Η ομάδα του ΠΑΟΚ έχει ποδοσφαιριστή που βρέθηκε θετικός σε κορωνοϊό.
Ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής ανακοίνωσε μέσα απο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι είναι θετικός σε κορωνοϊό και ότι αισθάνεται καλά.
Προκειται για τον Σλοβάκο Μίροσλαβ Στοχ, ο οποίος αναφέρει ότι δεν αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα, παραμένει στο σπίτι του ακολουθώντας όλους τους κανόνες και είναι σίγουρος ότι σύντομα θα επιστρέψει στο γήπεδο.
Αναλυτικά η τοποθέτηση του:
"Όπως κάποιοι από εσάς γνωρίζετε από τα μίντια, η ομάδα μας είχε ένα θετικό κρούσμα κορονοϊού. Δυστυχώς αυτός ο "τυχερός" ήμουν εγώ. Μην ανησυχείτε, είμαι καλά, δεν έχω προβλήματα και σίγουρα θα επιστρέψω στο γήπεδο σύντομα. Χάρη στον Θεό, η οικογένειά μου, οι συμπαίκτες μου και οι άνθρωποι της ομάδας ήταν αρνητικοί σε όλα τα τεστ. Ακολουθώ τους κανόνες των γιατρών και μένω στο σπίτι ασφαλής για εμένα και τους γύρω μου".
Nα σημειωθεί ότι κανένας άλλος παίκτης του ΠΑΟΚ ή μέλος του προπονητικού και ιατρικού τιμ δεν έχει προσβληθεί.
Σε μια ενέργεια ήθους και ανθρωπιάς η ομάδα του Αλμυρού, στην οποία προπονητής είναι ο Κώστας Κιάσσος, κράτησε ενός λεπτού σιγή πριν την έναρξη της προπόνησης της ομάδας, για δυο νέα παλικάρια ποδοσφαιριστές, που έφυγαν απο τη ζωή σε μικρή ηλικία.
Ο ένας (Χρήστος Κρημνιανιώτης, ποδοσφαιριστής της Ελπίδας Πολυγύρου) σε ηλικία 20 ετών μετά απο μάχη με τον καρκίνο και ο άλλος (Χρήστος Τσιάμης, ποδοσφαιριστής της ομάδας του ΑΟΚ Φαλήρου), μετά απο τροχαίο.
Οι αδικοχαμένοι αθλητές, δεν ήταν απο την Κρήτη, αλλά αυτό δεν εμπόδισε την ομάδα του Ηρακλείου, που αγωνίζεται στην Γ’ Εθνική, να εκφράσει τη θλίψη της, για δυο παιδιά του ποδοσφαίρου, ο χαμός των οποίων βύθισε στο πένθος τη Χαλκιδική και την Αθήνα.
Στην ανακοίνωση του, ο Αλμυρός, αναφέρει ότι «Δύο νεαρά παιδιά, δύο ποδοσφαιριστές, έφυγαν χτες βυθίζοντας στο πένθος τις οικογένειές τους, τούς συγγενείς, τούς φίλους και τις ομάδες τους, σε Χαλκιδική και Αθήνα. Ο 20χρονος Χρήστος Κρημνιανιώτης, που ήταν ποδοσφαιριστής της Ελπίδας Πολυγύρου, έχασε την μάχη με τον καρκίνο ενώ ο επίσης 20χρονος ποδοσφαιριστής της ομάδας του ΑΟΚ Φαλήρου στην Αθληνα, Χρήστος Τσιάμης βρήκε τραγικό θάνατο χθες τα ξημερώματα , σε τροχαίο δυστύχημα στην Αθήνα.
Στον Αλμυρό, οι συναθλητές τους αποφάσισαν να τιμήσουν τη μνήμη τους κρατώντας ενός λεπτού σιγή πριν από την έναρξη της προπόνησης».
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς στις οικογένειες των εκλιπόντων.
Γ.Κορτς
Πέντε συνολικά κρούσματα κορωνοϊού, σε Ελληνική ομάδα.
Πρόκειται για την Εθνική πόλο ανδρών καθώς μετά το πρώτο κρούσμα που εντοπίστηκε, ακολούθησαν τέσσερα ακόμη θετικά δείγματα διεθνών παικτών.
Στο μεταξύ, η ομάδα του ΠΑΟΚ γνωστοποίησε πως μετά την ολοκλήρωση των αποτελεσμάτων των εξετάσεων σε ποδοσφαιριστές και προπονητικό τιμ, υπάρχει ένα κρούσμα κορονοϊού.
Οι Πολίστες
Σύμφωνα με όσα αναφέρει η σχετική ενημέρωση της κολυμβητικής ομοσπονδίας, οι πολίστες είναι ασυμπτωματικοί και πολύ καλά στην υγεία τους. Παραμένουν σε καραντίνα στο σπίτι τους και θα υποβληθούν σε νέα τεστ την Τρίτη (4/8). Από τη στιγμή που διαγνώσθηκε το πρώτο κρούσμα σήμανε συναγερμός στην ΚΟΕ και στον ΕΟΔΥ, σταμάτησαν προσωρινά οι προπονήσεις και όλοι οι αθλητές των Εθνικών ομάδων πόλο ανδρών και γυναικών υποβλήθηκαν σε τεστ. Μάλιστα τα αποτελέσματα της ομάδας των γυναικών βγήκαν όλα αρνητικά.
Αναλυτικά η ενημέρωση της ΚΟΕ αναφέρει: «Η ΚΟΕ ανακοινώνει σήμερα (Κυριακή 2/8) τα αποτελέσματα των πρώτων τεστ για Covid-19 που έγιναν χθες Σάββατο (1/8), από κλιμάκιο του ΕΟΔΥ, στα μέλη των Εθνικών ομάδων υδατοσφαίρισης, μετά το επιβεβαιωμένο κρούσμα που εμφανίστηκε στο αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα των Ανδρών. Σύμφωνα με αυτά, λοιπόν, άλλα τέσσερα μέλη της Εθνικής ομάδας Ανδρών βρέθηκαν θετικά στον ιό. Όλοι τους είναι ασυμπτωματικοί και πολύ καλά στην υγεία τους και βρίσκονται σε καραντίνα στα σπίτια τους.
Από την αποστολή της Εθνικής ομάδας Γυναικών, εξάλλου, που προετοιμαζόταν στο ίδιο κολυμβητήριο (του Αγίου Κοσμά), όλα τα τεστ για κορονοϊό βγήκαν αρνητικά. Κανένα θετικό δείγμα, εξάλλου, δεν υπήρχε ούτε ανάμεσα στο προσωπικό του συγκεκριμένου κολυμβητηρίου, που επίσης υποβλήθηκε σε τεστ. Οι έλεγχοι θα επαναληφθούν την προσεχή Τρίτη (4/8) σε όλους, προκειμένου να έχουμε οριστική επιβεβαίωση ή μη των κρουσμάτων.
«Όλα γίνονται σύμφωνα με τα πρωτόκολλα», τονίζει ο γιατρός της ΚΟΕ και μέλος της υγειονομικής επιτροπής της ΓΓΑ για την πανδημία του Covid-19, Γιώργος Μαρίνος. Σημειώνουμε ότι το κολυμβητήριο του Αγίου Κοσμά θα παραμείνει κλειστό για να γίνει απολύμανση. Ακυρώνονται, εξάλλου, τα καμπ προετοιμασίας των προεθνικών ομάδων Νεανίδων και Παίδων που είχαν προγραμματιστεί να γίνουν αυτές τις μέρες στο συγκεκριμένο κολυμβητήριο.
Επιβεβαιώθηκε το θετικό κρούσμα στον ΠΑΟΚ
Ο ΠΑΟΚ γνωστοποίησε πως μετά την ολοκλήρωση των αποτελεσμάτων των εξετάσεων σε ποδοσφαιριστές και προπονητικό τιμ, υπάρχει ένα κρούσμα κορονοϊού, με όλα τα υπόλοιπα τεστ να είναι αρνητικά. Θα πρέπει να σημειωθεί πως οι οικείοι του ποδοσφαιριστή που βρέθηκε θετικός, υποβλήθηκαν σε τεστ και είναι όλοι τους αρνητικοί.
Ο «Δικέφαλος του βορρά» θα επιστρέψει στις προπονήσεις στις οποίες θα τηρηθεί πιστά το πρωτόκολλο όπως έχει γίνει από την πρώτη μέρα επιστροφής στις προπονήσεις και το πρωί της Δευτέρας (3/8) θα γίνει νέος κύκλος τεστ λόγω της αναχώρησης για το Πήλιο, το πρωί της Τρίτης (4/8) για το βασικό στάδιο της προετοιμασίας.