Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τροπολογία με τρείς επείγουσες αθλητικές ρυθμίσεις από τον πολιτικό προϊστάμενο των σπορ, Λευτέρη Αυγενάκη, οι οποίες εντάχθηκαν στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών και συζητήθηκαν στη Βουλή.
Αυτές προβλέπουν:
-Mετάθεση των εκλογών των αθλήτικών Ομοπονδιών απο το φθινόπωρο που είχε αναγγελθεί, στο διάστημα Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2020.
Εδώ, να σημειωθεί πως ότι οι εκλογές στην Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία, που αρχικά επρόκειτο να γίνουν εντός του καλοκαιριού, έχουν οριστεί για τις 9 Οκτωβρίου -κι ενώ η UEFA ζητούσε να πραγματοποιηθούν εντός του καλοκαιριού πριν από την έναρξη του πρωταθλήματος- και τώρα οι αρχαιρεσίες στην ΕΠΟ, όπως και σε όλες τις Ομοσπονδίες, σύμφωνα με την τροπολογία, θα διεξαχθούν υποχρεωτικά το τελευταίο δίμηνο του 2020.
-Tρίμηνη παράταση της θητείας της Επιτροπής Επαγγελματικού Αθλητισμού, μέχρι 16 Νοεμβρίου, καθώς η νέα ΕΕΑ θα έχει άλλο πλαίσιο λειτουργίας, που θα καθοριστεί από το κυοφορούμενο αθλητικό νομοσχέδιο. Μάλιστα, ο Υφυπουργός Αθλητισμού, χαρακτήρισε «παρωχημένο και προβληματικό» τον νυν πλαίσιο λειτουργίας της ΕΕΑ μιλώντας στη Βουλή.
-Oικονομική ενίσχυση ύμψους 12 εκ. ευρώ στα ερασιτεχνικά σωματεία που είναι εγγεγραμμένα στο Μητρώο, προκειμένου να μετριαστούν οι επιπτώσεις της προσωρινής απαγόρευσης της λειτουργίας τους, λόγω της πανδημίας COVID-19.
Στο εν λόγω σχέδιο νόμου του Υπουργείου Οικονομικών ενσωματώθηκαν και οι προτάσεις του Υφυπουργείου Αθλητισμού, που έγιναν δεκτές από τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, προκειμένου:
-Τα εισιτήρια των αθλητικών αγώνων να υπαχθούν σε μειωμένο συντελεστή ΦΠΑ (13% από το 24%), με στόχο τη διατήρηση σε χαμηλά επίπεδα ή και τη μείωση των τελικών τιμών τους, καθώς και την τόνωση της ζήτησης τους:
-Η φορολόγηση των εισοδημάτων των προπονητών να εξομοιωθεί με αυτή των αμειβόμενων αθλητών (να μειωθεί στο 22% από το +45%), όσον αφορά την μετεγγραφή, την ανανέωση.
Τέλος, το νέο αθλητικό σχέδιο νόμου που εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο στις 30/06/2020, πρόκειται να τεθεί σε Διαβούλευση την προσεχή εβδομάδα, όπως ανακοίνωσε από το βήμα στη Βουλή ο κ. Αυγενάκης και θα εισαχθεί στο Κοινοβούλιο στο τέλος του Αυγούστου.
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού έκλεισε την ομιλία του επαναλαμβάνοντας ότι «βήμα βήμα η Κυβέρνηση προχωρά στην απαραίτητη για τη χώρα αθλητική μεταρρύθμιση».
Δείτε παρακάτω την τοποθέτηση του Λευτέρη Αυγενάκη στη Βουλή.
Συνέχεια στις επεκτάσεις συμβολαίων στον ΟΦΗ, με το Νίκο Μαρινάκη, να επεκτείνει για ένα ακόμη χρόνο το συμβόλαιο του με τον ΟΦΗ.
Εληγε το καλοκαίρι του 2022 και πήγε ένα χρόνο ακόμη δηλαδή το καλοκαίρι του 2023.
Ο Ηρακλειώτης αμυντικός ήταν απο τους βασικούς πυλώνες της φετινής προσπάθειας του ΟΦΗ και όπως τονίζει και ο ίδιος "θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν".
H ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Νίκο Μαρινάκη μέχρι το καλοκαίρι του 2023.
Μετά από μια γεμάτη από συμμετοχές αγωνιστική σεζόν (32 συνολικά σε Super League & κύπελλο), ο 26χρονος αμυντικός της ομάδας μας συμφώνησε και θα φορά τη φανέλα του ΟΦΗ για τα τρία επόμενα χρόνια, επεκτείνοντας έτσι κατά ένα έτος τη διάρκεια του συμβολαίου που υπέγραψε πέρυσι (έληγε το καλοκαίρι του 2022).
Τη σεζόν που ολοκληρώθηκε αποτέλεσε ένα από τα βασικά στελέχη της ενδεκάδας (βασικός στα 30 από τα 32 ματς που συμμετείχε), έχοντας ενεργό ρόλο στην επίτευξη του στόχου της επιστροφής του ΟΦΗ σε ευρωπαϊκή διοργάνωση έπειτα από 20 χρόνια.
Λίγο μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας, ο Κοροβέσης σχολίασε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:
"Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν, ανανεώνοντας το συμβόλαιό μου για ένα επιπλέον έτος. Είμαι πολύ χαρούμενος και νιώθω ιδιαίτερη τιμή που θα φοράω τη φανέλα του ΟΦΗ ως το 2023 και θα προσπαθήσω μέσα στο γήπεδο να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό με γνώμονα τη φιλοσοφία και τη νοοτροπία της ομάδας".
Η ομάδα του Γιούχτα, πήρε την ...ευλογία στον Αγιασμό που τελέστηκε στις Αρχάνες και ξεκινάει με όνειρα για μια δυναμική παρουσία στον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής, η σέντρα του οποίου έχει οριστεί για τις 20 Σεπτεμβρίου.
Το όραμα των ανθρώπων της ομάδας είναι μια ομάδα-πρότυπο στις εθνικές κατηγορίες, όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Γιούχτα, Νίκος Μπουνάκης, στον Αγιασμό της ομάδας.
Ο ίδιος απέφυγε τα μεγάλα λόγια, είπε ότι ο στόχος είναι "ο Γιούχτας να αποτελεί μια ομάδα πρότυπο στις εθνικές κατηγορίες, να έχει μια σταθερή πορεία στη Γ' Εθνική", ωστόσο ξεκαθάρισε ότι "πέρσι η ομάδα ήταν δευτεραθλήτρια και φέτος πάμε για κάτι καλύτερο".
Ο προπονητής του Γιούχτα Μήνας Πίτσος, ευχήθηκε υγεία σε όλα τα παιδιά της ομάδας και ευχήθηκε σύντομα οι ομάδες να έρθουν σε μια κανονικότητα. Για το στόχο του Γιούχτα, είπε ότι "είμαστε μια ομάδα που ξέρουμε τι ζητάμε και στόχος είναι ο Γιούχτας να συνεχίσει τις καλές πορείες που κάνει τα τελευταία χρόνια και πρωταγωνιστεί στην κατηγορία".
Στον Αγιασμό που τελέστηκε στις Αρχάνες στο Μαρκομιχελάκειο Στάδιο, το "παρών" έδωσαν ο Περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης, ο Αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου κ. Νίκος Συριγωνάκης, ο δήμαρχος Αρχανών-Αστερουσίων κ. Μανόλης Κοκοσάλης, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Αρχανών-Αστερουσίων κ. Μάνθος Πολιτάκης, ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ κ. Νίκος Τζώρτζογλου, ο πρόεδρος του γειτονικού σωματείου της Τριτωνίας Αστριτσίου κ. Μανόλης Συντιχάκης κ.α. φορείς, όπως και αρκετοί φίλοι της ομάδας.
Μετά τον Αγιασμό, ο πρόεδρος της ομάδας κ. Νίκος Μπουνάκης και η διοίκηση του Γιούχτα παρέθεσαν δείπνο στο ποδοσφαιρικό τμήμα, στους προσκεκλημένους και στους εκπροσώπους των ΜΜΕ σε ταβέρνα των Αρχανών.
Δείτε παρακάτω το VIDEO με τις δηλώσεις απο την "πρώτη" του Γιούχτα.