Τα αγωνιστικά τμήματα της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, έκλεισαν την σεζόν, σαν...οικογένεια, με ένα μπάρμπεκιου, που έγινε έξω απο το κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Ο επικεφαλής των τμημάτων υποδομής της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, Μανώλης Πρασανάκης, ευχαρίστησε τα παιδιά και τους γονείς, για την προσπάθεια που έκαναν όλη τη χρονιά, που είχε τις γνωστές δυσκολίες λόγω του covid-19.
Oπως ανέφερε «το σημαντικό για μας είναι ότι η χρόνια τελείωσε χωρίς αγωνιστικές απώλειες και χωρίς τραυματισμούς. Αυτό αποδεικνύεται από τον αυξημένο αριθμό ενεργών δελτίων καθώς και από την μεγάλη προσέλευση των αθλητών-αθλητριών μας στις προπονήσεις με την ίδια όρεξη και αγάπη για τον σύλλογο και το άθλημα. Μας έμεινε η πικρή γεύση που δεν ολοκληρώσαμε σχεδόν όλα τα πρωταθλήματα, αλλά αυτό ευχόμαστε να το κάνουμε την επόμενη χρονιά. Καλό καλοκαίρι σε όλους».
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
O Nίκος Κουρμπανάς, έπιασε και επίσημα δουλειά στον Ηρόδοτο.
Ο έμπειρος τεχνικός σήκωσε μανίκια και ξεκίνησε την προετοιμασία, τη Δευτέρα (5/8) στο γήπεδο του Ηροδότου στην Αλικαρνασό και με τον ιστορικό σύλλογο, θέλει να πρωταγωνιστήσει στον Κρητικό όμιλο της Γ’ Εθνικής.
Ο Ηρόδοτος έχει ήδη κάνει σημαντικές προσθήκες και ανανεώσεις (ξεχωρίζει η επιστροφή των αδερφών Κοιλιάρα, που θα έχουν ηγετικό τρόλο στην ομάδα), αλλά οι μεταγραφές δεν έχουν ακόμη τελειώσει, με την ομάδα της Αλικαρνασού να είναι σε συζητήσεις με παίκτες εντός και εκτος Ελλάδος.
Μάλιστα, ο Ηρόδοτος ήδη δοκιμάζει κάποιους Βραζιλιάνους παίκτες.
Παράλληλα, ο Ηρόδοτος, έχει ανακοινωσει προφορική συμφωνία με τον 24χρονο επιθετικό Θέμη Ποτουρίδη, ο οποίος είναι φαντάρος και οι άνθρωποι του Ηροδότου, προσπαθούν να του εξασφαλίσουν μετάθεση στην Κρήτη.
Στις 12 Αυγούστου ο Ηρόδοτος, θα δώσει το πρώτο του φιλικό με το Γιούχτα.
Ενώ στο τεχνικό τιμ του Νίκου Κουρμπανά, θα είναι βοηθός προπονητή ο Ανδρέας Ξυδάκης, γυμναστής της ομάδας ο Νικήτας Κοκολάκης ενώ στην θέση του προπονητή τερματοφυλάκων θα βρίσκεται ο Αχιλλέας Δημητριάδης. Τέλος το πόστο του φροντιστή της ομάδας θα καλύψει ο Βαγγέλης Δροσοτάκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
«Ο ΟΦΗ είναι μια μεγάλη ομάδα» ανέφερε το τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, ο 20χρονος μεσοεπιθετικός Φρίξος Γρίβας, ο οποίος υπέγραψε για 4 χρόνια στην κρητική ομάδα.
Ο νεαρός ποδοσφαιριστής ξεναγήθηκε στο Γεντί Κουλέ και όπως είπε «σημαντικό ρόλο στην απόφαση μου να έρθω στον ΟΦΗ έπαιξε το πρότζεκτ που έχει και ότι είναι μια μεγάλη ομάδα. Ο ΟΦΗ έχει στο ρόστερ της καλούς παίκτες και νέα παιδιά και αυτό έπαιξε ρόλο στην απόφαση μου. Στόχος μου να βελτιώνομαι στην προπόνηση και να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό στο γήπεδο».
Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις του νεαρού ποδοσφαιριστή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ