karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Συνάντηση με το νέο προπονητή του Ηροδότου, Νίκο Κουρμπανά, είχε στην Αθήνα, ο πρόεδρος του Ηροδότου Μιχάλης Γεωργιάδης.
Η συνάντηση είχε και ...μεταγραφικό περιεχόμενο, καθώς ο Ηρόδοτος, έχει προσεγγίσει παίκτες, που είναι επιλογές του έμπειρου προπονητή, ο οποίος απο την προσεχή Δευτέρα, πιάνει και επίσημα δουλειά στον ιστορικό σύλλογο.
Ο Ηρόδοτος, έχει ανανεώσει παίκτες, έχει κάνει κάποιες σημαντικές μεταγραφές, όπως τα αδέρφια Γιάννης και Δημήτρης Κοιλιάρας, αλλά φαίνεται ότι ο νέος προπονητής, θα βάλει και τη δική του...πινελιά (και αυτό είναι λογικό), στον Ηρόδοτο, που θέλει να παρουσιάσει για τη νέα περίοδο στον Κρητικό όμιλο της Γ’ Εθνικής.
Ο πρόεδρος του Ηροδότου, εμφανίζεται αισιόδοξος, καθώς όπως γράφει «κόουτς πάμε απο τη Δευτέρα, να κάνουμε πράξη αυτό που έχουε σχεδιάσει!».
Και αυτό δεν είναι άλλο, απο ένα Ηρόδοτο, πρωταγωνιστή στην κατηγορία.

Στον ιστορικό σύλλογο της Αλικαρνασού, ποντάρουν πολλά στην συνεργασία με τον έμπειρο Κουρμπανά, ώστε να κάνουν πράξη τα όνειρα τους.

Γ.Κορτς

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μετά το Ρέθυμνο, αποτελεί παρελθόν και απο τον ΕΣΑΚΕ, ο Κωστής Ζομπανάκης.
Ο Σύμβουλος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης, αποφάσισε να παραιτηθεί από τη θέση του ελλείψει σύμπνοιας και κοινής διάθεσης από τις ομάδες της Basket League, για την βελτίωση του "προιόντος".

Mερικοί απο τους λόγους που οδήγησαν τον Κωστή Ζομπανάκη σε αυτήν την απόφαση:
-Η εγγυητική επιστολή των 200.000 για συμμετοχή στο πρωτάθλημα αποτελεί μακρινή ανάμνηση.

-O ΕΣΑΚΕ έχασε τον κεντρικό του χορηγό που παραμένει ως δεύτερος με μείωση της τάξης του 70% και αναζητεί τον επόμενο που θα δώσει το φιλί της ζωής στη Basket League.

-Oι ομάδες που αγωνίζονται σε γήπεδα μικρότερα των 1200 θέσεων πιέζουν για να αλλάξει και αυτή η απόφαση από τη στιγμή που οι αγώνες αναμένεται να διεξαχθούν χωρίς κόσμο.
Η Basket League έχει ήδη χάσει το Ρέθυμνο και τον Ήφαιστο, βλέπει τον Άρη να μετρά οκτώ bans και να πιέζεται από τη FIBA, τον Παναθηναϊκό να μένει στην Cosmote TV και να μην ενδιαφέρεται για κεντρική διαχείριση των τηλεοπτικών δικαιωμάτων, τον Ιωνικό Νικαίας να αγοράζει τη θέση του Διαγόρα Δρυοπιδέων μετά από την αποπομπή του με απόφαση της ΕΕΑ και τον Ολυμπιακό να συνεχίζει στην Α2.
Ολα αυτά τα "πισογυρίσματα" έπαιξαν το ρόλο τους, ώστε ο Κωστής Ζομπανάκης, ο οποίος κάποια στιγμή ακούστηκε και για υποψήφιος πρόεδρος του ΕΣΑΚΕ, να κουνήσει μαντίλι.
Η αγάπη του και το όραμα του για το μπάσκετ στην Ελλάδα, φαίνεται ότι είναι πολύ διαφορετικό με όλο αυτό που συμβαίνει.

Θα έλεγε κανείς ότι παρατηρείται μια "ποδοσφαιροποίηση" του μπάσκετ και η μεγάλη κατηγορία, εμφανίζει εδώ και πολύ καιρό πολλές απο τις "παθογένειες" της ποδοσφαιρικής λίγκας.

Φαίνεται ότι για το μπάσκετ, στην χώρα, οι δύσκολες μέρες έχουν έρθει προ πολλού.

Η νεανική ομάδα πόλο του ΟΦΗ, έχασε την άνοδο στην Α2 κατηγορία, για ένα...γκολ, αλλά δεν το βάζει κάτω!

Ο επικεφαλής του τμήματος υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ Μιχάλης Σπαγουλάκης, έκανε το τραπέζι στην ομάδα και προέβλεψε ότι «αυτά τα παιδιά είναι το μέλλον του ΟΦΗ και θα μας χαρίσουν μεγάλες επιτυχίες στα επόμενα χρόνια».

Το...ραντεβού δόθηκε στην παραθαλάσσια ταβέρνα «φουλ του μεζέ» στην Βαγιά και οι παίκτες της ομάδας πόλο του ΟΦΗ (νέοι και κάποιες παλιοσειρές), έδειξαν ότι αυτή η ομάδα είναι οικογένεια και θα φέρει επιτυχίες στο σύλλογο τα επόμενα χρόνια.

Στο δείπνο ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης συνεχάρη τα παιδιά για την προσπάθεια τους και ευχήθηκε υγεία και καλό καλοκαίρι σε όλους.

Παρόντες οι προπονητές (Γιώργος Σπαγουλάκης-Χάρης Ζουράρης), αλλά και εκ μέρους του τμήματος υδατοσφαίρισης ο Δημήτρης Παπαδάκης.

Η βραδιά κύλησε υπέροχα και ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας Μανώλης Νικολούδης, φρόντισε να μην λείψει τίποτα στην ομάδα της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ σε μια υπέροχη καλοκαιρινή βραδιά με την οποία έκλεισε η φετινή αγωνιστική σεζόν.

Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ αναφέρει για την οικογενειακή βραδιά ότι «η άνοδος στην Α2 μπορεί να χάθηκε, για ...ένα γκολ, αλλά αυτά τα παιδιά είναι το μέλλον της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ μας! Είναι μια οικογένεια και θα παραμείνει έτσι, ώστε τα επόμενα χρόνια να γευτούμε τους καρπούς της σκληρής δουλειάς.

Μια όμορφη βραδιά και ένα δείπνο που έκανε στη νεανική ομάδα πόλο του ΟΦΗ, ο επικεφαλής της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, Μιχάλης Σπαγουλάκης.

Με χαμόγελο και θετική ενέργεια θα συνεχίσουμε!»

Δείτε ΕΔΩ φωτογραφίες

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi