karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η νεανική ομάδα πόλο του ΟΦΗ, έχασε την άνοδο στην Α2 κατηγορία, για ένα...γκολ, αλλά δεν το βάζει κάτω!

Ο επικεφαλής του τμήματος υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ Μιχάλης Σπαγουλάκης, έκανε το τραπέζι στην ομάδα και προέβλεψε ότι «αυτά τα παιδιά είναι το μέλλον του ΟΦΗ και θα μας χαρίσουν μεγάλες επιτυχίες στα επόμενα χρόνια».

Το...ραντεβού δόθηκε στην παραθαλάσσια ταβέρνα «φουλ του μεζέ» στην Βαγιά και οι παίκτες της ομάδας πόλο του ΟΦΗ (νέοι και κάποιες παλιοσειρές), έδειξαν ότι αυτή η ομάδα είναι οικογένεια και θα φέρει επιτυχίες στο σύλλογο τα επόμενα χρόνια.

Στο δείπνο ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης συνεχάρη τα παιδιά για την προσπάθεια τους και ευχήθηκε υγεία και καλό καλοκαίρι σε όλους.

Παρόντες οι προπονητές (Γιώργος Σπαγουλάκης-Χάρης Ζουράρης), αλλά και εκ μέρους του τμήματος υδατοσφαίρισης ο Δημήτρης Παπαδάκης.

Η βραδιά κύλησε υπέροχα και ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας Μανώλης Νικολούδης, φρόντισε να μην λείψει τίποτα στην ομάδα της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ σε μια υπέροχη καλοκαιρινή βραδιά με την οποία έκλεισε η φετινή αγωνιστική σεζόν.

Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ αναφέρει για την οικογενειακή βραδιά ότι «η άνοδος στην Α2 μπορεί να χάθηκε, για ...ένα γκολ, αλλά αυτά τα παιδιά είναι το μέλλον της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ μας! Είναι μια οικογένεια και θα παραμείνει έτσι, ώστε τα επόμενα χρόνια να γευτούμε τους καρπούς της σκληρής δουλειάς.

Μια όμορφη βραδιά και ένα δείπνο που έκανε στη νεανική ομάδα πόλο του ΟΦΗ, ο επικεφαλής της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, Μιχάλης Σπαγουλάκης.

Με χαμόγελο και θετική ενέργεια θα συνεχίσουμε!»

Δείτε ΕΔΩ φωτογραφίες

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ενα στέλεχος με βαρύ βιογραφικό, όνομα και προπονητής που είχε κατά καιρούς συνεργασίες σε υψηλό επίπεδο, ως παίκτης και προπονητής, δεν ανήκει στο δυναμικό του ΟΦΗ.

Ο λόγος για τον Στιβ Κιν, ο οποίος μετά απο 1.5 χρόνο, έλυσε τη συνεργασία του με τον ΟΦΗ.

Ο Σκωτσέζος προπονητής με το βαρύ βιογραφικό, υποτίθεται ήταν τα... μάτια της ομάδας, στην Βρετανία και όχι μόνο για υποψήφιους μεταγραφικούς στόχους.

Ακόμη, επρόκειτο να ανιχνεύει εξελίξιμους παίκτες σε Μεγάλη Βρετανία, Ιβηρική Χερσόνησο και Ασία.

Ο 51χρονος είχε το ρόλο του υπεύθυνου, σε αυτές τις χώρες και θα βοηθούσε τον ΟΦΗ με τις επαφές που έχει χτίσει όλα αυτά τα χρόνια, με άλλα κλαμπ.

Στην προετοιμασία του περασμένου καλοκαιριού στην Ολλανδία, βρέθηκε στο αθλητικό κέντρο του Απελντορν.

Ηταν ο διευθυντής Recruitng, όπως είχε ανακοινωθεί σε υψηλούς τόνους απο την ΠΑΕ, τον Φεβρουάριο του 2019.

Η ανακοίνωση της λύσης της συνεργασίας, δεν ήταν το ίδιο, εντυπωσιακή, όσο η πρόσληψη του.

«Μετά απο συζήτηση που είχε ο Στιβ Κιν με την ομάδα, λύθηκε κοινή συναινέσει η συνεργασία μας, επειδή συζητάει το ενδεχόμενο να επιστρέψει σε ομάδα ως προπονητής» ανέφερε λιτά η ενημέρωση του ΟΦΗ, για το τέλος της συνεργασίας με τον έμπειρο Σκωτσέζο προπονητή.

Ο Κιν έχει θητεύσει ως βοηθός προπονητή σε ομάδες όπως η Φούλαμ, η Ρεάλ Σοθιεδάδ, η Κόβεντρι και η Μπλάκμπερν.

Στη Μπλάκμπερν μάλιστα έχει κοουτσάρει και ως πρώτος προπονητής από τις 22 Δεκεμβρίου 2010 μέχρι τις 29 Σεπτεμβρίου 2012.

Πριν την συνεργασία με τον ΟΦΗ, ήταν προπονητής στη Brunei DPMM (ομάδα στο Σουλτανάτο του Μπρουνέι, χώρα στη Νοτιοανατολική Ασία στο νησί Βόρνεο).

Ως παίκτης ο Κιν έπαιξε σε Σουόνσι, Σέλτικ, Alloa Athletic (Σκωτία), Κοΐμπρα, Μπαθ Σίτι (Αγγλία).

Στον ΟΦΗ, ο ρόλος του ήταν ...αθόρυβος(;). Εσωτερικός, ας το πούμε, έτσι.

Το αν ήταν και το ίδιο ουσιώδης και αποτελεσματικός, το γνωρίζουν καλύτερα στον ΟΦΗ.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μετά απο 20 χρόνια, ο ΟΦΗ επιστρέφει στην Ευρώπη, αλλά ο κόσμος του, η μεγάλη δύναμη του, δεν θα μπορέσει να τον δεί απο κοντά, καθώς τα παιχνίδια θα είναι κεκλεισμένων των θυρών, λόγω covid-19, όπως έχει ήδη ανακοινώσει η ΟΥΕΦΑ για τους προκριματικούς γύρους του Γιουρόπα Λίγκ και του Τσάμπιονς Λίγκ.
Σα να μην έφτανε αυτό, ήρθε λίγο αργότερα η απόφαση, τα παιχνίδια να είναι μονά (νοκ-αουτ) και μετά απο κλήρωση να αναδειχθούν οι έδρες των δυο αντιπάλων, που θα γίνουν οι αγώνες.
Τώρα, το νέο θέμα που πέφτει στο τραπέζι, είναι τα παιχνίδια να γίνουν (μονά, και κεκλεισμένων των θυρών), αλλά και σε ουδέτερο έδαφος!
Οπως και να ‘ χει, η ευρωπαική επιστροφή του ΟΦΗ, δεν είναι αυτή που οραματίζοταν ο κόσμος του, όμως το μεγάλο ζητούμενο, είναι ότι ο ΟΦΗ θα βρίσκεται και πάλι εκεί, στους «ευρωπαίους».

Εκεί που τον είχαμε συνηθίσει στη "χρυσή του εποχή", όταν έδινε πολύτιμους βαθμούς στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, μέσα απο τις ευρωπαικές του νίκες, προκρίσεις και επιτυχίες.

Βέβαια, αυτή η ευρωπαική επιστροφή, θα έχει την απουσία του γεμάτου απο κόσμο Γεντί Κουλέ, στο οποίο ο ΟΦΗ, γονάτισε μεγάλους αντιπάλους και πετύχει ιστορικές προκρίσεις (όπως αυτη με την Ατλέτικο Μαδρίτης το 1993), αλλά δυστυχώς δεν μπορεί να γίνει διαφορετικά.

Το φετινό ευρωπαικό ταξίδι, μπορεί να τελειώσει και άδοξα (ένα μονό παιχνίδι δεν ξέρεις πως θα εξελιχθεί με αυτές τις συνθήκες), μπορεί και όχι.
Το πιο πιθανό, είναι ότι ο ΟΦΗ θα είναι στους αδύναμους του 2ου προκριματικού γύρου του Γιουρόπα Λίγκ (θα είναι έκπληξη αν συμβεί το αντίθετο), καθώς λόγω της πολυετούς απουσίας του απο τα παιχνίδια της Ευρώπης, είναι στα χαμηλά, ενώ και ο Εθνικος συντελεστής, δεν είναι ενθαρρυντικός.
Ηδη, ο ΟΦΗ είναι πίσω σε βαθμολογία απο αρκετούς αντιπάλους που θα είναι μαζί του, στον β’ προκριματικό γύρο, όπως είναι η Αααρχους, Μάδεργουελ, Βαντούζ, Ανόρθρωση και πιθανόν και κάποιες άλλες και θα πρέπει να είναι πολύ τυχερός για να βρεί μπροστά του μια κατώτερη ομάδα.

Η κλήρωση για τον β’ προκριματικό του Γιουρόπα Λίγκ θα γίνει στις 31 Αυγούστου και το πιο σημαντικό όλων είναι ότι ο ΟΦΗ θα είναι εκεί.
Η ευρωπαική του επιστροφή, ακόμη και με αυτές τις συνθήκες (χωρίς κόσμο, μονό παιχνίδι νοκ-άουτ, ίσως και σε ουδέτερη έδρα) θα είναι στην 17 Σεπτεμβρίου.
Αυτό (το σημαντικό) κρατάμε για την ώρα.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi