εξόδιος ακολουθία θα ψαλεί σήμερα Τετάρτη 07 Ιουνίου στις 5 το απόγευμα στον Ιερό Ναό του Αγίου Γεωργίου στον Πόρο. 

Αμέσως μετά, θα γίνει η ταφή στο Νέο Κοιμητήριο Ηρακλείου.

Αντιπροσωπεία του Διοικητικού Συμβουλίου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα παραστεί στην κηδεία προκειμένου να εκφράσει τα θερμά της συλλυπητήρια στους οικείους του.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi