karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με πολλά νέα πρόσωπα μπαίνει ξανά στο γήπεδο, ο ανανεωμένος Εργοτέλης, προκειμένου να ξεκινήσει την προετοιμασία του.

Η φετινή ομάδα, θα είναι πολύ διαφορετική απο εκείνη που αγωνίστηκε την περασμένη σεζόν στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκ 2, καθώς μέχρι σήμερα έχουν αποχωρήσει αρκετοί  παίκτες.

Πρόκειται για τους: Έφορντ, Ιατρούδη, Ροβίθη, Μπαράτα, Σταθόπουλο, Καλογεράκη, Σπίριακ, Κοιλιάρα, Μπάτζιο, και Ράμεζ.
Tα θέματα των Μπάτζιου και Προβυδάκη δεν έχουν ξεκαθαρίσει ακόμη, ωστόσο δεν θα βρίσκονται στην "πρώτη" της Πέμπτης (30/7), με βάση τα ονόματα που ανακοίνωσε η ΠΑΕ.

Το ίδιο και ο Αιγύπτιος Ατεφ, για τον οποίο υπάρχει μια περίπτωση να είναι και στο φετινό ρόστερ.

Για τους δυο παίκτες δεν έχουν εκδοθεί διαζύγια, ωστόσο αμφότεροι δεν πρέπει να θεωρηθπύν δεδομένοι στον Εργοτέλη της νέας περιόδου.

Στο πρώτο ραντεβού της ομάδας, θα είναι οι  Kacurri, Bote, Μπουρσέλης, Μπουτσάκης, Μανουσάκης, Αζίζι, Τζελέπης, Ψιμόπουλος, Conraad, Neral,Κατσιμήτρος, Μαζουλουξής, Πέϊος, Τσέλιος, Bruce.

Κοντά σε αυτούς και 9 παίκτες απο την Κ-19. Πρόκειται για τους Πλαϊτάκη, Θεοδωράκη, Λούσι, Κουτάντο, Αλεξάκη, Κομνηνό, Πατρινό, Κόλα, Βλαχάκη.

O Eργοτέλης αναζητάει μεταγραφικές λύσεις σε όλες τις γραμμές, τόσο στο κέντρο της άμυνας (έχει ακουστεί το όνομα του Γιώργου Σαρρή), όσο και στην επίθεση.

Στην κρητική ομάδα, φαίνεται να έχουν κλείσει δυο Ελληνες παίκτες, με τους οποίους μένουν μόνο οι υπογραφές, ενώ είναι και κοντά σε δυο ξένους παίκτες.

Οι μεταγραφικές αφίξεις έχουν ξεκινήσει με τους 23χρονους Ολλανδούς Conraad (επιθετικός) , Neral (δεξιός μπακ) και αναμένεται να συνεχιστούν και τις επόμενες μέρες.

 

 

 Σε συνθήκες Covid-19 η πρώτη συγκέντρωση του Εργοτέλη, που θα γίνει την Πέμπτη (30/7) στις 7μμ στο Παγκρήτιο στάδιο.

Οπως ανακοινώθηκε η "πρώτη" της ομάδας θα γίνει χωρίς την παρουσία τόσο των εκπροσώπων των ΜΜΕ, όσο και των φίλων της ομάδας.

Η ανακοίνωση της διοίκησης του Εργοτέλη για την πρώτη συγκέντρωση αναφέρει:

Αύριο Πέμπτη (30/7) στις 7 το απόγευμα στις εγκαταστάσεις του Παγκρητίου Σταδίου έχει δοθεί το πρώτο ραντεβού των ''κιτρινόμαυρων'' το οποίο σηματοδοτεί και την εκκίνηση της προετοιμασίας για την νέα αγωνιστική σεζόν.

Η πρώτη συγκέντρωση θα πραγματοποιηθεί με νέα πρόσωπα τα οποία έχουν ενταχθεί στο τεχνικό team όπως και στο ρόστερ της ομάδας μας.

Η έναρξη της προετοιμασίας αναμένεται λίγο διαφορετική απ' τις προηγούμενες καθώς οι συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί λόγω του Covid19, δεν θα επιτρέψουν την παρουσία τόσο των εκπροσώπων των ΜΜΕ, όσο και των φίλων της ομάδας.

Τέλος να σημειώσουμε ότι σήμερα το πρωί στο Παγκρήτιο, το τρίτο και τελευταίο γκρουπ ποδοσφαιριστών πέρασε με επιτυχία τα εργομετρικά τεστ υπό την καθοδήγηση του ιατρικού και τεχνικού επιτελείου του συλλόγου μας.

Ο λόγος για τους: Κατσιμήτρος, Μαζουλουξής, Πέϊος, Τσέλιος, Bruce, Conraad, Neral

Ο 19χρονος επιθετικός Βαγγέλης Νοικοκυράκης, που πήρε κάποιες ευκαιρίες στα πλέι-οφ, είναι η τρίτη επέκταση συμβολαίου  που γίνεται στον ΟΦΗ.

Το συμβόλαιο του έληγε το επόμενο καλοκαίρι (2021) και η διοίκηση του το επέκτεινε μέχρι το 2023.

"Ελπίζω να βοηθήσω την ομάδα να διακριθεί και μέσα απ’ αυτό να εξελιχθώ και να διακριθώ κι εγώ προσωπικά» αναφέρει στην δήλωση του, για την επέκταση της συνεργασίας του με τον ΟΦΗ.

H παραμονή του στον ΟΦΗ για την επόμενη τριετία, δείχνει ότι στον ΟΦΗ υπάρχει εμπιστοσύνη, στα προσόντα του και την προοπτική του.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:

Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Βαγγέλη Νοικοκυράκη μέχρι το καλοκαίρι του 2023.

O 19χρονος επιθετικός, ο οποίος προέρχεται από τα τμήματα υποδομής της ομάδας μας, έκανε ντεμπούτο φέτος στον θεσμό του πρωταθλήματος και συνολικά φόρεσε τη φανέλα του ΟΦΗ σε 12 αγώνες Super League και κυπέλλου. Η επέκταση του συμβολαίου του για δύο επιπλέον χρόνια (έληγε το καλοκαίρι του 2021) αποτελεί επιβράβευση των προσπαθειών του και της σκληρής δουλειάς που καταβάλλει από την πρώτη στιγμή που αποτέλεσε μέλος της ομάδας μας.

Λίγο μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας, ο Νοικοκυράκης σχολίασε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:

«Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος για την ανανέωση του συμβολαίου μου με τον ΟΦΗ. Θα ήθελα να ευχαριστήσω το τεχνικό τιμ και τη διοίκηση για την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπο μου. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω κυρίως την οικογένεια μου, καθώς και τα άτομα που με στηρίζουν και είναι δίπλα μου καθημερινά. Ελπίζω να βοηθήσω την ομάδα να διακριθεί και μέσα απ’ αυτό να εξελιχθώ και να διακριθώ κι εγώ προσωπικά».

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi