Την αγαπημένη τους μητέρα, έχασαν οι δυο καλοί συνάδελφοι, o Σταύρος και o Αντώνης Στρατάκης.
Φίλοι και συγγενείς, σπεύδουν να τους εκφράσουν τα θερμά τους συλλυπητήρια, για την απώλεια τους.
Το ίδιο και αθλητικοί σύλλογοι αλλά και φορείς του Δήμου Μαλεβιζίου, λόγω της επαγγελματικής και κοινωνικής δράσης, των δυο αδερφών δημοσιογράφων.
Του εκδότη της εφημερίδας «Φωνή Μαλεβιζίου» Σταύρο Στρατάκη και του επι χρόνια αθλητικογράφου Αντώνη Στρατάκη.
Συλλυπητήριες ανακοινώσεις εξέδωσαν ο Ερασιτέχης ΟΦΗ και η ομάδα της Δαμάστας.
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς στους δυο καλούς συναδέλφους, για την μεγάλη τους απώλεια.
Κουράγιο και δύναμη.
Γ.Κορτς
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
To Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στον εκδότη της εφημερίδας «Φωνή Μαλεβιζίου» Σταύρο Στρατάκη και τον αδερφό του δημοσιογράφο Αντώνη Στρατάκη, για το θάνατο της μητέρας τους.
H ανακοίνωση του ΑΟΔαμάστας αναφέρει:
Ο Αντώνης Παπαδάκης και το Δ.Σ. του ΑΟ Δαμάστας εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια στην οικογένεια Στρατάκη, τον εκδότη της εφημερίδας "Φωνή Μαλεβιζίου" Σταύρο Στρατάκη και τον δημοσιογράφο Αντώνη Στρατάκη για τον θάνατο της μητέρας τους, Θεανώς Στρατάκη. Η κηδεία θα γίνει αύριο στις 18:00 στον Ιερό Ναό Παναγίας στη Ροδιά, σε στενό οικογενειακό κύκλο λόγω των μέτρων για τον COVID19. O ΑΟ Δαμάστας θα καταθέσει στην μνήμη της εκλιπούσης το ποσό των 100 ευρώ για την ενίσχυση του "Χαμόγελο του Παιδιού".
Πρωταθλητής Ελλάδος στην κατηγορία Κ20, το Πανελλήνιο πρωτάθλημα που έγινε στα Γιάννινα, αναδείχθηκε ο αθλητής του ΟΦΗ Αλέξης Τζατζαράκης.
Ο 400άρης του ΟΦΗ είχε τον καλύτερο χρόνο των προκριματικών με 49.93 και στον τελικό έκανε 49.37 κατακτώντας την πρώτη θέση και το χρυσό μετάλλιο βελτιώνοντας την ατομική του επίδοση που ήταν 49.49.
Ο στίβος του ΟΦΗ, που μας έχει συνηθίσει όλα αυτά τα χρόνια, σε σπουδαίες επιτυχίες και έχει αναδείξει μεγάλους αθλητές και Πανελληνιονίκες, έκανε πάλι το...θαύμα του και φαίνεται ότι έχει στια τάξεις του, ένα αθλητή, με όλο το μέλλον μπροστά του.
Με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, συγχαίρει τον αθλητή του, για την σπουδαία επιτυχία του. Οπως αναφέρει η ανακοίνωση:
«Για μια ακόμη φορά το τμήμα στίβου του ΟΦΗ μας, κράτησε τη σημαία του συλλόγου μας, ψηλά. Συγχαρητήρια στον Αλέξη Τζατζαράκη, ο οποίος με επίδοση 49.37 στα 400 μέτρα, κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο και αναδείχθηκε πρωταθλητής Ελλάδος στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ20, που έγινε στα Γιάννινα! Μπράβο Αλέξη!».
Να σημειωθεί ότι στο πρωτάθλημα που έγινε υπο βροχή (!), ξεχώρισε το Παγκόσμιο ρεκόρ από την πρωταθλήτρια Ελίνα Τζένγκο (ΑΣ Κένταυρος) με 63.96 στον ακοντισμό!
Η αθλήτρια βελτίωσε το προηγούμενο παγκόσμιο που κατείχε η Κουβανή Ατζιλάρε 63.86 από 2/8/15 στους Παναμερικανικούς αγώνες. Παράλληλα έκανε και πανελλήνιο ρεκόρ βελτιώνοντας το δικό της 61.53μ από τις 8/7/20 στους αγώνες "Κ Σπανίδης".
Γ.Κορτς
Προερχόμενος από δύο γεμάτες σεζόν με την φανέλα της Κ19 του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα Νέων της Super League, ο Κώστας Ψαρράς ανοίγει φέτος μια καινούργια σελίδα στην ποδοσφαιρική του καριέρα και θα αγωνιστεί στο νέο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής με τη φανέλα του Γιούχτα.
Ο 19χρονος μέσος αποτέλεσε μια από τις βασικές επιλογές του προπονητή Μηνά Πίτσου στο χτίσιμο του νέου Γιούχτα και αναμένεται να είναι μια πολύτιμη λύση, παίζοντας στην κατηγορία των παικτών κάτω των 20 ετών.
Ο Κώστας Ψαρράς δήλωσε για τη συνεργασία του με τον Γιούχτα: «Όλοι στην ομάδα, από τον προπονητή μέχρι τον φροντιστή, μας αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή. Προσωπικά ένιωσα εμπιστοσύνη και σιγουριά στις συζητήσεις που είχα με τους ανθρώπους του συλλόγου και γι’ αυτό αποφάσισα να αγωνιστώ στον Γιούχτα. Η ομάδα έχει ωραίο κλίμα στα αποδυτήρια και ξεκινά μέσα στις καλύτερες συνθήκες την φετινή σεζόν. Στην προετοιμασία ανεβάζουμε ρυθμούς ώστε να είμαστε έτοιμοι στα επίσημα παιχνίδια τον Σεπτέμβριο. Θέλω να βοηθήσω με όλες μου τις δυνάμεις την ομάδα και παράλληλα να βοηθηθώ κι εγώ για την μελλοντική ποδοσφαιρική μου πορεία».
Αποτελώντας ένα από τα παιδιά του Λίντο, ο Κώστας Ψαρράς ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά δίπλα στον αείμνηστο Δημήτρη Παπαδόπουλο και τους συνεργάτες του, κάνοντας στην Ακαδημία τα πρώτα του βήματα. Στη συνέχεια έπαιξε δύο σεζόν στην Δόξα Ηρακλείου, προωθήθηκε για μία σεζόν στο Λίντο και ακολούθησαν τα δύο χρόνια στην Κ19 ΟΦΗ. Επίσης αποτέλεσε βασικό στέλεχος των Μικτών Ομάδων Παίδων και Νέων σε μικρότερη ηλικία.
Ο ΑΟ Αρχανών «Γιούχτας» με ανακοίνωση του, καλωσορίζει στην οικογένειά του τον Κώστα Ψαρρά.
Στη φωτογραφία ο 19χρονος ποδοσφαιριστής με τον πρόεδρο του σωματείου κ. Νίκο Μπουνάκη.