Mόνο...υπερηφάνεια για τις κορασίδες του Ηροδότου!
Με νίκη στο τελευταίο παιχνίδι επί του Παναθηναικού με 52-40, πήραν την τέταρτη θέση στην Ελλάδα, γράφοντας μια απο τις πιο σημαντικές σελίδες στην μπασκετική ιστορία του συλλόγου, αλλά και του κρητικού μπάσκετ.
Τα κορίτσια του Ηροδότου, μετά το πρωτάθλημα Κρήτης και την εντυπωσιακή τους παρουσία στα προκριματικά, όπου πήραν την πρόκριση στις 6 κορυφαίες ομάδες της χώρας, πήγαν ως αουτσάιντερ στους αγώνες, για να κάνουν την ...έκπληξη, δηλαδή ένα μετάλλιο.
Δεν το πήραν, αλλά και η τέταρτη θέση στην Ελλάδα, είναι πολύ μεγάλη επιτυχία, για τα κορίτσια της Δάφνης Σταυρακάκη.
Ο Ηρόδοτος στο τουρνουά που έγινε στο κλειστό του Μετς, κέρδισε τον Παναθηναικό (52-40), την Καλαμάτα (64-31) και ηττήθηκε απο τον Κρόνο Αγίου Δημητρίου, που ήταν το μεγάλο φαβορί (57-38), τον Αρη (63-37) και την Καβάλα (51-43), όπου ίσως σε αυτό το παιχνίδι, κρίθηκε το μετάλλιο.
Πρωταθλήτρια αναδείχτηκε η ομάδα του Κρόνου Αγίου Δημητρίου, η οποία κατακτά τον τίτλο για τρίτη συνεχόμενη σεζόν, ενώ στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Άρης . Το χάλκινομετάλλιο πήγε στην Καβάλα.
H τελική βαθμολογία
1.Κρόνος Αγ.Δημητρίου 10
2. Αρης 9
3.ΕΚ Καβάλας 8
4. Ηρόδοτος 7
5. Παναθηναϊκός 6
6. Καλαμάτα 80 5
Τα παιχνίδια του Ηροδότου:
ΗΡΟΔΟΤΟΣ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ 52-40
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 14-12, 21-24, 27-35, 52-40
Ηρόδοτος (Σταυρακάκη): Στεφανάκη Ε. 19(2), Ορφανού, Στεφανάκη Ι. 6, Σηφάκη, Μανουκάκη 15(1), Πετράκη, Διβίνη, Γεωργιάδη 7, Περισυνάκη 5(1).
Παναθηναϊκός (Κατσαρέλιας): Μπλιθικιώτη 5(1), Ιωάννου 2, Μαρούγκα 3(1), Τίγκα 3, Μούτσα 5(1), Μόσχου, Κεφαλά 2, Ζαρρη 15(1), Αθανασοπούλου, Παναγιωτοπούλου 5, Σιγαλού, Κογκαλίδη.
ΚΑΒΑΛΑ-ΗΡΟΔΟΤΟΣ 51-43
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 18-15, 35-22, 44-27, 51-43
Διαιτητές: Σώμος, Αργυρούδης
ΕΚ Καβάλας (Παγκαλίδης): Αποστολίδου 4, Τσινεκίδου, Τουρετζογλου Π. 10(2), Λυκάκη 3, Σεμερτζίδου 3, Χατζηλαζαρίδου, Σπανίδου 8(1), Μελελούδη, Κελεμένη 19, Αργυρού 4, Βρανά, Τουρετζογλου Ε.
Ηρόδοτος (Σταυρακάκη): Ορφανού 6(2), Στεφανάκη Ε. 2, Μανουσάκη 15(1), Στεφανάκη Ι. 4, Πετράκη, Γεωργιάδη 10, Περισυνάκη 2, Διβίνη 4, Σηφάκη.
ΑΡΗΣ-ΗΡΟΔΟΤΟΣ 63-37
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 10-22, 22-34, 29-51, 63-37
Διαιτητές: Σκαλτσής-Νικολοπούλου
Ηρόδοτος (Σταυρακάκη): Στεφανάκη Ε. 5, Ορφανού 2, Στεφανάκη Ι. 5 (1), Σηφάκη, Μανουκάκη 10 (1), Πετράκη, Γιαπεντζάκη, Δημητρουλάκη, Γιγουρτάκη, Διβίνη 8 (2), Γεωργιάδη 7, Περισυνάκη.
Άρης (Τσαμπούρη): Καρβουνιάδου 17(2), Κυρπιζλίδου 9 (16 ρ.), Παρακέντε, Αθανασίου 2, Καπουκρανίδου 4, Ατζέμη 1, Δροσούνη 12(1), Σκανδαλάρη, Βλάχου 2, Εφραιμίδου 9, Ρίμπα 5(1), Τόλη 2.
ΗΡΟΔΟΤΟΣ-ΚΑΛΑΜΑΤΑ 64-31
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 22-5, 36-9, 51-50, 64-31
Διαιτητές: Ραχιώτης-Πολυχρόνης
Ηρόδοτος (Σταυρακάκη): Γιγουρτάκη 2, Ορφανού 3, Στεφανάκη Ε. 20(2), Μανουκάκη 8(1), Στεφανάκη Ι. 5(1), Πετράκη 2, Γιαπεντζάκη, Γεωργιάδη 10(1), Περισυνάκη, Διβίνη 8(2), Σηφάκη 6, Δημητρουλάκη.
Καλαμάτα 80 (Γεωργίου): Ευτυχιάκου 10, Χρυσανθακοπούλου 3(1), Κυριακοπούλου 4, Σερεμετάκη, Παναγιωτοπούλου 7, Σταυροπούλου, Παπαδοπούλου 3(1), Φραγγέα 4, Χρονοπούλου.
ΚΡΟΝΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ-ΗΡΟΔΟΤΟΣ 57-38
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 13-5, 34-18, 48-28, 57-38
Διαιτητές: Σκούτας-Σπυρόπουλος
ΓΣ Κρόνος Αγίου Δημητρίου (Σταμούλης): Σιδερίδου 2, Ιωσηφέλη, Διαμαντοπούλου 11(2), Τσούρτη 2, Ραφτοπούλου 2, Ισουφάι 2, Γρηγοροπούλου Γ. 14, Τσάμη, Ζιάκα 11, Μάντη 2, Γρηγοροπούλου Μ., Δραμιτινού 2.
ΑΟΝΑ Ηρόδοτος (Σταυρακάκη): Στεφανάκη Ε. 3, Ορφανού 4, Στεφανάκη Ι., Σηφάκη 2, Μανουκάκη 11, Πετράκη, Γιαπεντζάκη, Διβίνη 6, Γεωργιάδη2, Περισυνάκη.
Σε θρίαμβο εξελίχθηκε η παρουσία του ΟΦΗ στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ20 που έγινε στα Γιάννινα.
Τρία χρυσά μετάλλια και δυο χάλκινα ο απολογισμός. Σάρωσε ο ΟΦΗ στις σκυτάλες!
Μετά τον 400αρη του ΟΦΗ Αλέξη Τζατζαράκη, ο οποίος κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο και αναδείχθηκε πρωταθλητής Ελλάδος (49.37), ήρθε η σειρά απο τις σκυτάλες του ΟΦΗ, να ...σαρώσουν στο πρωτάθλημα και να κρατήσουν ψηλά το όνομα του ΟΦΗ, στον κλασσικό αθλητισμό!
Ενα ακόμη χρυσό μετάλλιο ήρθε απο την σκυταλοδρομία 4Χ400 ανδρών
(Τζατζαράκης, Χριστοφοράκης, Σαατσάκης, Σχοιναράκης) με χρόνο 3.22.90.
Ενά ακόμη χρυσό μετάλλιο απο τον Λευτέρη Πιτσιδόπουλο στο ακόντιο, με ρίψη στα 62 μέτρα.
Ενώ ο ΟΦΗ, εκτός απο τα τρία χρυσά, κατέκτησε και δυο χάλκινα μετάλλια.
Το ένα απο την σκυταλοδρομία 4Χ100 στα κορίτσια (Ρεθυμιωτάκη Σοφία, Παπαδάκη Ειρήνη, Καλογιαννάκη Μεριλένα, Ντούμη-Βασιλείου Μαριάννα) με χρόνο 49.78
Και το άλλο απο την σκυταλοδρομία 4Χ100 στα αγόρια (Σχοιναράκης, Χριστοφοράκης, Σαατσάκης, Ζαμπάρας).
Σημαντική και η 4η θέση στα 400 μ εμπόδια απο την αθλήτρια του ΟΦΗ Σοφία Ρεθυμνιωτάκη!
"Συγχαρητήρια σε όλους για αυτήν την σπουδαία εμφάνιση, που έδειξε ότι ο ΟΦΗ παραμένει στην ελίτ του κλασσικού αθλητισμού σε Πανελλήνιο επίπεδο!" αναφέρει η ανακοίνωση του συλλόγου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στις 31 Ιουλίου εκπνέει η προθεσμία των ομάδων τη Κρήτης, που θα συμμετάσχουν στον Κρητικό όμιλο της Γ’ Εθνικής να δηλώσουν συμμετοχή, για το νέο πρωτάθλημα που ξεκινάει στις 20 Σεπτεμβρίου και «κλείδωσε» όπως όλα δείχνουν η αποχώρηση ομάδας, απο την κατηγορία.
Ο Πανακρωτηριακός, απο τα Χανιά, φαίνεται να επαληθεύει τις πληροφορίες που τον θέλουν να μην κατεβαίνει στο νέο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής.
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρει ότι «το Δ.Σ του Πανακρωτηριακού Α.Ο γνωστοποιεί ότι η ομάδα μας δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της για την συμμετοχή της στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής για τη ποδοσφαιρική σεζόν 2020-21 και θα αγωνιστεί στην Α’ κατηγορία της ΕΠΣ Χανίων».
Το ερώτημα είναι αν ο Κρητικός όμιλος θα γίνει με 15 ομάδες ή την κενή θέση, του Πανακρωτηριακού, λάβει κάποια άλλη ομάδα, εφ’ όσον το επιθυμεί απο το τοπικό Χανίων.
Την ίδια ώρα, στη Νεάπολη Λασιθίου, όπου είχε ανακοινωθεί επίσης αδυναμία συμμετοχής, κάτι φαίνεται να «κινείται» τα τελευταία 24ωρα.
Την Παρασκευή (31/7), που εκπνέει η προθεσμία δήλωση συμμετοχής στην κατηγορία, θα φανεί σε πρώτο βαθμό, ποιές ομάδες απο την Κρήτη, δηλώσουν συμμετοχή, ώστε να υπάρχει μια πρώτη εικόνα, με πόσες ομάδες θα γίνει ο Κρητικός όμιλος.