karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Η ακαδημία ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που φιλοξενεί αθλητές, μέχει 12 ετών, ολοκλήρωσε την αγωνιστική σεζόν και έδωσε ραντεβού για τη νέα αγωνιστική περίοδο στις 31 Αυγούστου.

Στην ανακοίνωση της, ευχαριστεί τον ιδιοκτήτη του Calcetto Μάνθο Πουλινάκη, στις εγκαταστάσεις του οποίου, για το μεγαλύτερο διάστημα της σεζόν, φιλοξενήθηκαν αφιλοκερδώς τα τμήματα της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.

Eνώ εκφράζει την ευχή τα 150 παιδιά του ΟΦΗ, τη νέα σεζόν, να μπορούν να προπονούνται στον φυσικό τους χώρο, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, κάτι που φέτος δεν ήταν εφικτό να γίνει.

Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:

Μια πολύ δύσκολη χρονιά, λόγω του covid-19, αλλά και του γηπεδικού προβλήματος που είχε να αντιμετωπίσει σε όλη τη διάρκεια της αγωνιστικής περιόδου, ολοκληρώθηκε για τα τμήματα της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.

Δυστυχώς, παρά τις επαφές και τις συζητήσεις που έγιναν, με την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, δεν κατέστη εφικτό, η ακαδημία μας, που όλα αυτά τα χρόνια αποτελεί «τροφοδότη» όλου του οικοδομήματος του ΟΦΗ, να μπορέσει να προπονείται , στο «σπίτι του ΟΦΗ» στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Ετσι, αναγκαστικά, αναζήτησε άλλους χώρους, ώστε να μπορέσει να φιλοξενήσει τους 150 περίοπου αθλητές του ΟΦΗ, μέχρι ηλικίας 12 ετών, που φιλοξενούνται στις τάξεις μας.

Ελπιζουμε και είναι βέβαιο ότι θα κινηθούμε προς αυτήν την κατεύθυνση, πως τη νέα περίοδο, όλα τα παιδιά που φορούν το σήμα του ΟΦΗ, θα βρίσκονται στο φυσικό τους χώρο, που είναι το Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και η ακαδημία ποδοσφαίρου θα ήθελε να ευχαριστήσει τους ιδιοκτήτες των εγκαταστάσεων του Calcetto και του Candia Maris που φιλοξένησαν φέτος, τους μικρούς αθλητές του ΟΦΗ.

Ειδικότερα, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον ιδιοκτήτη του Calcetto Μάνθο Πουλινάκη, στις εγκαταστάσεις του οποίου, για το μεγαλύτερο διάστημα της σεζόν, φιλοξενήθηκαν αφιλοκερδώς τα τμήματα της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.

Ευχαριστούμε τους γονείς για την εμπστοσύνη τους και δίνουμε ραντεβού για τη νέα αγωνιστική περίοδο στις 31 Αυγούστου!

Στην φωτογραφία, ο επικεφαλής της ακαδημίας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ Νίκος Τσαμπουράκης, με τους προπονητές και το προσωπικό της ακαδημίας.

Ο φετινός μεταγραφικός σχεδιασμός του Γιούχτα ξεκίνησε από τον Γρηγόρη Ράπτη, τον 24χρονο μεσοεπιθετικό που αποτέλεσε εξ’ αρχής προσωπική επιλογή του Μηνά Πίτσου

Με τον Γρηγόρη Ράπτη ο προπονητής του Γιούχτα ήταν εδώ και καιρό σε επαφές και η έλευσή του στο Ηράκλειο για οικογενειακούς λόγους, σήμανε και την οριστικοποίηση της μεταγραφής του στον Γιούχτα.

Πρόκειται για έναν παίκτη με σημαντικό βιογραφικό σε επίπεδο Γ’ Εθνικής, ο οποίος έχει αγωνιστεί κατά το παρελθόν στο γήπεδο των Αρχανών αλλά ως αντίπαλος, με τη φανέλα του Αμπελακιακού Σαλαμίνας.

Ο Ράπτης ξεκίνησε την πορεία του στον Ατρόμητο Πειραιά, στη συνέχεια έπαιξε στον ΠΑΣ Κόρινθος, μετά στον Αμπελακιακό, επέστρεψε στον ΠΑΣ Κόρινθος και έπειτα στην Κόρινθο 2006 ενώ τελευταίος του σταθμός ήταν η Σαντορίνη.

Εκεί αγωνίστηκε στην Θύελλα Καμαρίου και αναδείχτηκαν δευτεραθλητές στον 5ο Όμιλο της Γ’ Εθνικής, χάνοντας τον τίτλο στην ισοβαθμία με την Καλλιθέα.

Στις δηλώσεις του για την συνεργασία του με τον Γιούχτα ο Γρηγόρης Ράπτης τόνισε τα εξής: «Πραγματικά τα πράγματα στον Γιούχτα και στις Αρχάνες είναι πολύ όμορφα.Περίμενα ότι θα ήταν εξαιρετικά αλλά ξεπεράστηκαν οι προσδοκίες μου. Όντως έκλεισα πολύ νωρίς στην ομάδα, λόγω της επαφής που είχα με τον προπονητή Μηνά Πίτσο. Από τη στιγμή που ήθελα να έρθω στο Ηράκλειο για οικογενειακούς λόγους, δεν ήταν δύσκολο να συμφωνήσω με την ομάδα του Γιούχτα. Οι μεταγραφές, η οργάνωση και η ιστορία της ομάδας δείχνουν ότι οι στόχοι είναι υψηλοί φέτος. Γι’ αυτό άλλωστε είμαστε κι εμείς εδώ, για να βοηθήσουμε να επιτευχθούν. Βλέπω ότι ο Γιούχτας τα τελευταία χρόνια κάνει συνεχώς βήματα μπροστά σε όλα τα επίπεδα και πραγματικά χαίρεσαι να είσαι μέλος αυτής της ομάδας».

Στην ανακοίνωση του, ο Γιούχτας, αναφέρει ότι "ο ΑΟ Αρχανών «Γιούχτας» καλωσορίζει στην οικογένειά του τον Γρηγόρη Ράπτη. Στη φωτογραφία το απόκτημα της ομάδας με τον αντιπρόεδρο του Δ.Σ. του σωματείου και πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αρχανών κ. Λευτέρη Ντουράκη".

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Επιμένει, ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ Μιχάλης Μπούσης, να επικρίνει στην στάση της ελληνικής κυβέρνησης να κρατάει κλειστά τα γήπεδα, για τους φιλάθλους, την ίδια ώρα που έχει επιτρέψει την παρουσία του κόσμου σε μπαρ, εστιατόρια, παραλίες, λεωφορεία και αεροπλάνα, κ.λ.π
Μετά το «WHY?» που είχε γράψει στον Υφυπουργό Πολιτικής Προστασίας, Νίκο Χαρδαλιά, χαρακτηρίζοντας την τοποθέτηση του «χωρίς λογική», για το ότι «είναι μακριά ακόμα ο χρόνος που θα ξεκινήσει ο αθλητισμός με γεμάτα γήπεδα», το «αφεντικό» του ΟΦΗ, επανήλθε, με νέα ανάρτηση, με μια φωτογραφία απο ένα γεμάτο... λεωφορείο.
«So match for social distancing, but no fans ιn stadiums, what a joke» γράφει ο Μπούσης, επικρίνοντας τις...αποστάσεις και χαρακτηρίζοντας «ανέκδοτο» όλο αυτό που συμβαίνει.
Τόσο ο ΟΦΗ, όσο και η Σούπερ Λίγκ, πιέζουν τον υφυπουργό αθλητισμού, Λευτέρη Αυγενάκη, να αρθεί έστω και σε ένα βαθμό η απαγόρευση της παρουσίας κόσμου στα γήπεδα, για τη νέα αγωνιστική περίοδο, αλλά παρ’ ότι ο Ηρακλειώτης Υφυπουργός δεν είναι αρνητικός, το θέμα κολλάει στους λοιμοξιολόγους, οι οποίοι δυο φορές, έχουν απορρίψει το σχετικό αίτημα που έχει γίνει.

Την ίδια ώρα πάντως, κορυφαίοι αθλητές της χώρας, όπως χρυσή Ολυμπιονίκης του άλματος επί κοντώ Κατερίνα Στεφανίδη, αλλά και η σπουδαία τενίστρια Μαρία Σάκκαρη, τοποθετούνται αιχμηρά για το ίδιο θέμα, την μη παρουσία κόσμου στις εξέδρες.

Ο Στεφανίδη με ανάρτηση στο twitter αναρωτήθηκε πώς είναι δυνατόν να επιτρέπεται η παρουσία κόσμου σε συναυλίες και θεατρικές παραστάσεις, όχι όμως και στους αγωνιστικούς χώρους.

«Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί επιτρέπεται ο κόσμος να πηγαίνει σε συναυλίες και θεατρικές παραστάσεις με περιορισμένο αριθμό θεατών αλλά οι φίλαθλοι δεν μπορούν να παρακολουθήσουν αγώνες με τους ίδιους ακριβώς περιορισμούς;» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Μάλιστα, στην ανάρτησή της απάντησε και η κορυφαία Ελληνίδα τενίστρια Μαρία Σάκκαρη προσθέτοντας και την κοσμοσυρροή που παρατηρείται στα μπαρ και τα κλαμπ. Στο σχόλιο της Σάκκαρη συμφώνησε η σημαντικότερη Ελληνίδα αθλήτρια όλων των εποχών.

Πάντως, ο κορωνοϊός, έχει ήδη εμφανιστεί στις Ελληνικές ομάδες, με τον Μίροσλαβ Στοχ του ΠΑΟΚ να βνρίσκεται θετικός στον ιό, αλλά και 5 αθλητές απο την Εθνική ομάδα πόλο ανδρών!

Τα κρούσματα στην Ελλάδα αυξάνονται καθημερινά και φαίνεται ότι το timing δεν προσφέρεται για μια θετική απόφαση για το όλο ζήτημα, τουλάχιστον σε αυτή τη φάση.
Στον ΟΦΗ πάντως, θέλουν να εξαντλήσουν τις όποιες πιθανότητες τους, καθώς τα έσοδα απο τα εισιτήρια, αλλά και η παρουσία κόσμου στις εξέδρες, είναι σημαντικά για τους στόχους της ομάδας.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi