Λίγα 24ωρα έμεινε στον πάγκο του ΟΦΙεράπετρας ο Γιώργος Βαζάκας.
Τη Δευτέρα (27/7) ανακοίνωσε την πρόσληψη του και την Πέμπτη (30/7) την αποχώρηση του!
Η ανακοίνωση του διαζυγίου κάνει λόγο, για "προσωπικούς λόγους" που επικαλέστηκε ο έμπειρος τεχνικός και γνωστός για τις ιδαιτερότητες του, στην ποδοσφαιρική πιάτσα.
Αυτός είναι ο δεύτερος προπονητής που δεν τα βρίσκει με τον ΟΦΙεράπετρας, μετά τον Κώστα Ανυφαντάκη, που απάντησε αρνητικά στην πρόταση που του έγινε.
Πλέον η ομάδα της Ιεράπετρας, θα αναζητήσει νέα λύση για τον πάγκο της.
Στην ανακοίνωση του, ο ΟΦΙεράπετρας για την υπόθεση Βαζάκα αναφέρει ότι "ο προπονητής κ. Γιώργος Βαζάκας δεν έρχεται στον ΟΦΙ επικαλούμενος προσωπικούς λόγους. Του ευχόμαστε καλή συνέχεια. Ο ΟΦΙ θα ανακοινώσει πολύ σύντομα τον νέο προπονητή του".
Γ.Κορτς
Μέσα σε αισιόδοξο κλίμα και με πολλά χαμόγελα, το τεχνικό επιτελείο και οι παίκτες του Γιούχτα είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν από την δυνατή προετοιμασία και οι παράγοντες να συζητήσουν σε χαλαρό κλίμα για τον Γιούχτα και το ποδόσφαιρο γενικότερα…
Μετά την τέλεση του αγιασμού, το βράδυ της Τετάρτης (29/7) ο πρόεδρος του Γιούχτα κ. Νίκος Μπουνάκης και το Δ.Σ. της ομάδας δεξιώθηκαν τους επίσημους προσκεκλημένους, το ποδοσφαιρικό τμήμα και τους εκπροσώπους των ΜΜΕ στην ταβέρνα «Σπιτικό» στις Αρχάνες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
O 23χρονος Ρεθυμνιώτης αριστερός μπακ Γιώργος Σερβιλάκης, ο οποίος ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά στις ακαδημίες του Παναθηναικού και υπέγραψε και επαγγελματικό συμβόλαιο με την πρώτη ομάδα, είναι η τρίτη μεταγραφή του Εργοτέλη, με τους δυο 23χρονους Ολλανδούς Conraad (επιθετικός) και Νeral (δεξιός μπακ).
Ο Εργοτέλης αποκτά παίκτες Ελληνες και κοινοτικούς κάτω των 25 ετών, περιμένοντας τις εξελίξεις της αδειοδότησης, ώστε να δεί αν μπορεί να πάρει παίκτες μεγαλύρης ηλικίας.
Αν συμβεί αυτό, έχει συμφωνήσει προφορικά με τον 31χρονο Ηρακλειώτη κεντρικό αμυντικό Γιώγο Σαρρή (πρώην παίκτη των Εργοτέλη, ΑΕΚ, Καισερίσπορ, Χαμιλτον, Πετρολουλ, Φλαμουρτάρι).
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Εργοτέλης αναφέρει:
H ΠΑΕ Εργοτέλης ανακοινώνει την απόκτηση του Γιώργου Σερβιλάκη. Ο νεαρός ποδοσφαιριστής βρέθηκε σήμερα στα γραφεία του συλλόγου όπου και υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας δύο χρόνων.
Ο Γιώργος Σερβιλάκης κατάγεται απ’ το Ρέθυμνο και διανύει το 23ο έτος της ηλικίας του (23/05/1997).
Αγωνίζεται στην άμυνα και συγκεκριμένα ως αριστερό μπακ.
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του συλλόγου μας, ξεκίνησε την πορεία του απ’ τις ακαδημίες του Παναθηναϊκού φτάνοντας έως την επαγγελματική ομάδα το 2017. Ένα χρόνο μετά υπέγραψε στα Χανιά και από εκεί μετέβη στην Επισκοπή. Τελευταίος σταθμός της καριέρας του ήταν ο Θεσπρωτός κατά την διάρκεια της περσινή αγωνιστικής σεζόν.
Ο 23χρονος αμυντικός έκανε τις πρώτες του δηλώσεις στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ αναφέροντας:
"Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω την οικογένεια του Εργοτέλη που μου δίνει την ευκαιρία ν’ αγωνιστώ σ έναν τόσο μεγάλο και ιστορικό σύλλογο.
Ο Εργοτέλης έχει ξεχωρίσει για την νοοτροπία το στυλ και την ποιότητα που βγάζει μέσα στο γήπεδο. Το γεγονός ότι προέρχομαι από το νησί και γνωρίζω την νοοτροπία γενικότερα θεωρώ ότι θα με βοηθήσει να προσαρμοστώ πιο εύκολα και να μπω πολύ γρήγορα στο κλίμα της ομάδας.
Νιώθω πραγματικά πολύ χαρούμενος και περήφανος που θα φορέσω αυτή την φανέλα και θέλω να υποσχεθώ ότι μαζί με τους συμπαίκτες μου θα είμαστε έτοιμοι μπροστά σε κάθε πρόκληση, δίνοντας την μάχη μας πάντα με πνεύμα νικητή για την διάκριση και το καλύτερο του συλλόγου."
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Γιώργος Σαρρής και οι άλλοι μεταγραφικοί στόχοι του Εργοτέλη