Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μετά απο μια φανταστική σεζόν, που έφερε την ομάδα στην καλύτερη θέση της ιστορίας της στην Α' Εθνική, τα κορίτσια του ΟΦΗ, ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη σεζόν, με την ευχή να μπορέσει ο ΟΦΗ, να συνεχίσει την σταθερά ανοδική πορεία των τελευταίων ετών.
Εκ μέρους της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ο αντιπρόεδρος του συλλόγου, Κώστας Καζανάκης, ο οποίος ήταν ο στυλοβάτης της φετινής ομάδας, ευχαρίστησε τα κορίτσια του ΟΦΗ για τις όμορφες στιγμές που χάρισαν στο σύλλογο.
Ο Κώστας Καζανάκης μετέφερε τα συγχαρητήρια της όλης της διοίκησης του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για την φετινή πορεία της ομάδας.
Οπως είπε στα κορίτσια "τα καταφέρατε, γιατί είστε μια ωραία παρέα, μια οικογένεια. Σας ευχαριστούμε για τις όμορφες στιγμές που μας χαρίσατε φέτος. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση".
Ο Κώστας Καζανάκης, ζήτησε απο τις αθλήτριες του ΟΦΗ, να μην βιαστούν να πάρουν αποφάσεις για τη νέα σεζόν.
"Ήδη δουλεύουμε ένα σχέδιο για την επόμενη χρονιά για την ομάδα, προκειμένου να σας εξασφαλίσουμε ακόμα καλύτερες συνθήκες. Χρειαζόμαστε μεγαλύτερη στήριξη απο χορηγούς και ανθρώπους που θέλουν να είναι κοντά στην προσπάθεια αυτή.
Προς αυτήν την κατεύθυνση κινούμαστε", ανέφερε ο Κώστας Καζανάκης.
Ο πρόεδρος της Επιτροπής της γυναικείας ομάδας του ΟΦΗ, Δημήτρης Μανουσάκης, ευχαρίστησε τον κ. Κώστα Καζανάκη και τη διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για την στήριξη στην ομάδα, όλη τη σεζόν, τοσο ηθικά, όσο και οικονομικά.
Ευχαρίστησε ακόμη, τον προπονητή Σταμάτη Μαματζάκη, αλλά και τα κορίτσια για την προσπάθεια που έκαναν.
Τέλος, ο προπονητής Σταμάτης Μαματζάκης, ευχαρίστησε διοίκηση και αθλήτριες, για την συνεργασία και ευχήθηκε ο ΟΦΗ να μπορέσει να συνεχίσει την δυναμική του παρουσία στο γυναικείο ποδόσφαιρο και τα επόμενα χρόνια.
Με τιμονιέρη τον Σταμάτη Μαματζάκη, θα πορευτεί η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΟΦΗ και τη νέα σεζόν στην Α’ Εθνική.
Μετά την κατάκτηση της 4ης θέσης στο φετινό πρωτάθλημα, που είναι η κορυφαία στην ιστορία του συλλόγου, η επιτροπή της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου και ο προπονητής, έδωσαν τα χέρια και για την επόμενη χρονιά, που θα είναι η 4η συνεχόμενη για τον Σταμάτη Μαματζάκη στον πάγκο της γυναικείας ομάδας του ΟΦΗ.
Στις πρώτες του δηλώσεις στο ofierasitechnis.gr ο Σταμάτης Μαματζάκης, ανέφερε ότι «είμαι χαρούμενος που συνεχίζω και ευχαριστώ την διοίκηση για την εμπιστοσύνη. Η συζήτηση με τον κ. Καζανάκη και τα υπόλοιπα παιδιά της ομάδας, δεν κράτησε ούτε ένα λεπτό. Είναι γεγονός ότι έχω δεθεί με την ομάδα. Όταν κάνεις τέτοιες πορείες όπως η φετινή, αισθάνεσαι υπερήφανος. Είμαστε σε ένα μεγάλο κλαμπ, όπως είναι ο ΟΦΗ και θέλουμε κάθε χρόνο να κάνουμε ένα βήμα παραπάνω».
Για την 4η θέση που κατέλαβε φέτος η γυναικεία ομάδα, που είναι η κορυφαία στην ιστορία της στην Α’ Εθνική, τόνισε ότι «είμαστε χαρούμενοι αλλά και στεναχωρημένοι. Χαρούμενοι γιατί κάναμε μια πολύ καλή σεζόν και παίξαμε ωραίο ποδόσφαιρο, ενώ αναδείξαμε και μικρά κορίτσια. Στεναχωρημένοι γιατί, αξίζαμε την 3η θέση. Θέλαμε να βοηθήσουμε κάποια παιδιά με το μπόνους για την είσοδο σε Πανεπιστημιακές σχολές. Ήμασταν άτυχοι σε κάποια παιχνίδια. Δεν το λέμε μόνο εμείς, αλλά όλες οι ομάδες, ότι έπρεπε να είμαστε στην τρίτη θέση. Θα προσπαθήσουμε για κάτι καλύτερο, του χρόνου».
Για τη νέα σεζόν στην Α’ Εθνική, ο Σταμάτης Μαματζάκης, ανέφερε ότι «θα είναι πιο δύσκολα τα πράγματα. Ανέβηκε η ΑΕΚ, ο Παναθηναϊκός. Εμείς κάθε χρόνο δουλεύουμε για να κάνουμε ένα βήμα παραπάνω. Πλέον δουλεύουμε και τις ακαδημίες, με νέα κορίτσια, κάποια από τα οποία καλούνται στις εθνικές ομάδες και πιστεύω ότι η ομάδα αυτή στα επόμενα χρόνια, μπορεί να παρουσιάσει πολύ περισσότερα πράγματα».
Με ποσοστό 82% ο τερματοφύλακας Χρήστος Μανδάς, αναδείχθηκε MVP της σεζόν για τον ΟΦΗ, απο τους ίδιους τους φιλάθλους της κρητικής ομάδας που συμμετείχαν στην σχετική ψηφοφορία.
Ο Μανδάς ήταν πολυτιμότερος ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ στις ψηφοφορίες Οκτωβρίου και Νοεμβρίου, για παίκτης του μήνα.
Το ίδιο συνέβη και με τους Απόστολος Διαμαντής, Nouha Dicko, Jon Toral και Marko Bakic.
Η ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ:
Oλοκληρώθηκε η ανοιχτή ψηφοφορία που διενεργήθηκε μέσω της επίσημης κοινότητας της ΠΑΕ ΟΦΗ στο Viber για τον πολυτιμότερο ποδοσφαιριστή της ομάδας μας κατά τη διάρκεια της αγωνιστικής σεζόν 2022-23.
Ο Χρήστος Μανδάς αναδείχθηκε MVP του ΟΦΗ συγκεντρώνοντας ποσοστό 82%, με βάση τις ψήφους των φιλάθλων της ομάδας μας στην Viber Community!
Εκτός από τον Χρήστο Μανδά, ο οποίος ήταν ο πολυτιμότερος ποδοσφαιριστής του ΟΦΗ στις ψηφοφορίες Οκτωβρίου και Νοεμβρίου, υποψήφιοι, με χρονολογική σειρά κατάκτησης του βραβείου “Player of the month“ της περιόδου που ολοκληρώθηκε, ήταν επίσης οι: Απόστολος Διαμαντής, Nouha Dicko, Jon Toral και Marko Bakic.