karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη

Η μεταγραφή του Πραξιτέλη Βούρου στον ΟΦΗ αναμένεται να ολοκληρωθεί και τυπικά την Παρασκευή (31/7), ή το αργότερο το Σάββατο (1/8) με τον παίκτη να αναμένεται στο Ηράκλειο, να περνάει απο ιατρικές εξετάσεις και να υπογράφει το συμβόλαιο του με τον ΟΦΗ, που είναι για τρία χρόνια.

Ο παίκτης έχει συμφωνήσει με τον ΟΦΗ, η κρητική ομάδα με την σειρά της συμφώνησε με τον ΑΠΟΕΛ, για την αποδέσμευση του ποδοσφαιριστή, ο οποίος είχε συμβόλαιο με την κρητική ομάδα και ο Βούρος, ετοιμάζεται να φορέσει την φανέλα του ΟΦΗ.

Μετά την ανακοίνωση του ΟΦΗ για την προφορική συμφωνία με τον παίκτη, ήρθε η σειρά του ΑΠΟΕΛ, να ανακοινώσει την μετακίνηση του Βούρου στην κρητική ομάδα.

Οπως αναφέρει η Κυπριακή ομάδα στην ανακοίνωση της «η εταιρεια ΑΠΟΕΛ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (ΔΗΜΟΣΙΑ) ΛΤΔ ανακοινώνει την καταρχήν συμφωνία με την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για μετεγγραφή του ποδοσφαιριστή Πραξιτέλη Βούρου. Η συμφωνία θα ενεργοποιηθεί με το πέρας των ιατρικών εξετάσεων του ποδοσφαιριστή που θα πραγματοποιηθούν στην Κρήτη. Ο Πραξιτέλης αποτέλεσε ένα σημαντικό στέλεχος της ομάδας μας, τα τελευταία χρόνια και πανηγυρίσαμε μαζί τρόπαια και ευρωπαϊκές επιτυχίες. Του ευχόμαστε τα καλύτερα, τόσο στη νέα σελίδα της καριέρας του με τη φανέλα του ΟΦΗ όσο και στην προσωπική του ζωή».

Ο Πραξιτέλης Βούρος γεννήθηκε στις 5/5/1995 στη Μιτυλήνη και έχει ύψος 1μ83.

Ξεκίνησε την καριέρα του απο τον Αιολικό Μυτιλήνης και απο το 2012 μέχρι το 2017 αγωνίστηκε στον Ολυμπιακό (4 συμμετοχές).

Μεταπήδησε στον Λεβαδειακό ως δανεικός (18 συμμετοχές) και τα τελευταία τρία χρόνια είναι παίκτης του ΑΠΟΕΛ με τον οποίο γνώρισε μεγάλες στιγμές, έπαιξε στο Τσάμπιονς Λίγκ, αλλά αν και είχε επεκτείνει το συμβόλαιο το με την Κυπριακή ομάδα μέχρι το 2022, ο ίδιος θέλησε να το σπάσει και να αποχωρήσει, για να επιστρέψει στην Ελλάδα και τον ΟΦΗ.

Ο Βούρος, βρισκόταν εδώ και καιρό πολύ ψηλά στην μεταγραφική λίστα του ΟΦΗ, για τη θέση του κεντρικού αμυντικού, για την οποία απο πέρσι ο ΟΦΗ, αναζητάει μια αξιόπιστη λύση.

Ο 25χρονος κεντρικός αμυντικός Πραξιτέλης Βούρος, υπέγραψε για τρία χρόνια στον ΟΦΗ και πήγε στο Γεντί Κουλέ για την πρώτη του ...γνωριμία με το γήπεδο στο οποίο ευελπιστεί να ζήσει μεγάλες στιγμές.
Ο πρώην στόπερ του ΑΠΟΕΛ και του Ολυμπιακού, περπάτησε στο χόρτο του «Θόδωρος Βαρδινογιάννης» και ευχήθηκε

«να είναι ο κόσμος να είναι μαζί μας, τη νέα περίοδο. Ξέρω απο παλιά τη δύναμη του ΟΦΗ. Σίγουρα κάθε ποδοσφαιριστής, θέλει τέτοιο κόσμο κοντά του. Θα κάνω τα πάντα ώστε να φεύγουν με χαμόγελο απο το γήπεδο».

Για την επιλογή του να έρθει στον ΟΦΗ ανέφερε πως «η περσινή χρονιά της ομάδας του ΟΦΗ, ήταν μια βάση για μένα, ώστε να αποδεχθώ την πρόταση της ομάδας. Οπως η παρουσία κάποιων ανθρώπων οι οποίοι πάνε να δημιουργήσουνε ένα ενδιαφέρον project.
Aυτό για κάθε ποδοσφαιριστή είναι καλό ώστε να μπορεί να εξελιχθεί σαν παίκτης και σαν άνθρωπος.
Η ομάδα πέρσι δημιούργησε τη βάση για να κάνει φέτος ένα βήμα παραπάνω απο την περσινή χρονιά και εγώ είμαι εδώ για να βοηθήσω προς αυτήν την κατεύθυνση».


Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις του νέου μεταγραφικού αποκτήματος του ΟΦΗ στην κάμερα του ΟΦΗ-TV.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Στο Ηράκλειο για τις υπογραφές με τον ΟΦΗ

O κορωνοϊός, χτύπησε δυο Ελληνικές ομάδες. Την Εθνική ομάδα πόλο Ανδρών, αλλά και την ποδοσφαιρική ομάδα του ΠΑΟΚ. Αμέσως ενεργοποιήθηκε το πρωτόκολλο ασφαλείας και στις δυο περιπτώσεις.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά. Θετικός στον κορονοϊό βρέθηκε ο διεθνής πολίστας Μανώλης Πρέκας, στον σχετικό έλεγχο που έγινε την Παρασκευή (31/7) και επιβεβαιώθηκε το πρωί του Σαββάτου (1/8). Ο νεαρός αθλητής είναι πλέον πολύ καλά στην υγεία του (παρουσίασε ελαφρά συμπτώματα με λίγο πυρετό την Πέμπτη), όπως ενημέρωσε η Κολυμβητική Ομοσπονδία Ελλάδας και αναρρώνει στο σπίτι του. Αμέσως ενεργοποιήθηκε το πρωτόκολλο ασφαλείας και όλα τα μέλη των αντιπροσωπευτικών ομάδων Ανδρών και Γυναικών τέθηκαν σε προληπτική καραντίνα πέντε ημερών.

Σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και του γιατρού της ΚΟΕ Γιώργου Μαρίνου (και μέλους της Υγειονομικής Επιτροπής της ΓΓΑ)- θα υποβληθούν τόσο σήμερα Σάββατο (1/8) το απόγευμα, όσο και την προσεχή Τρίτη (4/8) σε ελέγχους για τον covid-19, τηρώντας όλα τα σχετικά πρωτόκολλα.

Παράλληλα κλείνει το κολυμβητήριο του Αγίου Κοσμά για να γίνει απολύμανση.

Στον ΠΑΟΚ

Υποπτο κρούσμα κορονοϊού εντοπίστηκε στις καθιερωμένες εξετάσεις που υποβάλλονται ποδοσφαιριστές και τεχνικό επιτελείο στον ΠΑΟΚ. Το ιατρικό επιτελείο του «δικέφαλου» ενήργησε άμεσα προβαίνοντας σε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες για να μην υπάρξει περίπτωση διασποράς και η κατάσταση είναι ελεγχόμενη.

Αυτό είχε ως αποτέλεσμα όλοι οι παίκτες του ΠΑΟΚ αλλά και το τεχνικό τιμ της ομάδας να προβούν σε νέες εξετάσεις και πλέον αναμένονται τα αποτελέσματα των τεστ. Από την πλευρά του, το ιατρικό επιτελείο του «δικεφάλου» κινήθηκε άμεσα βάσει των ιατρικών πρωτοκόλλων.
Για το λόγο αυτό, το σημερινό πρόγραμμα της προπόνησης δεν θα πραγματοποιηθεί, την ώρα που δεν μπορούμε να μιλάμε για επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού. Παράλληλα, η ΠΑΕ ΠΑΟΚ έχει δώσει εντολή ώστε να προχωρήσουν άμεσα οι προληπτικές απολυμάνσεις όλων των προπονητικών εγκαταστάσεων του συλλόγου, όπως ορίζουν τα υγειονομικά πρωτόκολλα

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi